• Hier is ie dan, het grote Hobbit fan topic! Deel hier alles wat met The hobbit te maken heeft. Gifs, foto's, quotes, verhalen, quizzen, alles mag! Ook is dit een leuke plek om te praten met andere Hobbit fans.

Omdat "There and back again nog niet in de bioscoop is en sommige het boek niet hebben gelezen, werken wij met de spoiler knop. Dit houd in, dat als je iets spoiled, je het tussen [ spoiler][/ spoiler] zet. Dit is voorlopig even zo, maar zal worden verandert zodra de film niet meer speelt.

Overigens is het de bedoeling dat we het gezellig houden. Ruzies mogen lekker in elkaars Pb of Gb. Lannisters zal mij helpen het topic een beetje in de gaten te houden.

''Far over the misty mountains cold,
    To dungeons deep and caverns old,
    We must away, ere bre'ak of day,
    To find our long forgotten gold.

The pines were roaring on the height,
    The winds were moaning in the night,
    The fire was red, it flaming spread,
    The trees like torches blazed with light."

Hobbit quizzen:

Plaats je Hobbit stories en quizen, dan komen deze erbij te staan.

[ bericht aangepast op 2 maart 2014 - 15:06 ]

You can't touch music but music touch you

DwarfThorin schreef:
    HOU JE EIGEN NAAM GEWOON!

Zelfs onze dwergen koning is het er mee eens, je hebt een coole naam uitgekozen :D
    maar moest wel evenw ennen aan het plaatje, ik dacht eerst dat je iemand anders was :D

A wizzard is never late Frodo Baggins, nor is he urly. he arrives precisely when he means to ~Gandalf

Zal ik ook nog wat veranderen aan mijn profiel?

Gold Gold

Feanor schreef:
    (...)
    Zelfs onze dwergen koning is het er mee eens, je hebt een coole naam uitgekozen :D
    maar moest wel evenw ennen aan het plaatje, ik dacht eerst dat je iemand anders was :D

Tuurlijk...als ik iets zeg doe je het....(in dit geval dan...)

Gold Gold

DwarfThorin schreef:
    Zal ik ook nog wat veranderen aan mijn profiel?

Ja een plaatje van mij (Sorry on het niet laten :D)

A wizzard is never late Frodo Baggins, nor is he urly. he arrives precisely when he means to ~Gandalf

Feanor schreef:
    (...)
    Ja een plaatje van mij (Sorry on het niet laten :D)

Nee! maar ik wil wel een linkje nar jouw profiel plaatsen als je wil...wie wil dat nog meer?

Gold Gold

DwarfThorin schreef:
    (...)
    Nee! maar ik wil wel een linkje nar jouw profiel plaatsen als je wil...wie wil dat nog meer?

Dat is een hele eer :D
    trouwens,
    mag ik mijn silmarillen verhaal onder de verhalen spoiler knopje plaatsen? het is geen hobbitverhaal, dus durfde het niet te vragen

Dus tis vandaag verander je profiel dag?
    gezellig ik doe wel mee al verander ik niet veel denk maar wel wat ^^
    ff wat nieuwe dingen er op ;-)

Kauwgomjunky schreef:
    Dus tis vandaag verander je profiel dag?
    gezellig ik doe wel mee al verander ik niet veel denk maar wel wat ^^
    ff wat nieuwe dingen er op ;-)

Weet jij nog wat voor die van mij?
    iets origineels

Gold Gold

Feanor schreef:
    (...)
    trouwens,
    mag ik mijn silmarillen verhaal onder de verhalen spoiler knopje plaatsen? het is geen hobbitverhaal, dus durfde het niet te vragen

ik ben daar niet moeilijk in maar iedereen moet het daar natuurlijk mee eens zij dit is wel the hobbit topic dus ik ga niet zomaar alleen die beslissing nemen ;-) ^^

Feanor schreef:
    (...)

Mijn Profielfoto ga ik nog he-le-maal veranderen, hoor!

"I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]

Feanor schreef:
    (...)
    trouwens,

Tuurlijk mag dat, mijn taal-story staat er toch ook onder? (Dat dacht ik toch)

Lanthir schreef:
    (...)

GEEN ELF!

Gold Gold

Kauwgomjunky schreef:
    (...)

ik ben daar niet moeilijk in maar iedereen moet het daar natuurlijk mee eens zij dit is wel the hobbit topic dus ik ga niet zomaar alleen die beslissing nemen ;-) ^^

Daarom vroeg ik het ook :D, heb ok al in het lotr topic gevraagt, maar geen veranderen of reactie gezien. en dit topic word langzaam een middle earth topic xD

Hij staat er niet bij .___________.
    Zet hem er dan maar bij :P

Lanthir schreef:
    (...)

Ah, enig idee in wat? een lekkere elf? ;)