• Damn, ik heb al langere tijd dat elke keer als ik chrome opstart, ik een "v9 schermpje' krijg. Ik besteedde er geen aandacht aan, maar ik kwam erachter dat het dus gewoon een virus is :l Dus toen heb ik 'spyhunter' gedownload en die heeft een shitload aan virussen gevonden, alleen verwijdert hij ze niet, want dan moet ik dat programma kopen.

    Bwah, kan iemand mij alsjeblieft vertellen hoe ik al die virussen weg krijg? Met een programma dat wél gratis zijn werk doet?

    Voor iedereen met hetzelfde probleem: AdwCleaner ruimt het voor je op :Y)

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 25 feb 2014 - 13:21 ]


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    BastiIIe schreef:
    Er staat dat het virus zit in een map genaamd AppData, maar die kan ik niet vinden?
    C:/Gebruikers/Simone/En dan hoort er een map genaamd appdata te zijn, maar ik zie hem nergens?

    Die map kan je vinden door bij start in te typen "run" of "uitvoeren" (ligt eraan welke taal je pc is ingesteld) en dan open je dat ding, vervolgens typ je in "%appdata%". Dan opent hij vanzelf die map.

    Of of, je typt in boven in de balk van een mapje "C:\Users\Simone\AppData". :'D

    [ bericht aangepast op 27 feb 2014 - 14:23 ]

    Oh lol, dat onderste is zo simpel, and yet I didn't know it worked :')


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.