• Hey alle q'ers die dit lezen,

    Ik waarschuw je vast : dit is een zeik verhaal maar ik moet mijn hart luchten.

    Het begin van dit jaar {Brugklas} was ikpopulair en iedereen mocht me maar ik kreeg ruzie met een meisje. Ze zorgte ervoor dat iedereen tegen me was. Er was toen op een tafel geschreven en iedereen dacht dat ik het was . Er stond:'S. is een slet' Maar ik zou dat nooit doen. Het ging een tijdje goed omdat ik mensen uit een andere klas had ontmoet. Ik voelde me goed maar mijn cijfers werden slechter. Er was een ander meisje dat toen een vriendin van mij was, ze stond er op dat ik haar voorstelde aan al mijn nieuwe vrienden. Dat deed ik want ik wilde een goede vriendin zijn. Ik kreeg stank voor dank. Ze ging ervan door met mijn vrienden en roddelde over me. Ondertussen hadden mijn ouders me op gesprek gestuurd met de maatschappelijkwerkster.{een persoon met wie je praat over gevoelens en cijfers enz.}Het was weer een tijdje rustig aar het ging niet beter. Mijn oude vrienden {een paar} trokken weer met me op en ik voelde me echt gelukkig. Toen kwam mijn oude vriendin{die dus mijn andere vrienden heeft afgepakt} met het verhaal dat ik over haar roddel en haar vrienden afpak. Gisteren kwamen ze er in eens mee dat ik een racist ben. Terwijl tijdens de discussie over sinterklaas mijn twitter gehackt was{ik kwam er pas dagen later achter toen ik tweets zag die niet van mij waren}maar dat zei ik tegen niemand. Maar nu word ik bang van klas ze noemen me bij allemaal vreselijke namen.

    Ik weet dat het een dom verhaal is en dat ik me niet zo moet aanstellen maar het doet echt pijn . Ik kan met de cijfers die ik nu heb niet eens naar mavo!
    x

    Awh das echt rot. Het beste kun je naar je mentor gaan en dan vragen om het te bespreken met de hele klas. Een meisje uit mijn klas had ooit ook zoiets met een hele groep meiden uit mijn klas. Toen moesten alle meisjes uit de klas op mentorgesprek komen, zodat het ook voor iedereen duidelijk was wat er aan de hand was met haar, zodat we het niet hoorden via achterklap en roddel enz. Sindsdien gaat het best wel goed met haar. Misschien geldt dit ook wel voor jou.


    Wanna roll with the wind, bringing distance to everything...

    Ik haat pubers. We need a war.


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Barnabas schreef:
    Ik haat pubers. We need a war.


    This exactly.


    26 - 02 - '16

    Ik heb een hekel aan jouw klas, sorry hoor, wat een laf gedrag van hun zeg!
    Ik hoop voor je dat je je cijfers op kan halen en goede, echte vrienden vindt. Vrienden die je niet laten vallen en je door dik en dun zullen steunen.


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Dat je dat nog vrienden durft te noemen. Je bent duidelijk veel te goed voor ze. Ze zouden die klas van jou, en dan vooral dat ene mens, eens goed aan moeten pakken. Als het je bang maakt en ze je zoveel pijn doen, zou ik idd naar de mentor of een ander persoon dat op jouw school daarvoor is gaan. Ik hoop dat de problemen snel opgelost zijn en je snel iemand vindt die je niet zomaar in de steek laat of over je roddelt (flower)


    Happy Birthday my Potter!

    Barnabas schreef:
    Ik haat pubers. We need a war.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Aahw das werkelijk rot! Ik heb ook zo'n 'fake vriendin ' gehad die steeds over me roddelde en ruzie stookte en shit, gelukkig is ze nu naar een andere school, als je je hartje wilt luchten ben ik er voor je <3 X


    You can't buy happiness, but you can buy books, and that's kind of the same thing

