• Sommige onder jullie weten het al, andere niet, maar sinds kort speel ik Dungeons and Dragons met mijn vrienden. Ik heb de smaak echt al helemaal te pakken en ondertussen zijn we ook al lvl 3 (wat alles behalve simpel te behalen is). Nu wou ik nog beter de band vinden met mijn karakter en heb ik haar hele background neergeschreven. Ik vond dit zo leuk om te doen het misschien een leuk idee leek om alle queestes die we doen uit te schrijven. Zo hebben wijzelf een history die we kunnen bijhouden aan het spelen, maar misschien kan ik jullie er ook wel mee entertainen.

    Hier vind je de background die ik al geschreven heb. Zouden jullie dit leuk vinden om te lezen of is het eerder meh? Moesten jullie er ook wat aan hebben, heb ik natuurlijk meer motivaties om te schrijven. In dit stukje staat er ook meer bijkomende informatie rondom mijn karakter omdat enkele users een personage voor mij aan het tekenen zijn en ze zo meer besef hebben van hoe mijn karakter er precies hoort uit te zien.

    Indien het jullie niet interesseert, kunnen jullie dan wel even een mening geven over de manier dat het geschreven is? Ik hou namelijk van feedback en hoop zoveel mogelijk bij te leren. (:

    Nana out.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Ik vind het een goede biografie. (:


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Dankjewel. Zou je zelf zo'n verhaal lezen of dat nu net niet?


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Ikzelf ben niet zo geïnteresseerd in zulke verhalen, hoewel ik het misschien zou lezen, aangezien het mooi beschreven is. Je biografie is in ieder geval prima. Ik heb zelf ook aan roleplay gedaan en je doet het in ieder geval al beter dan ik. :')


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Haha dankje. Het is ook allemaal nieuw voor mij moet ik eerlijk toegeven, maar ik heb wel de smaak te pakken. Ik kijk al uit naar onze volgende meeting.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    MIIIIIIIIIIIIIIII AWESOME

    Welke versie? 3.5 of 4? Ik heb heel lang D&D gespeeld via het internet maar dat ging traag en liep steeds dood dus toen stopte ik want op een gegeven moment zat ik meer tijd te besteden aan character sheets dan aan RPG'en :C


    quidquid excusatio prandium pro

    Ik zou het misschien wel lezen.


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    We spelen de 4th edition. De recensies waren goed en we wouden die nog snel kopen voor de 5 uitkwam. Ik heb echt veel te veel geld neergelegd voor de red box, maar het was het geld waard. Ik heb hem aan mijn vriend gegeven voor zijn Kerstmis en hij heeft nu nog snel alle belangrijke snufjes gekocht voor alles weg was. Gelukkig maar, want de 5 is nog steeds niet uit terwijl die normaal vorige december verwacht werd.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Cresseyde schreef:
    Ik zou het misschien wel lezen.
    Yay!


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Horizons schreef:
    We spelen de 4th edition. De recensies waren goed en we wouden die nog snel kopen voor de 5 uitkwam. Ik heb echt veel te veel geld neergelegd voor de red box, maar het was het geld waard. Ik heb hem aan mijn vriend gegeven voor zijn Kerstmis en hij heeft nu nog snel alle belangrijke snufjes gekocht voor alles weg was. Gelukkig maar, want de 5 is nog steeds niet uit terwijl die normaal vorige december verwacht werd.


    Meh. Heeft 4th edition al een warlock class? Warlocks waren cewl.


    quidquid excusatio prandium pro

    No idee. Hangt van het boek af. Ik speel Rogue (thievery) Halfling en heb het niet meer veranderd na de starters box omdat ik die wel leuk vond, dus geen idee.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Horizons schreef:
    No idee. Hangt van het boek af. Ik speel Rogue (thievery) Halfling en heb het niet meer veranderd na de starters box omdat ik die wel leuk vond, dus geen idee.


    Oh okay xD Am jelly. Ik wil ook een RPG groep :C


    quidquid excusatio prandium pro

    Waarom vraag je het niet aan Sam en een paar vrienden met 5 mensen heb je al genoeg (1 DM en 4 players). Het was ook allemaal nieuw voor ons en uiteindelijk vind ik het ontzettend leuk. Ik krijg er niet genoeg van.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Horizons schreef:
    Waarom vraag je het niet aan Sam en een paar vrienden met 5 mensen heb je al genoeg (1 DM en 4 players). Het was ook allemaal nieuw voor ons en uiteindelijk vind ik het ontzettend leuk. Ik krijg er niet genoeg van.


    Volgens mij heb ik dat ooit gevraagd en werd het idee met niet veel enthousiasme ontvangen. Of het was iemand anders. Het is laaaaang geleden dat ik me ermee bezig heb gehouden. Like, de periode dat ik me niet dagelijks hoefde te scheren. Hemelse tijd. Scheermesjes zijn debiel duur.

    Miep, eigenlijk moet ik eerst nog een Games Workshop binnenlopen en weer beginnen met Warhammer.

    [ bericht aangepast op 5 maart 2014 - 11:48 ]


    quidquid excusatio prandium pro

    Vraag het nog eens, misschien willen ze nu wel. Ik vind het echt ontzettend leuk. (:


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Horizons schreef:
    Vraag het nog eens, misschien willen ze nu wel. Ik vind het echt ontzettend leuk. (:


    Dat zeg je expres om me jaloers te maken (cat)


    quidquid excusatio prandium pro