• .

    [ bericht aangepast op 24 feb 2014 - 16:53 ]


    I don't believe you have to be better than everybody else. I believe you have to be better than you ever thought you co

    Audacity schreef:
    Ik heb veel moeilijkheden ondervonden met m'n foundation, maar dit is nieuw x'D. Ik weet niet hoe jullie zoenen, maar ik kan me niet voorstellen dat je foundation er zo erg van weggaat, dat het opvalt. Tenzij je een hele andere kleur foundation gebruikt dan van je huid...


    Dit precies, als het heel erg opvalt dat je foundation weg is op die plek heb je volgensmij gewoon de verkeerde kleur


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Deilia schreef:
    (...)

    Dit precies, als het heel erg opvalt dat je foundation weg is op die plek heb je volgensmij gewoon de verkeerde kleur


    Een tip is misschien om inderdaad na te gaan kijken of het wel de goede kleur is. (Je kunt het het beste bij je kaaklijn testen, die heeft over het algemeen dezelfde kleur als je hals. Als je echt het probleem houdt, zou ik misschien voor een waterproof concealer gaan ofzo.
    En misschien een andere foundation kopen? Ik weet niet welk merk je gebruikt, maar misschien moet je daar eens van overstappen. Zelf gebruik ik altijd de true match foundation van 'Loréal in de kleur rose ivory - dit is toevallig de lichste kleur, omdat deze bij mijn huidskleur past. Ik weet natuurlijk niet wat voor kleur huid jij hebt, dus dat zou je zelf in de winkel moeten testen. Deze dekt perfect en is nou ook weer niet opvallend, ik breng hem aan met een bufferkwast van Real techniques . Deze blend alles perfect mooi in mijn huid en ik heb het gevoel dat de foundation beter blijft zitten dan als ik het met mijn handen aanbreng. Vergeet niet als je make-up kwasten gebruikt, om ze regelmatig schoon te maken.

    [ bericht aangepast op 24 feb 2014 - 15:54 ]


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Assassin schreef:
    Minder mongolisch zoenen? Het is niet de bedoeling dat hij alles rond je mond ook aflebbert.
    Anyway, gebruik er een primer onder, dat helpt.


    This hahaha


    Firm believer of all that is magic