• Het is allemaal erg gezellig, of eigenlijk erg ongezellig, op de campus van de universiteit waaraan Zayn, Louis, Harry, Liam en Niall samen met hun 5 zusjes studeren. De meiden zijn vriendinnen met elkaar, maar de jongens haten elkaar intens en zitten allemaal bij verschillende groepen die de school verdelen. Toch zijn ze allemaal gevallen voor een van de vriendinnen van hun zusjes, de zusjes van hun grootste vijanden dus. De jongens willen allemaal natuurlijk graag bij hun vriendinnetjes zijn, maar willen ondertussen ook aanzien houden in hun groepen en hun eigen zusjes beschermen tegen de andere jongens. Dit kan alleen maar heel erg veel drama opleveren. Zal de liefde overwinnen of zal de haat alles verpesten?

    Rollen:

    Jongens:

    Harry styles: Kanga
    Zayn Malik: KiliOfDurin
    Niall Horan: BlackDesire
    Louis tomlinson: Oceanus
    Liam payne: Whisperings

    Meisjes: (zusje en vriendinetje van)

    - Sophia (soph) Tomlinson//Vriendinetje HarrysweetDemon
    -Nia Horan//vriendinetje Liam Pwettyness
    - Caliana 'Cali' Luna Styles//vriendinetje zayn DemonTeddy
    -Yasmin Amberlynn Malik./ vriendinetje Niall Whisperings
    -zus van liam / vriendinetje van louis lilangel

    Lijstje:

    Rol: (zusje van (voor de meisjes) en met wie je iets krijgt (voor beide) )
    Naam:
    Leeftijd: (leeftijd en geboortedatum.)
    Geboorteplaats: (stad en land)
    Uiterlijk: (foto en minimaal 4 regels beschrijving)
    Innerlijk: (minimaal 7 regels)
    Extra:



    Regels:

    -Minimaal 7 regels, 200 woorden, schrijven, dat is niet heel erg moeilijk. Voeg dingen toe zoals: Omgeving, gebruik tekst van andere, gevoelens, gebeurtenissen van vroeger, ...
    - Graag met leestekens en hoofdletters typen.
    - Houd het REALISTISCH!- OOC graag met haakjes; [] {} () - -
    - Als je een week niet hebt gereageerd zonder te laten weten waarom lig je er zonder pardon of herindering uit.
    - Reserveringen blijven 3 dagen staan. Reservatie telt tot dat de rol HELEMAAL af is, dus niet voor de helft invullen. Later aanpassen mag wel
    - Minimaal eens per 3 dagen schrijven. Haal je dit niet: Graag doorgeven
    - Graag personages die verschillend zijn, qua karakter etc.
    - Geen Mary Sue's (perfecte personages)
    - 16+ is geoorloofd. Graag wel onder 'spoiler' voor mensen die het liever niet lezen
    - Geen personages van anderen besturen. Dat is echt super irritant.
    - Geen gemene opmerkingen of geruzie OOC want dan lig je er linia recta uit.
    - Alleen KiliOfDurin en SweetDemon maken nieuwe speel, rollen en kletstopics aan.

    Op het overtreden van al deze regels staat na 2 waarschuwingen het verwijderen van je personage(s).

    Veel plezier :)

    [ bericht aangepast op 7 maart 2014 - 20:14 ]


    “Destroying things is much easier than making them." Suzanne Collins

    Whisperings schreef:
    Mag ik een meisje? Maar ik wacht nog met kiezen van wie het zusje, van wie de vriendin, want ik kijk even of er anderen zijn met een voorkeur (;


    "Live simply, so others can simply live." - Matthew Espinosa

    Whisperings schreef:
    (...)


    Ja tuurlijk ik was even iedereen er bij aan het zetten nou harry's zus naill's zus eb louis zus is al bezet


    “Destroying things is much easier than making them." Suzanne Collins

    Beifong schreef:
    Kuch kuch.
    Waarom lijkt dit zo op mijn RPG My Best Friends Brother?
    Kan aan mij liggen.


    Het is een RPG over One Direction. Die lijken allemaal op elkaar.


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    SweetDemon schreef:
    (...)

    Ja tuurlijk ik was even iedereen er bij aan het zetten nou harry's zus naill's zus eb louis zus is al bezet


    Mag ik dan Zayn's zusje? Als Miriam het ermee eens is?


    "Live simply, so others can simply live." - Matthew Espinosa

    Whisperings schreef:
    (...)

    Mag ik dan Zayn's zusje? Als Miriam het ermee eens is?

    tuurlijk :)


    “Destroying things is much easier than making them." Suzanne Collins

    Lacey schreef:
    (...)

    Het is een RPG over One Direction. Die lijken allemaal op elkaar.


    Daar heb je inderdaad gelijk in :)


    “Destroying things is much easier than making them." Suzanne Collins

    mag ik het zusje van liam / vriendin van louis? als Oceanus het ermee eens is?


    When you're broken and you're shatterd love will save you from disaster.


