• Ik kan het niet laten om continu mijn profiel aan te passen. Nu heb ik dus een ultra-mega-über obsessie met vampieren en aangezien ik mijn hele profiel Thranduil-related had gemaakt, miste ik dat onderdeel toch wel. Dus nu heb ik een vampier-gedeelte toegevoegd awyess.
    Dus eh, ja. Om het nog nuttig te houden verder; iemand anders die ook nooit tevreden is mijn zijn/haar profiel? :'D


    I am Draculea
    Vlad III, Prince of Wallachia
    House of Draculesti
    Vlad the Impaler


    Vampires

    Gaaf. 8D

    Ik ben ook niet echt tevreden op het moment, maar ik heb geen idee wat ik eraan moet doen.


    Your make-up is terrible

    Leuk. ^^ Je hebt sowieso altijd een erg mooi profiel.

    Ik heb het mijne al eeuwigheden zo, met maar een paar heel kleine aanpassingen zo nu en dan, maar ik zat er laatste ook aan te denken het eens volkomen anders te doen. Ik heb ook al een idee wat ik wil, dus nu moet ik alleen een keer tijd en zin hebben om ermee te rommelen. :3


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Ik zie altijd zo'n mooie profielen, maar ik heb gewoon geen zin om dat ook te doen, dus ik hou de mijne gewoon simpel. Blij ben ik er niet mee, maar het is beter dan niets. :')


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Ikke... Ik heb altijd van, hè, nou zit dat erbij, maar dat wil ik ook niet weghalen, en eigenlijk hoort dat er ook bij, etc...


    { do you call yourself a freaking hurricane like me? }

    There's like.. one pic on my profile XD.
    Ik kijk er zowat alleen op als ik een GB heb.


    No growth of the heart is ever a waste

    Mooie profiel! ;D
    Ik herken het wel. Ben meestal een hele tijd bezig om hem goed te krijgen..
    Na een tijdje stop ik dan wel. Niet tevreden, maar het kan er dan mee door ;d.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Ik wou mijn profiel al een tijdje veranderen, maar wist niet hoe of wat ik ervan wou maken. Dus toen heeft mijn vriendin het even gedaan voor me en ik ben er superblij mee, op dit moment.


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    Het ziet er echt mooi uit!
    Ik ben op zich wel tevreden met mijn profiel, maar ik ben hem nogal zat en ik wil eens een keer iets anders. Ik heb alleen geen idee wat ik eraan wil doen, dus daar moet ik nog over na gaan denken.


    Take risks and conquer your fears.

    Oeh, mooi! ;D
    Ik ben al zes jaar niet tevreden met mijn profiel, maar ik ben te lui om er iets aan te veranderen. :')


    Caution first, always.

    Assassin schreef:
    Gaaf. 8D

    Ik ben ook niet echt tevreden op het moment, maar ik heb geen idee wat ik eraan moet doen.

    Thanks. (:
    Gooi er gifs op van series die je leuk vindt ofzo?

    Square schreef:
    Leuk. ^^ Je hebt sowieso altijd een erg mooi profiel.

    Ik heb het mijne al eeuwigheden zo, met maar een paar heel kleine aanpassingen zo nu en dan, maar ik zat er laatste ook aan te denken het eens volkomen anders te doen. Ik heb ook al een idee wat ik wil, dus nu moet ik alleen een keer tijd en zin hebben om ermee te rommelen. :3

    Dat is lief, dankje. ^^

    Zet maar vast een tijd vast, want het kan echt lang duren haha. Tenminste, ik ben vaak nog best lang bezig omdat ik niet snel tevreden ben.

    Lacey schreef:
    Ik zie altijd zo'n mooie profielen, maar ik heb gewoon geen zin om dat ook te doen, dus ik hou de mijne gewoon simpel. Blij ben ik er niet mee, maar het is beter dan niets. :')

    Lol, nja dat kan natuurlijk ook nog. Hoeft ook geen masterpiece te zijn, het is tenslotte maar een profiel.
    AnnaxElsa schreef:
    Ikke... Ik heb altijd van, hè, nou zit dat erbij, maar dat wil ik ook niet weghalen, en eigenlijk hoort dat er ook bij, etc...

    I know that feel. Ik wil leuke dingen nooit weg doen, maarja dan houd ik teveel afbeeldingen over. First world problems. :'D

    Hashirama schreef:
    There's like.. one pic on my profile XD.
    Ik kijk er zowat alleen op als ik een GB heb.

    Wel geniaal though. :'D
    Shion schreef:
    Mooie profiel! ;D
    Ik herken het wel. Ben meestal een hele tijd bezig om hem goed te krijgen..
    Na een tijdje stop ik dan wel. Niet tevreden, maar het kan er dan mee door ;d.

    Thanks. :3
    Ik vind de jouwe echt mooi, leuke indeling ook. ^^
    Mercimek schreef:
    Ik wou mijn profiel al een tijdje veranderen, maar wist niet hoe of wat ik ervan wou maken. Dus toen heeft mijn vriendin het even gedaan voor me en ik ben er superblij mee, op dit moment.

    Ah ja, als een ander het voor je doet is natuurlijk altijd leuk. Tenzij je van die troll-vrienden hebt en je echt zo'n giga-kinderachtig profiel krijgt. :'D Nja, dat kan ook prachtig zijn haha. :')

    Ivyrise schreef:
    Het ziet er echt mooi uit!
    Ik ben op zich wel tevreden met mijn profiel, maar ik ben hem nogal zat en ik wil eens een keer iets anders. Ik heb alleen geen idee wat ik eraan wil doen, dus daar moet ik nog over na gaan denken.

    Dank je. (:
    Ik vind de jouwe wel mooi zo, maar als je er niet tevreden mee bent... misschien kun je wat prutsen met het indelen van links en rechts? I dunno.

    Oropher schreef:
    Oeh, mooi! ;D
    Ik ben al zes jaar niet tevreden met mijn profiel, maar ik ben te lui om er iets aan te veranderen. :')

    Danku. c:
    Jij hoeft niets te veranderen. Lee Pace maakt het al perfect. :Y)