• Een groep vriendinnen (of bijna vriendinnen) van 16+ (16 is de leeftijd dat je toen eigenlijk zou moeten trouwen, vanaf je 16e verjaardag sta je open voor huwelijksaanzoeken) die leven in de hogere kringen, sommige zullen al getrouwd zijn, andere niet. de een wordt bijvoorbeeld verkocht of uitgehuwelijkt terwijl de ander hard opzoek is naar een man terwijl weer een ander helemaal niet wil trouwen maar wel een man moet zoeken misschien zijn er al een paar zwanger of hebben al een kind etc
    vrouwen hadden toen niet bepaald keus, de man (zodra ze getrouwd zijn) is inprincipe de baas en de vrouw moet eigenlijk gehoorzamen.
    Zolang ze niet getrouwd zijn moeten ze hun ouders gehoorzamen en draait het leven er vooral om een geschikte vrouw te worden.
    Hoe zullen zij deze tijd overleven? Zullen zij een gelukkig leven tegemoet gaan of toch uitgehuwelijkt worden aan de man waar ze niets mee te maken willen hebben?

    Regels:
    - Graag spelers die vaak online zijn en dus ook vaak reageren, niet dat het snel dood loopt (:
    - Maximaal twee rollen per persoon.
    - Er is een minimum van 2 regels per post. (dit lijkt me makkelijk te halen)
    - Naamsveranderingen en afwezigheden graag doorgeven.
    - Reserveringen blijven 48 uur staan.
    - Geen perfect players, iedereen heeft zijn fouten en gebreken. Mary Sues en Gary Stus worden niet goedgekeurd
    - Alleen je eigen karakters besturen
    - 16+ is toegestaan
    - liefst evenveel jongens als meisjes



    Meisjes: vol
    - Elisabeth Lillian Danvers - lilangel
    - Evita 'Eva' Montgommery - Lissandra
    - Lucrezia Anna Dacre - BarnOwl
    - Anastacia 'anna' Leesten - Yeager
    - Niamh - WOEBEGONE



    Jongens: vol
    - Joshua Alexander Lahey -
    Raccoon
    - Mathias Howard - BarnOwl
    - Vikram 'Vik' Soterios - Neal
    - Jason Hamelton - undentified
    -


    er kunnen altijd nog meer bij komen maar ik wil wel graag evenveel jongens als meisjes.

    Naam:
    Leeftijd: (16+)
    Geslacht:
    Uiterlijk: (liefst met foto)
    Innerlijk:
    Getrouwd/ongetrouwd:
    Kinderen:
    Extra:


    (hoop dat jullie het leuk vinden (: tips zijn altijd welkom!)
    (sorry voor slechte inleiding, zolang de lijn maar duidelijk is)

    [ bericht aangepast op 11 maart 2014 - 22:50 ]


    When you're broken and you're shatterd love will save you from disaster.

    Geef de rol maar aan de andere. Ik speel liever vrouwen c:


    That is a perfect copy of reality.

    Lorum schreef:
    Geef de rol maar aan de andere. Ik speel liever vrouwen c:


    Oh oké, is goed. Misschien dat er nog wat vrouwelijke rollen open komen, als dat zo is zal ik je een berichtje sturen (:


    When you're broken and you're shatterd love will save you from disaster.

    Naam: Lucrezia Anna Dacre
    Leeftijd: (16+) Ze is 21 jaar
    Geslacht: Vrouw
    Uiterlijk: (liefst met foto)
    Lucrezia heeft blond krullend lang haar en blauwe ogen, ze is wat bleek en ze is 1.67 lang


    Innerlijk:
    Lucrezia is een aardig iemand die graag mensen wil helpen, Lucrezia was altijd blij, vrolijk en gedaagde zich nog altijd jong, ze wist van plezier en lol maken, maar dit veranderde wel toen ze een kind kreeg ze was altijd nog vrolijk maar ze bleef vaker bij haar dochtertje, ging minder vaak ergens heen, was beschermend tegenover haar en wantrouwde elke man die naar haar keek of in haar buurt komt, voor haar vrienden gaat ze door het vuur. Verder kan ze ook boos worden als je slechte dingen over haar vrienden en gezin verteld, ook haar overleden man licht nogal gevoelig bij haar.
    Getrouwd/ongetrouwd: Wordt uitgehuwelijkt.
    Kinderen: Ze heeft een 5 jarig dochtertje Katherine Johanna Moore.
    Extra: Nathaniel Moore was haar man en vader van Katherine, hij is toen Katherine 3 was overleden.

