• Ik kan het niet laten om continu mijn profiel aan te passen. Nu heb ik dus een ultra-mega-über obsessie met vampieren en aangezien ik mijn hele profiel Thranduil-related had gemaakt, miste ik dat onderdeel toch wel. Dus nu heb ik een vampier-gedeelte toegevoegd awyess.
    Dus eh, ja. Om het nog nuttig te houden verder; iemand anders die ook nooit tevreden is mijn zijn/haar profiel? :'D


    I am Draculea
    Vlad III, Prince of Wallachia
    House of Draculesti
    Vlad the Impaler


    Vampires

    Ik ben ook niet geheel tevreden over de mijne voor het moment. Weet alleen niet wat ik er moet opzetten, dus ik laat het even zo.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Horizons schreef:
    Ik ben ook niet geheel tevreden over de mijne voor het moment. Weet alleen niet wat ik er moet opzetten, dus ik laat het even zo.

    Misschien meer afbeeldingen? Haha ik ben heel erg van de afbeeldingen, vind het veel doen voor een profiel. (:

    Heb ik normaal wel. De vorige had er drie en ik vond hem best leuk, maar ik heb nu weer mijn naam veranderd waardoor dat niet echt nog paste. Moet eens nadenken wat ik er precies allemaal op wil.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Square schreef:
    Leuk. ^^ Je hebt sowieso altijd een erg mooi profiel.

    Ik heb het mijne al eeuwigheden zo, met maar een paar heel kleine aanpassingen zo nu en dan, maar ik zat er laatste ook aan te denken het eens volkomen anders te doen. Ik heb ook al een idee wat ik wil, dus nu moet ik alleen een keer tijd en zin hebben om ermee te rommelen. :3

    [ bericht aangepast op 3 maart 2014 - 16:57 ]


    Some people are art and do art at the same time