• Wees gewaarschuwd; geen gehaat op elven in dit topic. Alle wezens zijn hier welkom!

    [ bericht aangepast op 23 feb 2014 - 17:02 ]

    Boe!


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]

    gevonden!


    Alles heeft betekenis, ook niets

    Als iemand zo even de up-to-date beginpost hier kan neergooien, thanks. :Y)

    Jullie hebben je wel erg vermaakt hea? 109 berichten had ik er toen ik aan kwam.....


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]

    Mijn topics.


    Caution first, always.

    Lanthir schreef:
    Jullie hebben je wel erg vermaakt hea? 109 berichten had ik er toen ik aan kwam.....

    het was wel wat saai zonder jou :S


    Alles heeft betekenis, ook niets

    Celebrian schreef:
    (...)
    het was wel wat saai zonder jou :S


    Weet ik. Ik wilde nog langs komen, maar mijn vader had een restaurant ZONDER WiFi gekozen om te lunchen. Een van de weinige zonder WiFi in de hele omtrek. Wedden dat hij het expres deed?

    Ik moest zelf bestellen in het Duits xD en dat terwijl ik nog maar een half jaar Duits heb :')
    En iemand sneed me af op de piste, dus die heb ik even lekker uitgescholden. Maar ik wist niet hoe ik hem moest uitschelden, dus ben ik maar lekker creatief geweest :Y)
    Du bist ein Toilet!

    [ bericht aangepast op 23 feb 2014 - 15:01 ]


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]

    Ooh sorry, Myriophyllum, ik lees nu pas het topic terug en zie dat jij deze wilde openen...

    Elvenking schreef:
    Ooh sorry, Myriophyllum, ik lees nu pas het topic terug en zie dat jij deze wilde openen...


    De volgende keer als ze online is en er een nieuw topic moet komen, mag zij het doen (:
    Maar enne, als ik weer thuis ben is het mijn beurt!


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]

    Lanthir schreef:
    (...)

    Weet ik. Ik wilde nog langs komen, maar mijn vader had een restaurant ZONDER WiFi gekozen om te lunchen. Een van de weinige zonder WiFi in de hele omtrek. Wedden dat hij het expres deed?

    Ik moest zelf bestellen in het Duits xD en dat terwijl ik nog maar een half jaar Duits heb :')
    En iemand sneed me af op de piste, dus die heb ik even lekker uitgescholden. Maar ik wist niet hoe ik hem moest uitschelden, dus ben ik maar lekker creatief geweest :Y)
    Du bist ein Toilet!

    nu lig ik zeker voor 10 minuten plat van het lachen!
    ik die meestal de moeite niet om in die taal te schelden, ik doe het gewoon in het Nederlands, latijn of sindarijns


    Alles heeft betekenis, ook niets

    Celebrian schreef:
    (...)
    nu lig ik zeker voor 10 minuten plat van het lachen!
    ik die meestal de moeite niet om in die taal te schelden, ik doe het gewoon in het Nederlands, latijn of sindarijns


    Het is serieus geen grap, ik heb die man echt uitgescholden voor Toilet xD


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]








    Lanthir schreef:
    (...)

    Het is serieus geen grap, ik heb die man echt uitgescholden voor Toilet xD

    maar het is wel grappig


    Alles heeft betekenis, ook niets

    Elvenking schreef:









    goed bezig, goed bezig...


    Alles heeft betekenis, ook niets

    Celebrian schreef:
    (...)
    maar het is wel grappig


    Weet ik, maar niet iedereen zal het geloven :')


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]