• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af!

    [ bericht aangepast op 24 feb 2014 - 22:45 ]


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    I háte my parents, ugh.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Het doet pijn wanneer iemand waarvan je houdt en de toekomst mee in wil..Dat die meer tijd besteed aan een andere meid, dan aan z'n eigen vriendin >.<. En meer lol heeft met die ander dan met jij zelf, terwijl je er bij bent..


    'If you could see yourself from my perspective, you'll realize there is nothing you need to change about yourself'.

    Auch. Waarom hoor ik rechts opeens alleen nog maar geruis? D:


    :)

    Relevante eigenschappen doen er blijkbaar niet toe, als het aankomt op persoonlijke eigenschappen.
    Het maakt dus niet meer uit of je je werk goed doet/kan. Geeft veel hoop voor de toekomst.
    But nevermind... Ik kan mijn tijd beter gebruiken. :)


    "There’s no such thing as miracles, only the inevitable and the accidental – and what we do. I’ve always believed that.

    Shoppen was echt mega gezellig met mamsie vandaag! Twee broeken gekocht, want mijn twee fijnste spijkerbroeken vertonen met de dag meer slijtage, schade en gaten, voor de helft van de helft een leuke bolero met sjaal en een t-shirt. Yay, want ik heb mijzelf behoed voor een stuk of vijf miskopen, wat mijzelf erg gelukkig maakt. Wel beetje duur vandaag, ook met het materiaal voor het cadeau en de shampoo, maar goed. En de lunch was lekker en gezellig. Die brasserie is zó sfeervol, die gaat echt vervangen worden door mijn favoriete café waar ik meestal naartoe ga in de stad. En nog wat drinken, net gegeten en vanavond Downton Abbey. This day can't be possibly any better. :Y)


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    LeIouch schreef:
    Relevante eigenschappen doen er blijkbaar niet toe, als het aankomt op persoonlijke eigenschappen.
    Het maakt dus niet meer uit of je je werk goed doet/kan. Geeft veel hoop voor de toekomst.
    But nevermind... Ik kan mijn tijd beter gebruiken. :)

    Whats the matter? :/


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Best fucking album ever, just saying.


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Ik snap wiskunde. o.o


    help

    Whut

    Ugh. Fucking irritant. Ik heb de hik. D:


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Toch een paar dingen die ik wilde doen, gedaan vandaag.


    Your make-up is terrible

    Gepromoveerd tot diplomaat ^^ Ook al is het maar in een spel, het streelt mijn ego wel.


    Stenenlikker

    Waarom doe ik überhaupt nog moeite om tegen je te praten als je toch steeds halverwege een gesprek stopt me te praten.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Fucking Hell, is die hacker nou weer bezig? En dan ook mijn hotmail, want daar kom ik ook opeens niet meer in.
    Pfff, heb een hoop creativiteit nodig om telkens weer nieuwe wachtwoorden te verzinnen.


    Stenenlikker

    De dingen die je lult worden echt steeds hilarischer.

    [ bericht aangepast op 26 feb 2014 - 22:20 ]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered