• Een tijdje geleden krijg ik van iemand de tip om even op twee sites te kijken voor mijn favoriete tv serie, Grimm. Het is dat hij niet meer op de Nederlandse tv komt anders had ik hem wel gewoon op de tv gekeken. Maar op de eerste site kan ik hem niet meer kijken. Op de tweede site kan ik hem wel kijken maar dan krijg ik iedere halve minuut, een rondje in mijn scherm wat aan geeft dat hij moet laden en op een gegeven moment vind ik iets te irritant worden.

    Ik heb al gekeken op de site van NBC, die zend het uit maar daar kan ik hem ook niet kijken. Dan krijg ik de melding dat hij niet beschikbaar is.

    Dus weet iemand nog een goeie site om deze serie te kijken?


    Physics is awesome

    Stream-tv vind ik meestal wel goed werken.


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    primewire.ag


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Tadaa & Tadaa. Enjoy x


    -

    Aldea schreef:
    Tadaa & Tadaa. Enjoy x


    Ohja cucirca! Die is ook fijn ja (:


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Klik en dan kom je hier: klik c:


    That is a perfect copy of reality.

    BastiIIe schreef:
    primewire.ag


    Deze vind ik heel fijn.


    You are beautiful, you are love.

    Ik gebruik altijd watchseries.to


    "The worst things in life come free to us." -Ed Sheeran

    BastiIIe schreef:
    primewire.ag


    Deze is goed, ja.


    Physics is awesome

    streamallthis.me


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    BastiIIe schreef:
    primewire.ag


    "Pride relates more to our opinion of ourselves, vanity to what we would have others think of us." - Jane Austen

    Neverlands schreef:
    Ik gebruik altijd watchseries.to


    Heb jij ook altijd last van hele lange reclame op deze site?


    Physics is awesome

    Adamou schreef:
    Klik en dan kom je hier: klik c:


    Die werkt ook goed, dankjewel!


    Physics is awesome

    Oh, dit moet even hoor :'D MT.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Het spijt mij heel erg voor de bump. Maar ik heb weer hetzelfde probleem hoewel bij sommige kan ik de nieuwe aflevering niet eens aan zetten. Met hetzelfde probleem, bedoel ik dat er weer heel vaak tijdens de aflevering moet worden geladen.


    Physics is awesome

    Ik gebruik altijd primewire.ag voor al mijn series en films en bij mij hoeven ze echt nooit te laden, niet tussendoor en ook niet aan het begin. Ligt er denk ik ook aan welke link je pakt. Ik vind promptfile en sockshare/putlocker erg fijn en daar heb ik eigenlijk nooit problemen mee.


    "Libraries were full of ideas – perhaps the most dangerous and powerful of all weapons."