• Hier is ie dan, het grote Hobbit fan topic! Deel hier alles wat met The hobbit te maken heeft. Gifs, foto's, quotes, verhalen, quizzen, alles mag! Ook is dit een leuke plek om te praten met andere Hobbit fans.

    Omdat "There and back again nog niet in de bioscoop is en sommige het boek niet hebben gelezen, werken wij met de spoiler knop. Dit houd in, dat als je iets spoiled, je het tussen [ spoiler][/ spoiler] zet. Dit is voorlopig even zo, maar zal worden verandert zodra de film niet meer speelt.


    Overigens is het de bedoeling dat we het gezellig houden. Ruzies mogen lekker in elkaars Pb of Gb. Lannisters zal mij helpen het topic een beetje in de gaten te houden.









    ''Far over the misty mountains cold,
    To dungeons deep and caverns old,
    We must away, ere bre'ak of day,
    To find our long forgotten gold.

    The pines were roaring on the height,
    The winds were moaning in the night,
    The fire was red, it flaming spread,
    The trees like torches blazed with light."






    Hobbit quizzen:

    Plaats je Hobbit stories en quizen, dan komen deze erbij te staan.



    De andere topic's
    Topic 1Topic 2Topic 3Topic 4Topic 5Topic 6Topic 7Topic 8Topic 9Topic 10Topic 11Topic 12Topic 13Topic 14Topic 15Topic 16Topic 17Topic 18Topic 19Topic 20Topic 21Topic 22Topic 23Topic 24
    Topic 25Topic 26Topic 27Topic 28

    [ bericht aangepast op 21 feb 2014 - 22:09 ]


    You can't touch music but music touch you

    Kauwgomjunky schreef:
    (...)

    ja maara je heb altijd weer mensen die je dan afkraken door hoe e het schrijf enz terwijl ik er dan niks aan kan doen.
    maar idd is een lol story en word toch niet serieus xD

    die mensen moet je laten praten, je doet het vast goed, ;)


    A wizzard is never late Frodo Baggins, nor is he urly. he arrives precisely when he means to ~Gandalf

    Celebrian schreef:
    (...)
    misschien kan je ons af en toe helpen met hoe onze hobbit van het trio denkt?
    de hobbit, de dwelf, de elf


    helpen zo wie zo daar staat ik 100% voor open ^^ ;-)

    [ bericht aangepast op 21 feb 2014 - 21:23 ]


    You can't touch music but music touch you

    Kauwgomjunky schreef:
    (...)

    ja maara je heb altijd weer mensen die je dan afkraken door hoe e het schrijf en je zins opbouw is enz terwijl ik er dan niks aan kan doen.
    maar idd is een lol story en word toch niet serieus xD


    Ik wil alles anders best voor je controleren en je helpen hoor (:
    Ik schrijf al sinds groep 4 verhalen, dus ik heb genoeg ervaring. Al ben ik natuurlijk niet heel goed zoals vele andere in dit topic C:


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]

    Attraversare schreef:
    Oh my Gandalf, jullie gaan echt snel in dit topic. (cat)


    Ja, best wel hahah


    Hold me, cause I'm sure I'm hated, promiseses, they are overrated

    Kauwgomjunky schreef:
    (...)

    helpen zo wie zo daar staat ik 100% voor open ^^ ;-)

    ik moet eventjes mijn broer zijn bed in krijgen, moest er een tijd geleden al in en hij is geen gemakkelijke
    kan eventjes duren
    sorry


    Alles heeft betekenis, ook niets

    Hobbitian schreef:
    (...)

    Ja, best wel hahah


    Het is hier wel gezellig, haha.


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Attraversare schreef:
    (...)

    Het is hier wel gezellig, haha.

    Daarom gaan we zo snel ;)


    A wizzard is never late Frodo Baggins, nor is he urly. he arrives precisely when he means to ~Gandalf

    Attraversare schreef:
    (...)

    Het is hier wel gezellig, haha.


    Dat wel hahah.
    Stiekem komt dat alleen maar door mij, want ik ben natuurlijk super gezellig (:


    Hold me, cause I'm sure I'm hated, promiseses, they are overrated

    Lanthir schreef:
    (...)

    Ik wil alles anders best voor je controleren en je helpen hoor (:
    Ik schrijf al sinds groep 4 verhalen, dus ik heb genoeg ervaring. Al ben ik natuurlijk niet heel goed zoals vele andere in dit topic C:


    ah das wel lief ja ik vind het dus wel lastig op zich daarom lees ik ook meer op Q dan dat ik zelf schrijf xD ;-)
    maar zoals @Celebrian al zei mee denken en helpen kan ik zo wie zo ^^

    [ bericht aangepast op 21 feb 2014 - 21:28 ]


    You can't touch music but music touch you

    Hobbitian schreef:
    (...)

    Dat wel hahah.
    Stiekem komt dat alleen maar door mij, want ik ben natuurlijk super gezellig (:

    En ik maar denken dat ik de gang maker was ;)


    A wizzard is never late Frodo Baggins, nor is he urly. he arrives precisely when he means to ~Gandalf

    Hobbitian schreef:
    (...)

    Dat wel hahah.
    Stiekem komt dat alleen maar door mij, want ik ben natuurlijk super gezellig (:


    *kijkt verontwaardigd*
    Daar heb jij het nou helemaal verkeerd! Ik ben de leukste van heel dit topic en zelfs van Quizlet! :P


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]

    Lanthir schreef:
    (...)

    *kijkt verontwaardigd*
    Daar heb jij het nou helemaal verkeerd! Ik ben de leukste van heel dit topic en zelfs van Quizlet! :P

    Jij ook al? gezellig :D


    A wizzard is never late Frodo Baggins, nor is he urly. he arrives precisely when he means to ~Gandalf

    Feanor schreef:
    (...)
    En ik maar denken dat ik de gang maker was ;)


    Hahahah, nee, ik heb de kracht om je die illusie te geven ;)


    Hold me, cause I'm sure I'm hated, promiseses, they are overrated

    Celebrian schreef:
    (...)
    ik moet eventjes mijn broer zijn bed in krijgen, moest er een tijd geleden al in en hij is geen gemakkelijke
    kan eventjes duren
    sorry


    we hebben geduld wachten wel ^^ ;-)


    You can't touch music but music touch you

    Hobbitian schreef:
    (...)

    Dat wel hahah.
    Stiekem komt dat alleen maar door mij, want ik ben natuurlijk super gezellig (:


    Natuurlijk, natuurlijk! :Y)


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife