• Voor bestaande rol uit de serie altijd even navragen! Zo voorkomen we dat er problemen ontstaan!



    Het verhaal
    Het is na de oorlog en het is weer rustig tussen de landen. De meeste mensen denken dat avatar Korra ondertussen als is overleden en geloven er niet meer in. Toch hebben er een paar hoop dat er een nieuwe avatar op komst is. Ze geloven is deze kleine kans, maar het houdt de mensen wel samen. De stad groeit opnieuw op, net zoals de gevaren in de stad. Ondertussen zijn alle krachten weer gaan groeien. Ondanks dat Amon alle krachten had weggenomen, is alles weer gaan groeien en bloeien


    Invullijst
    Naam:
    Leeftijd:
    Ras: Vuurnatie/Aarderijk/Waterstam/Lucht-tempel
    Uiterlijk: Foto erbij graag
    Karakter:
    Geschiedenis:
    Extra informatie:


    Rollen:

    Vuurnatie
    - Kasai Atsui Hataro•18•Dangerx
    -
    - Seshku Zuko•18•Velnias
    -

    Waterstam
    - Izumi Amaya•18•Lissandra
    -
    - Mizu Shachi Tora•17•Ninuturu
    -

    Aarderijk
    - Erin Jillian Thorrins•17•Beifong
    -
    - Tilay Beifong•19•LyraPhoenix
    -

    Lucht tempel
    - Ikki•17•Took
    -
    - Tir Jaing•18•TheDarkKing
    -





    -Geen geruzie of gescheld! Na 2 waarschuwingen lig je eruit!
    -MINIMUM VAN 200 WOORDEN!
    -Geen andere rollen beheersen! Je hebt je eigen rol dus hou je ook met je eigen rol bezig!
    -Je mag meerdere rollen. De max is 2 personages.

    [ bericht aangepast op 3 maart 2014 - 21:02 ]


    "I don't have sweet dreams.. I have beautiful nightmares" †

    Beifong schreef:
    Het kan ook zijn dat ze het in de RPG pas te horen krijgen. En jouw voorstel is OK voor mij. Maar moeten we dan een week wachten tot we weten wie de Avatar is?


    Volgens mij wel of niet....weet ik het, het is niet mijn RPG.
    Maar ik bedenk me nu, we zouden kunnen doen dat jij naar de wijze gaan van het aardsturen en ik ben op reis naar Ba Sing Se toe.
    En dan komen we elkaar tegen wanneer ik wil gaan troggelen bij een winkel. (A)
    PS. Totaal niet van Aang (lol)


    Hi, I'm glad you're reading this....but this is worthless. :)

    Neeeeee, totaal niet. Maar ik begrijp het niet helemaal. 'Ik naar de wijze gaan van het aardsturen'. ?


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Beifong schreef:
    Neeeeee, totaal niet. Maar ik begrijp het niet helemaal. 'Ik naar de wijze gaan van het aardsturen'. ?


    Sorry was wat vergeten.
    De avatar word gekozen en jij wilt gaan kijken naar wie het word 'geheim natuurlijk' en dan val je plots binnen.
    En dan zien we verder.
    Maar je moet ook nog bedenken dat er een tweede ronde kan komen en dan kan dit in één keer invallen.


    Hi, I'm glad you're reading this....but this is worthless. :)

    Dat is niet echt handig, lijkt me. We kunnen ook gewoon doen dat Tir inderdaad tijdens zijn reis in Ba Sing Se is, en dat hij in een hotelletje wil verblijven waar Erin een bijbaantje heeft. Is dat wat?


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Beifong schreef:
    Dat is niet echt handig, lijkt me. We kunnen ook gewoon doen dat Tir inderdaad tijdens zijn reis in Ba Sing Se is, en dat hij in een hotelletje wil verblijven waar Erin een bijbaantje heeft. Is dat wat?


    Kan ook, en uiteindelijk kunnen we verder erop gaan.


    Hi, I'm glad you're reading this....but this is worthless. :)

    TheDarkKing schreef:
    (...)

    Kan ook, en uiteindelijk kunnen we verder erop gaan.

    Precies (: Begin jij of begin ik?


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Beifong schreef:
    (...)
    Precies (: Begin jij of begin ik?


    Begin jij maar.
    Trouwens een vraagje, is het misschien ook handig om een anime foto en een real life foto te nemen voor de personages?
    Wanneer iemand het wilt dan.


    Hi, I'm glad you're reading this....but this is worthless. :)

    Done (:


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Ik zat eraan te denken deze jongen als de real te doen, denk die blonde plukjes dan even weg en tja, denk er andere kleren bij, hahah.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Beifong schreef:
    Done (:


    I saw it. ;)
    Ga het lezen, maar ik zit ook naar de Olympische Spelen te kijken.
    Ga zo beginnen denk ik.


    Hi, I'm glad you're reading this....but this is worthless. :)

    Ender schreef:
    Ik zat eraan te denken deze jongen als de real te doen, denk die blonde plukjes dan even weg en tja, denk er andere kleren bij, hahah.



    Lijkt er wel aardig op vind ik.

    [ bericht aangepast op 23 feb 2014 - 17:13 ]


    Hi, I'm glad you're reading this....but this is worthless. :)

    Meh, ik vind dat het Avatar idee wat wegvalt met echte FC's. Anime maakt het Avatar wel zegmaar.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Beifong schreef:
    Meh, ik vind dat het Avatar idee wat wegvalt met echte FC's. Anime maakt het Avatar wel zegmaar.


    Is ook zo, maar mij laat het makkelijker in te leven wanneer het zo is.
    Het is maar een ideetje, ik heb er zelf niet eens naar gezocht.


    Hi, I'm glad you're reading this....but this is worthless. :)

    Ja ik hou het ook op de anime hoor, hihih. Ik zette hem er gewoon even in omdat het voorgesteld werd ;)


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Volgens mij is het wel duidelijk qua stemmen. Ik kan nu niet van de meiden gaan verwachten om een stem van hun te krijgen. Achja we kunnen in ieder geval beginnen en ik wijs Erin toe als Avatar (:


    "I don't have sweet dreams.. I have beautiful nightmares" †