    Iemand die misschien een beste vriend/in van Lucrezia wilt zijn?

    [ bericht aangepast op 26 feb 2014 - 23:03 ]

    Hey, ik/Niamh wil wel een beste vriendin zijn van Lucrezia! :)


    Music is the strongest form of magic

    WOEBEGONE schreef:
    Hey, ik/Niamh wil wel een beste vriendin zijn van Lucrezia! :)



    Yay! das goed :)

    Zou je Vik's achternaam nog in de beginpost kunnen aanpassen? Ik heb zijn achternaam veranderd in Soterios. ;p


    Rise and rise again until lambs become lions

    Neal schreef:
    Zou je Vik's achternaam nog in de beginpost kunnen aanpassen? Ik heb zijn achternaam veranderd in Soterios. ;p


    Zal ik straks even doen (:


    When you're broken and you're shatterd love will save you from disaster.

    lilangel schreef:
    (...)

    Zal ik straks even doen (:


    Geweldig! Dankjewel! ^^


    Rise and rise again until lambs become lions

    Neal schreef:
    (...)

    Geweldig! Dankjewel! ^^


    Yw ^^


    When you're broken and you're shatterd love will save you from disaster.

    Ik heb alles nu aangepast, en ik ga morgen middag de niet ingevulde reservaties weghalen. Even dat jullie het weten (:


    When you're broken and you're shatterd love will save you from disaster.

    Naam: Jason Hamelton
    Leeftijd: 23
    Geslacht: mannelijk
    Uiterlijk:


    Jason heeft kort donkerblond haar en blauwe ogen. Zijn haar zit meestal wat verwilderd omhoog. Jason is 1.84 lang en is best gespierd.
    Innerlijk: Jason is een vriendelijke vrolijke man. Hij weet van zichzelf dat hij er niet verkeerd uitziet en daar makt hij nog wel eens misbruik van. Hij houdt van mooie vrouwen en flirt dan ook graag. Jason gelooft niet in liefde voor het leven, hij ziet altijd maar hoe lang het duurt en hier legt hij zich dan bij neer. Voor zijn vrienden gaat Hij door het vuur, hij zal er alles aan doen om zijn vrienden en familie te behouden en beschermen. Als Jason je niet mag zal hij je dit ook duidelijk laten merken. Jason woont in bij zijn neef, een landheer. Zijn neef vindt dat het tijd wordt dat Jason gaat trouwen maar eigenlijk heeft hij hier niet zo'n zin in. Ondanks Jason zijn strenge opvoeding leeft hij vrij los. Hij zit er niet echt op te wachten om zich te binden aan één vrouw, maar misschien als hij echt verliefd wordt hij van gedachten zal veranderen. Wat betreft zijn flirt gedrag houdt hij zich ook niet aan de etiquette, hij trekt vrouwen graag over de grens.
    Getrouwd/ongetrouwd: ongetrouwd.
    Kinderen: nee
    Extra: -


    I disapprove of what you say, but I will defend to the death your right to say it. - Voltaire

    Mijn rol is trouwens af. Ik voeg er denk ik later nog wel dingen aan toe, maar nu lukt dat even niet.


    26 - 02 - '16

    Oke, is goed (:


    When you're broken and you're shatterd love will save you from disaster.

    Iemand die zijn half broer/zus wilt zijn van Joshua? (liefst iemand van de hoge stand ;3)


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Raccoon schreef:
    Iemand die zijn half broer/zus wilt zijn van Joshua? (liefst iemand van de hoge stand ;3)


    Anastacia misschien ?


    You can't not look cool with a crossbow.