• Ik word er zot van. Er word bekend gemaakt dat Tokio Hotel een duet gaat opnemen met Miley Cyrus en meteen worden er topics over gemaakt.
    Komaan, jullie kennen haar niet en toch zeggen jullie dat ze een kind is. So what dat ze Bill zijn haar op niks vind gelijken dat is haar mening.
    Jullie kunnen het zo goed zeiken erover dat je jou mening niet mag zeggen dan moet je ook niet zeiken dat zij haar mening zegt.


    Ik ga ook even zeggen wat ik ervan vind. De stemmen van Bill en Miley passen niet bij elkaar.

    Die titel is echt geweldig :Y)

    hehe ^-^

    Bij je titel dacht ik ect: wtf? Maar hij is echt briljant xD
    En over dat duet gesproken... Ik wist dat niet eens. Maarjah, like I care. Dat moeten Bill en Miley lekker zelf weten ;) Ik vind dat hele Miley-kind niks, maar dat is mijn mening


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    Th en miley past gewoon niet [/mijn mening]
    En neit lopen zeiken dat het onze eigen shuld is dat de TH haters zo doen, dat is niet waar! Want dat zou betekenen dat wij er zelf omvragen gepest te worden en in elkaar geslagen te worden! Dat doe nwe neit! Wij willen gewoon de meningen weten van de andere TH fans. En okay dat er 1000x hetzelfde topic word geopent daar over vind ik ook zo dom.
    BTW, dit was een reactie op Belissima...


    Tears are crashing out of my eyes

    ^^ idd uwe tittel is zalig!! Ö ^^

    ^^ idd uwe tittel is zalig!! Ö ^^

    danke *buigt*

    ik hou niet van miley o_O
    maarja ze moeten het zelf weten.:D


    AAP

    Mooi gezegd ^^


    Life is hard and then we die

    Da's dan ook het eerste wat ik van dat duet hoor. xP Is het echt officieel bekend?
    Klinkt vrij... raar. Want die stemmen passen écht niet samen. En ik vind Miley Cyrus zo'n .. naja k weet niet, strekenwijf? =D


    One man's fun is another's hell.

    Da's dan ook het eerste wat ik van dat duet hoor. xP Is het echt officieel bekend?
    Klinkt vrij... raar. Want die stemmen passen écht niet samen. En ik vind Miley Cyrus zo'n .. naja k weet niet, strekenwijf? =D

    euhm.. het forum eeft er al vol mee gestaan met topics daarover

    Ok. Ik ben achter xD Vergeef me xD


    One man's fun is another's hell.

    - Voelt zich dom xP -


    One man's fun is another's hell.

    - Voelt zich dom xP -

    don't be

    Maar dan nog vind ik het mega stom. Gaan ze nu van TH ook al zo'n Disney product maken ofzo?


    One man's fun is another's hell.

    Maar dan nog vind ik het mega stom. Gaan ze nu van TH ook al zo'n Disney product maken ofzo?

    I don't now

    Ze doen maar wat ze niet laten kunnen, vind ik. Hun artistieke vrijheid dmv muziek.
    Mij interesseert het over het algemeen niet zo wat ze allemaal uitspoken omdat ze geen van beiden muziek maken dat in mijn straatje valt.


    No growth of the heart is ever a waste