    Rol: Zusje van harry, vriendin van Zayn
    Naam: Caliana 'Cali' Luna Styles
    Leeftijd: 18 (27 februari)
    Geboorteplaats: VK Redditch, Worcestershire
    Uiterlijk:


    Caliana heeft lichte bruine haren. Ze heeft fel blauwe ogen maar in haar linker oog heeft ze een bruin vlekje zitten. Caliana is 1,67 en weegt 55 kg ze is redelijk slank en heeft normale rondingen voor haar lichaam ook heeft ze een redelijke lichte huidskleur waar door het vaak lijkt of ze wat bleekjes is. Echter is ze best onzeker over haar lichaam, vooral over de litteken op haar rechter voet en enkel. Ze heeft er vroeger een ongelukje met warm water mee gehad, doordat het niet helemaal goed is genezen bleef er een lelijke litteken achter. Hierom loopt ze nooit op blote voeten of sandalen. Ze heeft altijd schoenen aan die haar voet en een stukje van der enkel verbergt. Ook maar weinig mensen weten van dit litteken af. Zelfs voor haar vriendinnen heeft ze het weten te verbergen. Caliana heeft een twee tattoe's op haar lichaam waar onder een veertje achter haar oor. En vogeltjes op haar schouder.
    Caliana is echt een meisjes meisje, ze draagt graag rokjes en jurken maar je ziet haar vaak genoeg in een spijker jeans lopen. Veder is ze een meisje die het vaakst op hakken loopt en elke dag make-up draagt. Vaak is het maar een beetje Foundation om haar haast wat bleke kleur te verbergen, wat oogpotlood mascara en de rode lippen stift.
    Innerlijk: Cali lijkt op het eerste gezicht een rustig meisje, dit is ze vaak ook. Ze is een echte kat uit de boom kijker. Maar ondanks dat is ze een vrolijke jonge dame. Ze heeft altijd een vrolijke glimlach op haar gezicht en weet haar ware emoties goed voor een ander te verbergen. Ze is dan ook een echte op kropper tot dat het te veel is en ze het niet meer in kan houden. Op zulke momenten moet je zeker uit haar buurt blijven. Ze kan dan agressief worden en reageert op alles af wat er maar om haar heen is. Na zo'n uitbarsting heeft ze vaak spijt en sluit zich dan ergens op om alleen te zijn en in de hoop dat mensen het kunnen vergeten wat er gebeurt is. Zodra ze zenuwachtig is begint ze veel te praten en struikelt dan vaak over haar woorden heen. Iemand zou haar dan echt moeten laten stoppen aangezien ze na een korte adem stop meteen weer door zou kunnen praten. Wat dat betreft is ze niet iemand die geheimen door verteld van een anders, ze is een goed persoon waar je je verhaal kwijt kan maar verwacht niet meteen de beste antwoorden terug. Als ze niet weet hoe ze moet reageren antwoord ze vaak kort zonder veel emotie. Cali is een zorgzaam type en wil vaak het beste voor een ander. Ze zou veel voor haar vrienden en familie doen. Ook kan ze best beschermd over komen vooral als het om de mensen gaat om wie ze geeft. Ze geeft niet vaak mensen een tweede kans en laat vaak haar mening horen zonder ook maar eerst na te denken of deze woorden misschien pijn kunnen doen. Na denken doet ze vaak pas nadat ze het gezegd heeft.
    Extra:Caliana heeft last van Claustrofobie, zodra ze in een kleine ruimte is en ze hier te lang verblijft krijgt ze last van paniek aanvallen en gaat ze hyperventileren.

    [ bericht aangepast op 2 maart 2014 - 19:09 ]


    Everything that kills me makes me feel alive ~ OneRepublic

    [ bericht aangepast op 2 maart 2014 - 14:35 ]

    Rol: Zusje Van Niall. In relatie met : Liam.
    Naam: Nia Horan.
    Leeftijd: Twintig op dit moment, Verjaard op 5 Mei.
    Geboorteplaats: Mullingar, Ierland.
    Uiterlijk:


    Elanore heeft Chocoladebruine haren die bijna altijd naar een kant geschoven zitten. Krullen doen ze bijna nooit, of ze moet ze zelf krullen, want zelfs als aar haren nat zijn geweest blijven ze stijl. Haar ogen zijn helderblauw net als die van haar broer, in combinatie met haar lichtroze lippen en melkwitte huid staan zowel haar haren als ogen fel uitkomen en er erg ontschuldig uitziet. Ze vind zelf dat er over haar lichaam niks te klagen valt, ze is van gemiddelde lengte, eenmetertweënzeventig, slank van bouw, al mogen haar voor en achter-gevel er wel zijn. Ondanks dit alles blijft ze er ontschuldig uit zien, zo kleedt ze zich ook, een simpel blousje, een skinny jeans in een lichte kleur en meestal vans of korte laarsjes.
    Innerlijk: W.I.P.
    Extra: x


    Yeah, and people in hell want Slurpees.

    Mag mijn personage Niall's vriendin zijn?


    "Live simply, so others can simply live." - Matthew Espinosa

    alles is goed voor mij :)


    “Destroying things is much easier than making them." Suzanne Collins

    Rol:Zusje van Louis/vriendin Harry
    Naam: Sophie (soph) Tomlinson
    Leeftijd: (leeftijd en geboortedatum.)
    Geboorteplaats: (stad en land)
    Uiterlijk: (foto en minimaal 4 regels beschrijving)




    Innerlijk: (minimaal 7 regels)
    Extra:

    (de rest komt nog)

    [ bericht aangepast op 2 maart 2014 - 18:02 ]


    “Destroying things is much easier than making them." Suzanne Collins

    DAVINA ASDFGHJKL
    Ahum.


    Because I love him, do I need another reason?

    Kanga schreef:
    DAVINA ASDFGHJKL
    Ahum.

    haha ook een the originals fan?


    “Destroying things is much easier than making them." Suzanne Collins