• Het is allemaal erg gezellig, of eigenlijk erg ongezellig, op de campus van de universiteit waaraan Zayn, Louis, Harry, Liam en Niall samen met hun 5 zusjes studeren. De meiden zijn vriendinnen met elkaar, maar de jongens haten elkaar intens en zitten allemaal bij verschillende groepen die de school verdelen. Toch zijn ze allemaal gevallen voor een van de vriendinnen van hun zusjes, de zusjes van hun grootste vijanden dus. De jongens willen allemaal natuurlijk graag bij hun vriendinnetjes zijn, maar willen ondertussen ook aanzien houden in hun groepen en hun eigen zusjes beschermen tegen de andere jongens. Dit kan alleen maar heel erg veel drama opleveren. Zal de liefde overwinnen of zal de haat alles verpesten?

    Rollen:

    Jongens:

    Harry styles: Kanga
    Zayn Malik: KiliOfDurin
    Niall Horan: BlackDesire
    Louis tomlinson: Oceanus
    Liam payne: Whisperings

    Meisjes: (zusje en vriendinetje van)

    - Sophia (soph) Tomlinson//Vriendinetje HarrysweetDemon
    -Nia Horan//vriendinetje Liam Pwettyness
    - Caliana 'Cali' Luna Styles//vriendinetje zayn DemonTeddy
    -Yasmin Amberlynn Malik./ vriendinetje Niall Whisperings
    -zus van liam / vriendinetje van louis lilangel

    Lijstje:

    Rol: (zusje van (voor de meisjes) en met wie je iets krijgt (voor beide) )
    Naam:
    Leeftijd: (leeftijd en geboortedatum.)
    Geboorteplaats: (stad en land)
    Uiterlijk: (foto en minimaal 4 regels beschrijving)
    Innerlijk: (minimaal 7 regels)
    Extra:



    Regels:

    -Minimaal 7 regels, 200 woorden, schrijven, dat is niet heel erg moeilijk. Voeg dingen toe zoals: Omgeving, gebruik tekst van andere, gevoelens, gebeurtenissen van vroeger, ...
    - Graag met leestekens en hoofdletters typen.
    - Houd het REALISTISCH!- OOC graag met haakjes; [] {} () - -
    - Als je een week niet hebt gereageerd zonder te laten weten waarom lig je er zonder pardon of herindering uit.
    - Reserveringen blijven 3 dagen staan. Reservatie telt tot dat de rol HELEMAAL af is, dus niet voor de helft invullen. Later aanpassen mag wel
    - Minimaal eens per 3 dagen schrijven. Haal je dit niet: Graag doorgeven
    - Graag personages die verschillend zijn, qua karakter etc.
    - Geen Mary Sue's (perfecte personages)
    - 16+ is geoorloofd. Graag wel onder 'spoiler' voor mensen die het liever niet lezen
    - Geen personages van anderen besturen. Dat is echt super irritant.
    - Geen gemene opmerkingen of geruzie OOC want dan lig je er linia recta uit.
    - Alleen KiliOfDurin en SweetDemon maken nieuwe speel, rollen en kletstopics aan.

    Op het overtreden van al deze regels staat na 2 waarschuwingen het verwijderen van je personage(s).

    Veel plezier :)

    [ bericht aangepast op 7 maart 2014 - 20:14 ]


    “Destroying things is much easier than making them." Suzanne Collins

    Zeker wel :Y)


    Because I love him, do I need another reason?

    Kanga schreef:
    Zeker wel :Y)

    haha whoop whoop(yeah)


    “Destroying things is much easier than making them." Suzanne Collins

    SweetDemon schreef:
    (...)
    haha ook een the originals fan?


    Zij zat in mijn lijstje van zal ik der doen of niet.


    Everything that kills me makes me feel alive ~ OneRepublic

    Rol: (zusje van (voor de meisjes) en met wie je iets krijgt (voor beide) ) Zusje Zaynie en vriendin Nialler.
    Naam: Yasmin Amberlynn Malik.
    Leeftijd: (leeftijd en geboortedatum.) Negentien jaar, geboren op dertig januari 1995.
    Geboorteplaats: (stad en land) VK, Groot-Brittanië, Bradford, Bradford Hospital.
    Uiterlijk: (foto en minimaal 4 regels beschrijving) Yasmin heeft een grote bos bruin haar op haar hoofd, waar blonde high-lights in geverfd zijn. Het is erg klitterig, maar wanneer Yasmin het uitkamt zijn er prachtige golven te zien. Haar ogen zijn ijsblauw als de lucht, en omringd met mooie wimpers. Erg groot kan je Yasmin niet noemen, met haar 1.62 komt ze niet echt boven de rest uit. Het meisje is dol op make-up, ze heeft het liefst mascara en oogpotlood op, lippenstift en ogenschaduw vindt ze niet noodzakelijk. De kledingstijl van het meisje bestaat uit dingen die in de mode zijn. Persoonlijk houdt ze toch wel het meest van oversized shirts en sweaters.
    Innerlijk: (minimaal 7 regels) Innerlijk: Yasmin is een echt meisje-meisje. Haar leven bestaat uit; jongens, vriendinnen en lachen. Ze is een hyperactief, onwetend meisje, hoewel ze zelf denkt alles al te weten. Daarom wordt Yasmin ook als de "brutale" gezien in de familie. In haar grote vriendengroep gaat er geen dag voorbij, zonder dat Yasmin niet iets heeft verteld over zichzelf, of over wat ze heeft gedaan op de dag daarvoor of in het weekend. Ook vindt ze het geweldig als ze in het middelpunt van de belangstelling staat. De kletskous kan erg arrogant overkomen, maar ook is ze een gevoelig meisje. Ze zal alles doen om iemand te helpen en wanneer iemand boos op haar is, voelt ze zich vreselijk schuldig.
    Behalve haar familie kent niemand deze kant van Yasmin, voor haar vriendinnen is ze nog altijd het hypere springkonijn. Verder kan Yasmin een beetje overdreven zijn in wat ze doet en vindt. Ze is een enorme fan van Little Mix, ze heeft het altijd over de meidengroep, haar kamer is behangen met posters en wanneer er een nummer van ze op de radio komt flipt Yasmin half. Door Little Mix is ze ook veel van muziek gaan houden. Ze speelt gitaar, viool en ze zingt een beetje.
    Extra: X

    [ bericht aangepast op 2 maart 2014 - 21:45 ]


    "Live simply, so others can simply live." - Matthew Espinosa

    DemonTeddy schreef:


    Rol: Zusje van harry, vriendin van Zayn
    Naam: Caliana 'Cali' Luna Styles
    Leeftijd: 18 (27 februari)
    Geboorteplaats: VK Redditch, Worcestershire
    Uiterlijk:


    Caliana heeft lichte bruine haren. Ze heeft fel blauwe ogen maar in haar linker oog heeft ze een bruin vlekje zitten. Caliana is 1,67 en weegt 55 kg ze is redelijk slank en heeft normale rondingen voor haar lichaam ook heeft ze een redelijke lichte huidskleur waar door het vaak lijkt of ze wat bleekjes is. Echter is ze best onzeker over haar lichaam, vooral over de litteken op haar rechter voet en enkel. Ze heeft er vroeger een ongelukje met warm water mee gehad, doordat het niet helemaal goed is genezen bleef er een lelijke litteken achter. Hierom loopt ze nooit op blote voeten of sandalen. Ze heeft altijd schoenen aan die haar voet en een stukje van der enkel verbergt. Ook maar weinig mensen weten van dit litteken af. Zelfs voor haar vriendinnen heeft ze het weten te verbergen. Caliana heeft een twee tattoe's op haar lichaam waar onder een veertje achter haar oor. En vogeltjes op haar schouder.
    Caliana is echt een meisjes meisje, ze draagt graag rokjes en jurken maar je ziet haar vaak genoeg in een spijker jeans lopen. Veder is ze een meisje die het vaakst op hakken loopt en elke dag make-up draagt. Vaak is het maar een beetje Foundation om haar haast wat bleke kleur te verbergen, wat oogpotlood mascara en de rode lippen stift.
    Innerlijk: Cali lijkt op het eerste gezicht een rustig meisje, dit is ze vaak ook. Ze is een echte kat uit de boom kijker. Maar ondanks dat is ze een vrolijke jonge dame. Ze heeft altijd een vrolijke glimlach op haar gezicht en weet haar ware emoties goed voor een ander te verbergen. Ze is dan ook een echte op kropper tot dat het te veel is en ze het niet meer in kan houden. Op zulke momenten moet je zeker uit haar buurt blijven. Ze kan dan agressief worden en reageert op alles af wat er maar om haar heen is. Na zo'n uitbarsting heeft ze vaak spijt en sluit zich dan ergens op om alleen te zijn en in de hoop dat mensen het kunnen vergeten wat er gebeurt is. Zodra ze zenuwachtig is begint ze veel te praten en struikelt dan vaak over haar woorden heen. Iemand zou haar dan echt moeten laten stoppen aangezien ze na een korte adem stop meteen weer door zou kunnen praten. Wat dat betreft is ze niet iemand die geheimen door verteld van een anders, ze is een goed persoon waar je je verhaal kwijt kan maar verwacht niet meteen de beste antwoorden terug. Als ze niet weet hoe ze moet reageren antwoord ze vaak kort zonder veel emotie. Cali is een zorgzaam type en wil vaak het beste voor een ander. Ze zou veel voor haar vrienden en familie doen. Ook kan ze best beschermd over komen vooral als het om de mensen gaat om wie ze geeft. Ze geeft niet vaak mensen een tweede kans en laat vaak haar mening horen zonder ook maar eerst na te denken of deze woorden misschien pijn kunnen doen. Na denken doet ze vaak pas nadat ze het gezegd heeft.
    Extra:Caliana heeft last van Claustrofobie, zodra ze in een kleine ruimte is en ze hier te lang verblijft krijgt ze last van paniek aanvallen en gaat ze hyperventileren.


    en ze is af, ik hoop dat ze goed is ?


