• ... heb ik mijn profiel een make-over gegeven. *O*
    Het zou kunnen dat ik er de komende paar dagen nog een beetje aan sleutel, want ik weet niet zeker of ik er helemaal tevreden mee ben. Misschien dat ik toch een paar van de quotes aan het einde weghaal om het er wat minder druk uit te laten zien.

    Anyway, ik ben benieuwd wat jullie ervan vinden. En wat vinden jullie over het algemeen het mooist voor een profiel op Quizlet? Veel tekst, weinig tekst, lang, kort, geen afbeeldingen of juist zoveel mogelijk?

    Oh, en wie zonder ergens te spieken weet waar de citaten in de afbeeldingen vandaan komen, krijgt niet één koekje, maar een hele doos. :Y)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Ik dacht dat je -je avatar had veranderd, dus ik schrok eventjes. D:
    Maar ik vind je profiel hartstikke leuk. Het is wel even wennen, maar leuk. (:


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Lacey schreef:
    Ik dacht dat je -je avatar had veranderd, dus ik schrok eventjes. D:
    Maar ik vind je profiel hartstikke leuk. Het is wel even wennen, maar leuk. (:


    Haha, nee, die zal voorlopig nog wel blijven. :'D Ik denk dat hij binnenkort wel weer eens een ander hoofddeksel zal krijgen.
    En dankje. ^^


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Ik vind het er heel leuk uitzien! ^^
    Zelf ben ik bijna nooit tevreden met mijn profiel, maar ik krijg het ook nooit mooi ingedeeld met die codes enzo. (': Maar ik hou het meeste van een kort profiel, met ongeveer een gelijke balans tussen tekst en afbeeldingen. En ik ben dol op quotes en songteksten. ^^


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Oh, wauw. Volgens mij ben jij echt een positief persoon die goed in het leven staat hehe.
    I like your profile.

    Ik ben eigenlijk nooit echt tevreden met mijn profiel en verander het om de haverklap :"D. Op de ene lange tekst en veel plaatjes en de andere keer weer kort houden. Hehe.

    [ bericht aangepast op 2 maart 2014 - 23:56 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Hij is gaaf! Zelf weet ik nooit zo goed wat ik met profielen aanmoet, dus houd ik het altijd erg simpel, maar ik vind dit er erg leuk uitzien, zeker met al die Welcome to Nightvale quotes. :Y) *claimt op subtiele wijze de koekjes*


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Ziet er echt mooi uit! ^^
    Alleen weet ik niet of het aan mij ligt, maar de eerste afbeelding zit niet naast de tekst en de rest wel?

    Yoite schreef:
    Ik vind het er heel leuk uitzien! ^^
    Zelf ben ik bijna nooit tevreden met mijn profiel, maar ik krijg het ook nooit mooi ingedeeld met die codes enzo. (': Maar ik hou het meeste van een kort profiel, met ongeveer een gelijke balans tussen tekst en afbeeldingen. En ik ben dol op quotes en songteksten. ^^


    Ja, met al die codes heb ik gisteravond ook wel een tijdje zitten ruziën. Het klopte steeds nét niet. :'D
    En dankje. (:



    Chiroptera schreef:
    Oh, wauw. Volgens mij ben jij echt een positief persoon die goed in het leven staat hehe.
    I like your profile.

    Ik ben eigenlijk nooit echt tevreden met mijn profiel en verander het om de haverklap :"D. Op de ene lange tekst en veel plaatjes en de andere keer weer kort houden. Hehe.


    Gebaseerd op mijn profiel? Nou ja, bedankt, haha. (krul) Ik hoop maar dat het waar is. In ieder geval is Welcome to Night Vale (waar al die paarse citaten dus vandaan komen) een heel positieve serie, op bepaalde manieren. :'D


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Wiarda schreef:
    Hij is gaaf! Zelf weet ik nooit zo goed wat ik met profielen aanmoet, dus houd ik het altijd erg simpel, maar ik vind dit er erg leuk uitzien, zeker met al die Welcome to Nightvale quotes. :Y) *claimt op subtiele wijze de koekjes*


    Tadaa! ^^





    Elvenking schreef:
    Ziet er echt mooi uit! ^^
    Alleen weet ik niet of het aan mij ligt, maar de eerste afbeelding zit niet naast de tekst en de rest wel?


    Oh, bah, dat is inderdaad niet de bedoeling. Bij mij zit de tekst wel overal naast de afbeeldingen, maar dat was nogal wat gepuzzel. :/
    Ik heb het bovenste stukje nog net wat smaller gemaakt. Staat het nu goed?


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan