• Goed ik ben dus GM en ik kan dus Back-ups maken. Super handig, MAAR.
    Als je een backup wilt maken van 1 bepaalde story kan dat niet, althans je kan een backup maken en de tekst kopiëren en plakken in een word document. Maar dan maakt hij ineens hele rare spaties. Super irritant want ik kan dus nu een verhaal van 40.000 helemaal na lopen om de enters te veranderen.
    Is het niet mogelijk om gewoon 1 specifieke story te backuppen? Want dit is echt frustrerend.

    Daarnaast hoef ik ook niet echt een backup van rpg story's en tekenwedstrijd story's :P

    [ bericht aangepast op 7 maart 2014 - 18:18 ]


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    nou, de meeste mensen schrijven het verhaal ook eerst uit op word waardoor de 'kopie' hier op Q komt te staan. Het is gewoon een back up en just in case. De reden hiervan is dat Q ooit een gigantische crash heeft gehad waardoor ALLE verhalen van alle users weg waren, daarom wordt er een back up gemaakt van alle verhalen, en niet alleen maar één verhaal.

    Remington schreef:
    nou, de meeste mensen schrijven het verhaal ook eerst uit op word waardoor de 'kopie' hier op Q komt te staan. Het is gewoon een back up en just in case. De reden hiervan is dat Q ooit een gigantische crash heeft gehad waardoor ALLE verhalen van alle users weg waren, daarom wordt er een back up gemaakt van alle verhalen, en niet alleen maar één verhaal.
    ... ik bedoelde dus de optie back up. Dat je dus ook de optie hebt om een specifiek verhaal te backuppen.
    dus creaties ---> backup maken.
    Ik schrijf niet via word omdat mijn pc dat nu niet ondersteund, lang verhaal en gaat de rest ook niet aan =)

    [ bericht aangepast op 7 maart 2014 - 20:54 ]


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    Afgewezen. Ondertussen kan je van alle creaties buiten lijstjes al back-ups maken. Wil je van 1 bepaalde soort creatie een back-up, dan stellen we voor om alle andere creatoes van dezelfde soort op inactief te zetten en te selecteren dat je een back-up wil vanalle actieve creaties van dat soort. Dan maak je ook van 1 geselecteerde creatie een back-up.


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury