Tomas schreef:
Ik blijf een hekel hebben aan deze discussie.
Iedereen die er geen bal verstand van heeft of nog nooit paard heeft gereden zegt toch dat het geen sport is.
En tja in discussie gaan met die mensen heeft geen zin. Daarbij kan ik nu 20 redenen op gaan noemen waarom het wel een sport is maar dat is al vaak genoeg uitgelegd ondertussen. Dus voor de mensen die het geen sporten vinden en zeggen dat het paard toch alles doet: Ga eens op een paard zitten en probeer fatsoenlijk een proef te rijden of een parcours te springen. Geloof me dat doet ie echt niet uit zichzelf.
In feite is er op het moment niet een discussie gaande hier. Als je alle reacties bekijkt, zie je al snel dat het merendeel tegen de stelling is. Er is volgens mij nog niemand geweest die het zelf oneens met de stelling is, die een discussie is aangegaan met iemand die het ermee eens is. Er zijn wel heftigere stellingen geweest, waarna heftige woordvoeringen volgden.
Hoewel ik eerst schrok van de stelling, ben ik het met DarkSavior eens. Het is eigenlijk best grappig om de reacties te lezen van iedereen die zich opwindt alsof heel Quizlet het eens is met de stelling.
[ bericht aangepast op 4 maart 2014 - 21:00 ]
:)