• Een groep vriendinnen (of bijna vriendinnen) van 16+ (16 is de leeftijd dat je toen eigenlijk zou moeten trouwen, vanaf je 16e verjaardag sta je open voor huwelijksaanzoeken) die leven in de hogere kringen, sommige zullen al getrouwd zijn, andere niet. de een wordt bijvoorbeeld verkocht of uitgehuwelijkt terwijl de ander hard opzoek is naar een man terwijl weer een ander helemaal niet wil trouwen maar wel een man moet zoeken misschien zijn er al een paar zwanger of hebben al een kind etc
    vrouwen hadden toen niet bepaald keus, de man (zodra ze getrouwd zijn) is inprincipe de baas en de vrouw moet eigenlijk gehoorzamen.
    Zolang ze niet getrouwd zijn moeten ze hun ouders gehoorzamen en draait het leven er vooral om een geschikte vrouw te worden.
    Hoe zullen zij deze tijd overleven? Zullen zij een gelukkig leven tegemoet gaan of toch uitgehuwelijkt worden aan de man waar ze niets mee te maken willen hebben?

    Regels:
    - Graag spelers die vaak online zijn en dus ook vaak reageren, niet dat het snel dood loopt (:
    - Maximaal twee rollen per persoon.
    - Er is een minimum van 2 regels per post. (dit lijkt me makkelijk te halen)
    - Naamsveranderingen en afwezigheden graag doorgeven.
    - Reserveringen blijven 48 uur staan.
    - Geen perfect players, iedereen heeft zijn fouten en gebreken. Mary Sues en Gary Stus worden niet goedgekeurd
    - Alleen je eigen karakters besturen
    - 16+ is toegestaan
    - liefst evenveel jongens als meisjes



    Meisjes: vol
    - Elisabeth Lillian Danvers - lilangel
    - Evita 'Eva' Montgommery - Lissandra
    - Lucrezia Anna Dacre - BarnOwl
    - Anastacia 'anna' Leesten - Yeager
    - Niamh - WOEBEGONE



    Jongens: vol
    - Joshua Alexander Lahey -
    Raccoon
    - Mathias Howard - BarnOwl
    - Vikram 'Vik' Soterios - Neal
    - Jason Hamelton - undentified
    -


    er kunnen altijd nog meer bij komen maar ik wil wel graag evenveel jongens als meisjes.

    Naam:
    Leeftijd: (16+)
    Geslacht:
    Uiterlijk: (liefst met foto)
    Innerlijk:
    Getrouwd/ongetrouwd:
    Kinderen:
    Extra:


    (hoop dat jullie het leuk vinden (: tips zijn altijd welkom!)
    (sorry voor slechte inleiding, zolang de lijn maar duidelijk is)

    [ bericht aangepast op 11 maart 2014 - 22:50 ]


    When you're broken and you're shatterd love will save you from disaster.

    Raccoon schreef:
    Iemand die zijn half broer/zus wilt zijn van Joshua? (liefst iemand van de hoge stand ;3)


    Elisabeth wel


    When you're broken and you're shatterd love will save you from disaster.

    Yeager schreef:
    (...)

    Anastacia misschien ?


    Ohh grapje zie.dit.pas net


    When you're broken and you're shatterd love will save you from disaster.

    Yeager schreef:
    (...)

    Anastacia misschien ?


    Ja is goed :3


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    lilangel schreef:
    (...)

    Ohh grapje zie.dit.pas net


    anders miss nog een zusje erbij ?
    ik voel me nu gemeen


    You can't not look cool with a crossbow.

    Yeager schreef:
    (...)

    anders miss nog een zusje erbij ?
    ik voel me nu gemeen


    Whahah dan wordt het wel ingewikkeld denk ik zo, denk je niet? Hahah mij maakt het opzich niet zoveel uit hoor.. jij was eerder (:


    When you're broken and you're shatterd love will save you from disaster.

    Hey, ik had graag mee willen doen met dit verhaal gezien, I love medievaltimes, maar heb het erg druk op het moment.
    Ik wil wel een tip geven, laat je het afspelen in de hoge middeleeuwen, late middeleeuwen of de renaissance ?
    Je moet een tijd plaatsen waarin het afspeelt, misschien feitjes over uitvindingen zodat mensen een beter beeld hebben van wat kan in het verhaal en wat niet kan in het verhaal.
    Ook waren mensen in de middeleeuwen veel kleiner dan nu. meestal tussen de 1,50 en 1,60.

    ook achternamen waren er niet echt, je had de achternaam van je beroep of van je vader: Jan Wilemszoon of Berthus Smit.
    Maar adel had vaak de achternaam van waar ze vandaan kwamen, het gebied: Jacoba van Beieren, Anna van Anjou.

    Sommige huwelijken werden al gesloten toen je 6 was, sommige mannen kunnen ook verliefd zijn op iemand anders - misschien is die zwanger - dan heb je een buitenechtelijk kind op komst.