    Everything that kills me makes me feel alive ~ OneRepublic



    Rol:
    Zusje van Louis/vriendin Harry.
    Naam:
    Sophia (soph) Tomlinson.
    Leeftijd:
    18 verjaard op 19 mei.
    Geboorteplaats:
    Doncaster, South Yorkshire, Engeland.
    Uiterlijk:
    Sophia heeft lange bruine golvende haren die ze meestal in een staart of dot doet en een paar chocolade bruine ogen waar ze maar al te trots op is.
    Sophia is een meter 72 en best tenger gebouwd al is ze best wel trots op haar rondingen. Haar kleding stijl is heel verschilend. De ene keer kan ze een roze jurkje dragen en de andere keer draagt ze een zwarte broek dat hangt gewoon af van haar humeur en hoe ze zich voelt die dag. Meestal draagt ze gewoon bruine groene zwarte of blauwe tinten dat is meer haar ding dan felle vrolijke kleuren.Sophia draagt wel wat make-up maar probeert er niet in te overdrijven wat soms wel gebeurd maar zonder voelt ze zich niet echt op haar gemak. Sophia heeft ook nog 5 tattoos een kleine dromen vanger op haar polseen klein uiltje op haar armeen zwerm vogeltjes op haar voet en een paarde bloem op haar rug. Ze weet dat ze er ooit wel spijt van gaat krijgen maar nu heeft ze er gewoon plezier van.
    Innerlijk:
    Sophia is een vrolijke en lieve meid die soms iets te hyper kan doen maar ook wel eens heel verlegen uit de hoek kan komen. Sophia heeft zich altijd minder gevoeld gewoon door iedereen rond haar die het beter doet als haar of waarbij het gewoon lijkt dat ze het beter doen al laat ze dat nooit merken. Sophia heeft best een goede band met haar broer ze verteld hem bijna altijd alles en kan ook altijd bij hem terecht ze zou niet zonder kunnen en is ook best vaak bij hem. Sophia is nou niet echt het sociale type. Het is nou niet dat je haar asociaal kunt noemen maar ze zoekt liever de drukte niet op. Op de lagere school was ze altijd het buiten beentje niemand kon haar uitstaan ze vonden haar lelijk of vreemd. Ze had wel een paar vrienden maar als het er echt op aan kwam waren ze er nooit voor haar. In de middelbare school ging het iets beter ze had wat meer vrienden maar haar zelf vertrouwen was nog steeds heel laag. Sinds dat de middelbare school over is en ze in de universiteit zit is haar zelfvertrouwen alleen maar gegroeid. Ze heeft eindelijk een paar echte vrienden waar ze zeker op kan steunen en een vriendje waar ze echt om geeft al is ze wel best bang om hem kwijt te raken maar dat probeert ze te verbergen.
    Extra:
    Sophia is bezig met het schrijven van haar eigen boek en is er eigenlijk best hard mee bezig al heeft nog niemand het recht gekregen om het te lezen. Ook zit ze nog in een klein cover bandje ze coveren voor al linkin park , imagine dragons en panic at the disco ze is de zanger van het bandje.


    “Destroying things is much easier than making them." Suzanne Collins

    Ik zou Liam wel willen maar mag je er een eigen draai aan geven?

    Shit kwas deze helemaal vergeten :$ ik ga nu bezig met mijn rol


    When you're broken and you're shatterd love will save you from disaster.

    BlackDesire schreef:
    Ik zou Liam wel willen maar mag je er een eigen draai aan geven?

    wat bedoel je met eigen draai :)?


    “Destroying things is much easier than making them." Suzanne Collins

    lilangel schreef:
    Shit kwas deze helemaal vergeten :$ ik ga nu bezig met mijn rol

    oki


    “Destroying things is much easier than making them." Suzanne Collins

    Ik twijfel of ik Liam erbij zal nemen… Zal ik het doen?


    "Live simply, so others can simply live." - Matthew Espinosa

    ik denk dat als BlackDesire er geen te grote twist aan gaat geven zij hem wel mag meer niall is nog vrij?


    “Destroying things is much easier than making them." Suzanne Collins

    Is goed dan sta ik er als nummer 2 XD En Niall kan ik er niet bijnemen aangezien Yasmin zijn vriendin wordt/is.


    "Live simply, so others can simply live." - Matthew Espinosa

    SweetDemon schreef:
    (...)
    wat bedoel je met eigen draai :)?


    Nou qua karakter. Ik hou van hun muziek maar weet niet helemaal hoe Liam in het echt in elkaar zit. maar ik wil wel graag mee doen met de rpg.

    Whisperings schreef:
    Is goed dan sta ik er als nummer 2 XD En Niall kan ik er niet bijnemen aangezien Yasmin zijn vriendin wordt/is.


    ow ja sorry XD


    “Destroying things is much easier than making them." Suzanne Collins