• Een groep vriendinnen (of bijna vriendinnen) van 16+ (16 is de leeftijd dat je toen eigenlijk zou moeten trouwen, vanaf je 16e verjaardag sta je open voor huwelijksaanzoeken) die leven in de hogere kringen, sommige zullen al getrouwd zijn, andere niet. de een wordt bijvoorbeeld verkocht of uitgehuwelijkt terwijl de ander hard opzoek is naar een man terwijl weer een ander helemaal niet wil trouwen maar wel een man moet zoeken misschien zijn er al een paar zwanger of hebben al een kind etc
    vrouwen hadden toen niet bepaald keus, de man (zodra ze getrouwd zijn) is inprincipe de baas en de vrouw moet eigenlijk gehoorzamen.
    Zolang ze niet getrouwd zijn moeten ze hun ouders gehoorzamen en draait het leven er vooral om een geschikte vrouw te worden.
    Hoe zullen zij deze tijd overleven? Zullen zij een gelukkig leven tegemoet gaan of toch uitgehuwelijkt worden aan de man waar ze niets mee te maken willen hebben?

    Regels:
    - Graag spelers die vaak online zijn en dus ook vaak reageren, niet dat het snel dood loopt (:
    - Maximaal twee rollen per persoon.
    - Er is een minimum van 2 regels per post. (dit lijkt me makkelijk te halen)
    - Naamsveranderingen en afwezigheden graag doorgeven.
    - Reserveringen blijven 48 uur staan.
    - Geen perfect players, iedereen heeft zijn fouten en gebreken. Mary Sues en Gary Stus worden niet goedgekeurd
    - Alleen je eigen karakters besturen
    - 16+ is toegestaan
    - liefst evenveel jongens als meisjes



    Meisjes: vol
    - Elisabeth Lillian Danvers - lilangel
    - Evita 'Eva' Montgommery - Lissandra
    - Lucrezia Anna Dacre - BarnOwl
    - Anastacia 'anna' Leesten - Yeager
    - Niamh - WOEBEGONE



    Jongens: vol
    - Joshua Alexander Lahey -
    Raccoon
    - Mathias Howard - BarnOwl
    - Vikram 'Vik' Soterios - Neal
    - Jason Hamelton - undentified
    -


    er kunnen altijd nog meer bij komen maar ik wil wel graag evenveel jongens als meisjes.

    Naam:
    Leeftijd: (16+)
    Geslacht:
    Uiterlijk: (liefst met foto)
    Innerlijk:
    Getrouwd/ongetrouwd:
    Kinderen:
    Extra:


    (hoop dat jullie het leuk vinden (: tips zijn altijd welkom!)
    (sorry voor slechte inleiding, zolang de lijn maar duidelijk is)

    [ bericht aangepast op 11 maart 2014 - 22:50 ]


    When you're broken and you're shatterd love will save you from disaster.

    Sorry duurde iets langer, dienst liep uit maar heb jullie erbij gezet (:


    When you're broken and you're shatterd love will save you from disaster.

    Ik zal proberen eind van de dag m'n rol te maken. Ik moet alleen werken van 12:00 tot 18:00


    26 - 02 - '16

    Lissandra schreef:
    Ik zal proberen eind van de dag m'n rol te maken. Ik moet alleen werken van 12:00 tot 18:00


    Oke is goed (: ik heb vandaag zelf ook niet veel tijd, moet straks nog naar het ziekenhuis etc


    When you're broken and you're shatterd love will save you from disaster.

    Zou ik nog een jongen kunnen reserveren? (:
    Ik heb namelijk een vet idee voor een man. c:


    Rise and rise again until lambs become lions

    Neal schreef:
    Zou ik nog een jongen kunnen reserveren? (:
    Ik heb namelijk een vet idee voor een man. c:


    Jaa, zet je erbij (: dan zijn we inprincipe compleet! ^^


    When you're broken and you're shatterd love will save you from disaster.

    Is het de bedoeling dat de koppels worden uitgeloot of mogen we zelf kiezen?
    En bij deze claim ik dan trouwens het misdadiger/vogelvrije typetje. (: Ik zal vanavond proberen mijn rol te maken!


    Rise and rise again until lambs become lions

    Nou het ligt er natuurlijk aan, als er al koppels getrouwd zijn moeten beide partijen het er mee eens zijn dat ze met elkaar getrouwd zijn, eigenlijk net zo wanneer er iemand uitgehuwelijkt wordt en als ze net verliefd worden ook haha dus ja je mag zelf kiezen maar je hoeft niet vooraf te beslissen ofzo


    When you're broken and you're shatterd love will save you from disaster.

    En als er teveel onenigheid is tussen wie wie dan heeft zeg maar wil ik ook altijd nog wel gaan loten om de koppels te maken


    When you're broken and you're shatterd love will save you from disaster.

    Jammer dat alles al vol zit, mag ik anders alvast een jongen reserveren als er iemand nog een meisje wilt? :'3


    Everything is illuminated by the light of our past.

    CurIs schreef:
    Jammer dat alles al vol zit, mag ik anders alvast een jongen reserveren als er iemand nog een meisje wilt? :'3


    Ja is goed, ik zet je er wel bij (:


    When you're broken and you're shatterd love will save you from disaster.

    Mag ik een meisje reserveren? :)

    MaryPoppins schreef:
    Mag ik een meisje reserveren? :)


    Jazeker mag dat (:


    When you're broken and you're shatterd love will save you from disaster.

    maar dan op mijn andere account als het zou mogen. Mn andere account is WOEBEGONE .

    MaryPoppins schreef:
    maar dan op mijn andere account als het zou mogen. Mn andere account is WOEBEGONE .


    Oja is goed, pas het aan (;


    When you're broken and you're shatterd love will save you from disaster.

    Naam: Niamh
    Leeftijd: 19
    Geslacht: Vrouw
    Uiterlijk:







    Innerlijk:
    Niamh is erg zelfverzekerd en weet goed wat ze wil. Ze is erg zorgzaam en kan niet tegen onrechtvaardigheid, daarom is ze er ook op tegen dat ze uitgehuwelijkt is. Ze kan goed met anderen omgaan en is graag in gezelschap. Ze is in de meeste dingen gesloten. Ze vertelt niet snel aan anderen waar ze mee zit, omdat ze hen niet tot last wil zijn met haar problemen. Daar tegenover is ze vaak wel een luisterend oor voor anderen. Ze staat altijd voor anderen klaar. En ze geeft snel haar mening en kan goed leidinggeven. Soms lijkt ze wat ongevoelig omdat ze haar emoties niet vaak uit, maar kan, wel gevoelig zijn.
    Getrouwd/ongetrouwd: nog ongetrouwd maar al wel uitgehuwelijkt.
    Kinderen: Geen
    Extra: -


    Music is the strongest form of magic