•Seshku Zuko ... •Vuurnatie•
Kasai heeft plek genomen op de sofa in de kamer. Alles is zo anders. De kaptafel met de spiegel ziet er niet meer zo kinderlijk uit, en het bed is groter dan ik me kan herinneren.
Ik kijk naar Kasai en zie een kleine grijns op haar gezicht staan, haar ogen zijn gesloten. Ik laat mijn ogen over haar heen glijden en glimlach zacht. Ik heb nooit verdere gevoelend voor haar gehad, nee, ze is en blijft mijn aangenomen zus. Meer niet.
"Dus alleen ik en die wachter weten dat je er bent?" Ik grinnik en knik kort even. Ik kijk haar aan en laat mijn ogen afdwalen naar hasr vuurrode haren. Hoe kan het toch, zo dieprood, zo fel.
"Dat klopt," ik grijns even naar haar.
"Zeg, zin om mee te gaan naar de markt in de stad?" De vraag was er al uit voor ik me kon bedenken. Ik wilde toch niet dat iemand mij zou herkennen? Wasrom vraag ik dan ook of Kasai mee wil naar de markt. Ik kan mezelf wel voor het hoofd slaan nu.
"Of... we gaan naar de tuin om te trainen," stel ik dan voor. Hopelijk koos ze voor deze optie en hoefde ik me niet voor te doen als een of andere vreemde die met Kasai over de markt loopt. Alhoewel, ik zal toch wel snel herkent worden.
Ik kijk de kamer even door en lik langs mijn lippen. Vervolgens kijk ik weer naar de jonge vrouw tegenover mij terug en wacht ik haar keuze af.
Ich liebe dich 27.12.23