De titel zegt het al.
Mijn lijstje.
-
26 feb 2014 - 9:5218 dec 2014 - 16:41
Ik zal er eens een aparte tussen zetten
Stephen Fry
Niet de knapste, veel te oud en op de koop toe nog eens homo Maar qua persoonlijkheid de meest indrukwekkende persoon die ik tot nu toe ken. Vandaar.
Voor degenen die hem niet kennen, hij is een Engelse comedian, schrijver, acteur, presentator, documentairemaker en nog wat andere dingen.What would Emma do?
18 dec 2014 - 16:48^ Ik ken de man vooral van Bones, waar hij - Gordon Wyatt - een psychiater is. Daarnaast herken ik hem eveneens van een programma waar hij naar landen toe reist waar homoseksualiteit verboden is. Geen idee hoe het heet, maar ik moet je vertellen dat ik die man erg wijs vindt.
Quiet the mind, and the soul will speak.
18 dec 2014 - 16:48[ bericht aangepast op 18 dec 2014 - 16:49 ]
18 dec 2014 - 16:48submitted schreef:
Ik zal er eens een aparte tussen zetten
Stephen Fry
Niet de knapste, veel te oud en op de koop toe nog eens homo Maar qua persoonlijkheid de meest indrukwekkende persoon die ik tot nu toe ken. Vandaar.
Voor degenen die hem niet kennen, hij is een Engelse comedian, schrijver, acteur, presentator, documentairemaker en nog wat andere dingen.
En van The Hobbit, 'f course. ^^Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried
18 dec 2014 - 16:52Joel Kinnaman. Ik weet niet wat ik zo aantrekkelijk aan hem vind, maar ik zou wel eens een beschuitje met hem willen eten.
18 dec 2014 - 16:52Gardenzio schreef:
^ Ik ken de man vooral van Bones, waar hij - Gordon Wyatt - een psychiater is. Daarnaast herken ik hem eveneens van een programma waar hij naar landen toe reist waar homoseksualiteit verboden is. Geen idee hoe het heet, maar ik moet je vertellen dat ik die man erg wijs vindt.
Ik heb hem leren kennen via dat programma Echt een fantastische manWhat would Emma do?
18 dec 2014 - 16:53Ik zou het ook niet erg vinden moesten Leonardo DiCaprio, Skandar Keynes of Johnny Depp even aankloppen om de weg te vragen, hehe.
Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried
18 dec 2014 - 17:01Numenor schreef:
Ik zou het ook niet erg vinden moesten Leonardo DiCaprio, Skandar Keynes of Johnny Depp even aankloppen om de weg te vragen, hehe.
Leo is nooit verkeerd.wat was dit ookalweer
18 dec 2014 - 17:0318 dec 2014 - 17:08Devon Bostick
Alexander vlahos
En vast nog wel een paar waar ik niet op kan komen nu ;'DIch liebe dich 27.12.23
18 dec 2014 - 17:09Nu komt er een lijstje hoor. c:
]Jonathan Good AKA Dean Ambrose.
Joe Anoa'i.
Randall Orton.
Phil Brooks.
Ian Somerhalder.
Shay Mitchell.
Kate Upton.
Camilla Belle.
Brianna Garcia-Colace.
Saraya-Jade Bevis.
En nog veel meer.[ bericht aangepast op 18 dec 2014 - 17:13 ]
I'm your little ray of pitch black.
18 dec 2014 - 17:13En Juliette Binoche mag ook best eens langskomen. ^^
Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried
18 dec 2014 - 17:22Oeh. En Thomas Sangster is cute <3
If you want the rainbow, you gotta put up with the rain
18 dec 2014 - 19:23submitted schreef:
(...)
Ik heb hem leren kennen via dat programma Echt een fantastische man
Ja, daar geef ik je helemaal gelijk in. Hij heeft mijn respect, haha.Quiet the mind, and the soul will speak.
24 dec 2014 - 21:02