    Voor verdere informatie: het internet

    (:

    [ bericht aangepast op 6 maart 2014 - 14:32 ]

    BarnOwl schreef:
    Naam: Lucrezia Anna Dacre
    Leeftijd: (16+) Ze is 21 jaar
    Geslacht: Vrouw
    Uiterlijk: (liefst met foto)
    Lucrezia heeft blond krullend lang haar en blauwe ogen, ze is wat bleek en ze is 1.67 lang


    Innerlijk:
    Lucrezia is een aardig iemand die graag mensen wil helpen, Lucrezia was altijd blij, vrolijk en gedaagde zich nog altijd jong, ze wist van plezier en lol maken, maar dit veranderde wel toen ze een kind kreeg ze was altijd nog vrolijk maar ze bleef vaker bij haar dochtertje, ging minder vaak ergens heen, was beschermend tegenover haar en wantrouwde elke man die naar haar keek of in haar buurt komt, voor haar vrienden gaat ze door het vuur. Verder kan ze ook boos worden als je slechte dingen over haar vrienden en gezin verteld, ook haar overleden man licht nogal gevoelig bij haar.
    Getrouwd/ongetrouwd: Wordt uitgehuwelijkt.
    Kinderen: Ze heeft een 5 jarig dochtertje Katherine Johanna Moore.
    Extra: Nathaniel Moore was de man van Lucrezia en de vader van Katherine, Nathaniel overleed toen Katherine 3 jaar was, hij brak zijn nek toen hij van zijn paard af viel. Lucrezia is van adelijke afkomst en een hertogin.


    Naam: Mathias Howard
    Leeftijd: (16+) 22 jaar
    Geslacht: Man
    Uiterlijk: (liefst met foto)


    Innerlijk:
    Mathias Howard is een zorgzame man, hij kan wel snel boos worden vooral als een van zijn vrienden of familie iets gevaarlijks doet waardoor ze wel dood hadden kunnen zijn hij is meestal alleen maar boos door de bezorgtheid hij houdt van zijn familie en wilt hun en hun eer graag verdedigen daarom is hij ook niet bang voor een gevecht en zou hij zo mee de oorlog ingaan als dat zou moeten, ook al is hij dan als nog bang om zelf te sterven of dat hij zijn familie als nog niet goed genoeg heeft beschermt.
    Getrouwd/ongetrouwd: Ongehuwd
    Kinderen: Geen
    Extra: //


    Bij Lucrezia heb ik de extra wat aangepast, en Mathias toegevoegd.
    Iemand die de broer/zus van hem wilt zijn? of neef/nicht.

    BarnOwl schreef:
    (...)

    Bij Lucrezia heb ik de extra wat aangepast, en Mathias toegevoegd.
    Iemand die de broer/zus van hem wilt zijn? of neef/nicht.


    Top, zodra mijn lap het weer doet pas ik het aan.
    mathias mag de broer van Elisabeth wel zijn?


    When you're broken and you're shatterd love will save you from disaster.

    lilangel schreef:
    (...)

    Top, zodra mijn lap het weer doet pas ik het aan.
    mathias mag de broer van Elisabeth wel zijn?



    Yay dat is goed :)

    sorry sorry sorry guys ik was deze even helemaal vergeten :$
    spijt me
    maar we hebben nog 1 man nodig en dan kunnen we eindelijk beginnen als jullie nog willen tenminste?


    When you're broken and you're shatterd love will save you from disaster.

    Nou fuck die shit ik doe toch gewoon mee (: waarom ook niet!

    WenseKronik schreef:
    Nou fuck die shit ik doe toch gewoon mee (: waarom ook niet!


    Ghehe wat een topper! ;)


    When you're broken and you're shatterd love will save you from disaster.

    Naam: Killian Tudor
    Leeftijd: 25
    Geslacht: man
    Uiterlijk:


    Innerlijk: Killian is hard, zijn vader sloeg hem meestal en noemde hem nietsnut. Killian heeft toen zelf zijn eigen vader vermoord - hij praat hier niet graag over - zo doende is Killian hertog van Lancaster geworden. Killian denkt en doet daarna pas iets, hij is erg eigenzinnig en als hij iets van plan is dan gaat hij er ook voor. Het is een hardwerkende man die soms ook wel de makkelijkste weg kiest om iets te bereiken, soms oneerlijk maar zolang hij er profijt van heeft vind hij het prima. Killian zal nooit een vrouw pijn doen, onwillig hoe ze zich gedraagt daarin is hij een echte heer. Hij is erg familie gericht, zijn kinderen zijn het belangrijkste voor hem in de hele wereld. Hij zal je beschermen als je vrienden met hem bent en zal alles voor je doen. Hij is erg charmant en maakt hier gebruik van maar loyaal is een puntje wat beter kan. Killian vind het niet erg om af en toe buitenhuis gezelschap te zoeken.
    Killian heeft ondanks zijn fouten en mismaaktheden zijn hart op de goede plaats, hij spreekt ook graag zijn mening uit en het boeit hem niet zo wat andere van hem denken.
    Getrouwd/ongetrouwd: weduwnaar, zoekt dus een nieuwe bruid.
    Kinderen: Hij heeft twee zonen (blonde jongen) Archer 6 en Francis 8 jaar oud.


    Extra: Zijn vrouw overleef bij het baren van zijn derde kind, een meisje die had het ook niet overleefd. Ook bij een zwaardgevecht om leven en dood, is hij zijn hand verloren. Hij heeft een paar opzet stukken, een vergulde hand, haak en mes die hij erop kan schroeven. Hij vind zijn haak het fijnste om te hebben.


    -
    In welk koninkrijk speelt dit zich af en welke tijd ;) Misschien moet je dat even uitpluizen zodat wij er ook wat mee kunnen (:

    mij maakt dat opzich niet uit, welke tijd ed en op dit moment heb ik ook echt geen tijd om me daarin te verdiepen :$ sorry


    When you're broken and you're shatterd love will save you from disaster.

    lilangel schreef:
    mij maakt dat opzich niet uit, welke tijd ed en op dit moment heb ik ook echt geen tijd om me daarin te verdiepen :$ sorry



    Dan wordt het verhaal wel chaotisch tbh...

    Ik zeg Engeland, rond 1550, mooie tijd, mooie kleding (:
    http://nl.wikipedia.org/wiki/1550
    http://nl.wikipedia.org/wiki/1550-1559