• Ik heb dus een YT-account, maar telkens als ik een reactie wil geven op een filmpje, dan moet ik hem connecten met google+ en zelfs dan kan ik geen reactie plaatsen. En net kwam ik erachter dan ik geen reactie kan upvoten of downvoten.
    Wat is dat nu weer voor'n onzin? (Lees: wat kan ik hier aan doen?)
    Help?


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Ik ben bang dat je met google + zal moeten connecten heb het ook moeten doen omdat ik steeds niks kon posten.


    What do you do with a sick scientist? If you can't curium and helium, you might as well barium.

    Sodium schreef:
    Ik ben bang dat je met google + zal moeten connecten heb het ook moeten doen omdat ik steeds niks kon posten.


    Maar zelfs dan wil hij niet posten.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Een nieuw account aanmaken? ^-^ misschien dat dat werkt


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Bij mij lukt het wel. Vreemd.


    What do you do with a sick scientist? If you can't curium and helium, you might as well barium.

    Ik heb daar nooit problemen mee, best vreemd.


    16 - 09 - '17

    Je moet een eigen youtube account hebben (ik heb het met gmail) verder zou ik je ook niet kunnen helpen.


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Geen flauw idee, bij mij doet het ook vreemd.


    Quiet the mind, and the soul will speak.