    Ik zou de bitch eens confronteren met haar acties, misschien is er wel een oplossing te vinden zodat ze je met rust laat. Ik geloof zelf dat als jij haar eens rechtuit aanspreekt over haar gedrag, dat ze eigenlijk al terug op haar stappen zal komen. Iemand die achter je rug mensen tegen je opzet is bang voor rechtstreekse confrontaties, maar hoe banger je lijkt, hoe meer zij gaan denken dat ze dit allemaal gewoon kan doen.
    Je vrienden zijn trouwens echt een stelletje meelopen en sorry hoor, belachelijk zwak van eigen mening. Persoonlijk zou ik niet met zo'n mensen kunnen leven en gewoon anderen zoeken.
    Praat eens met een begeleider of een leraar, dat kan ook helpen.
    Voor je cijfers zou ik een andere oplossing zoeken. Ga eerst eens na wat het probleem is: begrijp je het niet of is het te veel studeerwerk? Als je dingen niet snapt, vraag dan eens hulp, je moet niet bang zijn om hulp of bijles te vragen. Soms kan een kleine extra uitleg je opeens inzicht verschaffen en ben je er mee weg. Misschien kan je ook eens met iemand praten over meer effectieve studeermethodes, dat kan je een heel pak werk besparen.

    [ bericht aangepast op 28 feb 2014 - 20:34 ]


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    Caprino schreef:
    Awh das echt rot. Het beste kun je naar je mentor gaan en dan vragen om het te bespreken met de hele klas. Een meisje uit mijn klas had ooit ook zoiets met een hele groep meiden uit mijn klas. Toen moesten alle meisjes uit de klas op mentorgesprek komen, zodat het ook voor iedereen duidelijk was wat er aan de hand was met haar, zodat we het niet hoorden via achterklap en roddel enz. Sindsdien gaat het best wel goed met haar. Misschien geldt dit ook wel voor jou.


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Dankjullie allemaal (H)

    Barnabas schreef:
    Ik haat pubers. We need a war.


    :)

    Gadverdamme, wat word ik van dit soort dingen altijd misselijk zeg. Lieverd, weet dat jij duizend maal beter bent dan die kinderen. Als je ooit even je hart wilt luchten, mijn gastenboek staat altijd open!
    However, ik ben bang dat ik geen goed advies heb om dit op te lossen. Misschien even met je mentor praten, of met een vertrouwenspersoon. Als het allemaal toch niet helpt raad ik je aan om naar een andere klas, of desnoods een andere school te gaan. Want als dit echt je cijfers beïnvloed, dan zou het zonde zijn om nog lager in zo'n kut omgeving rond te blijven hangen!


    But you don't seem to care. So don't start missing me when I'm done missing you.

    Praat er met je mentor over, met alle leraren die je mag, de decaan, al dat soort mensen.
    Verder kan je denk ik het beste hun gedrag negeren en bedenken dat ze zo'n goed iemand als jou niet verdienen als vriendin.


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    ach ik haat mij klas ook
    ze zijn volwassen maar ze gedragen zich als opgefokte tieners, maar goed. Sterkte is het geen optie om met je mentor te praten over overplaatsen naar een ander klas?


    Ha! I invent the word impossible. That's why I am the champ. Whether I like it or not.

    Gatverdamme, wat ziek van al die domme kleuters. Ik vind het echt heel naar voor je dat je dit meemaakt en ik herken het zelf zo erg, want vroeger ben ik ook gepest en was ik ook doodsbang voor mijn eigen klas en ben ik uiteindelijk zelfs van school veranderd.
    Wat ik je zou aanraden is sowieso met je mentor, vertrouwenspersoon of de decaan gaan praten van hoe het zit. Zij hebben macht over die andere kinderen en kunnen je helpen en ervoor zorgen dat dit stopt. Blijf ook eerlijk tegen je ouders en de maatschappelijk werker, het is belangrijk dat ze weten wat er in jou omgaat en wat er gebeurt op school. Het is misschien ook verstandig om social media tijdelijk te mijden, want anders heb je kans dat ze je online gaan pakken, omdat ze je op school niet meer kunnen raken.
    Bespreek het eerst met de mensen die je kunnen helpen en als er niets verandert kun je altijd overwegen een andere school te kiezen. ;)
    Trek je niet te veel aan van die stomme kinderen. Jij weet dat je niet zo in elkaar zit en al die kinderen zijn vuile meelopers. Waarom? Omdat ze erbij willen horen, bij de groep, want dat is belangrijk in hun leven.
    Jij bent niet zo en daar mag je best trots op zijn hoor, echt waar.


    Heel veel sterkte de komende tijd. Ik hoop dat je iets aan de tips hebt en dat het zo snel mogelijk stopt. (flower)


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.