• Het is 24 jaar later na de slag om Zweinstein en de dooddoeners zijn zich aan het herenigen. Sommige leerlingen horen bij hun andere juist niet. Vrienden en vriendinnen kunnen tegenover elkaar te komen staan. Iedereen weet dat de dooddoeners Zweinstein willen binnendringen. De SVP is terug alleen dan met een andere naam. De SVH, oftewel de Strijder Van Hogwarts. Beter gezegd HA, Hogwarts Army.

    Invullen:

    - Naam + achternaam:
    - Leeftijd:
    - Leerjaar:
    - Afdeling:
    Bloedsoort:
    - Beste vakken:
    - Slechtste vakken:
    - Innerlijk:
    - Uiterlijk:


    Leerlingen: (HOU DE AFDELINGEN GELIJK! EN JONGENS EN MEISJES OOK!)

    Harry Edward Styles: Lacey
    Zayn Javadd Malik:KiliOfDurin
    Niall James Horan: Wall
    Liam James Payne: Pudge
    Louis William Tomlinson: Nightingalex
    - Onbekenden (:

    Resevering: (HOUD JONGENS EN MEISJES GELIJK EN OOK DE AFDELINGEN! Een stop nu op Ravenclawers en Gryffindors.)

    Ravenclaw:
    - Maeve Curtis. Lacey 1.1
    Stephanie West - Whisperings1.5
    - Niall Horan. Wall 1.2
    Slytherin:
    - Zayn Malik - KiliOfDurin 1.5
    - Louis Tomlinson - Feaser
    - Amy Lee - Wall 1.8
    Alaska Milla - Pudge 1.7
    Hufflepuff:

    - Veronica diAngelo - SuperTOMMO 1.8
    - Liam Payne - Pudge1.7
    Gryffindor:
    - Harry Styles - Lacey 1.1
    - Cheryl Greene - Nightingalex 1.1
    - Camilla Swann - CrazyGirlxx 1.6

    REGELS:

    - Minstens 150 woorden, meer mag altijd! (: In gevallen van geen tijd of geen inspiratie zie ik dit door de vingers (:
    - Zoals ik al eerder zei hou de afdelingen gelijk en de jongens en meisjes (:
    - Geen andere personages besturen tenzij je daar toestemming voor hebt van de persoon zelf.
    - Naamsveranderingen doorgeven graag!
    - OOC tussen haakjes () [] {}
    - Alleen ik maak nieuwe topics aan, tenzij ik iemand vraag.
    - Reserveringen blijven 2 dagen staan oftewel 48 uur.
    - 2 rollen per persoon, en dan 1 jongen en 1 meisje (:
    - Heb respect voor elkaar!
    - De belangrijkste: HAVE FUN!


    Het begin:

    Minevra McGonagall.

    Ik stond op van mijn stoel en ging voor de docenten staan in het zicht van de leerlingen. 'Danku professor Dorwin voor de sorteersermonie.'Begon ik. Mijn blik vestigde op een leerling en ging zo langs velen. 'Welkom nieuwe leerlingen, en welkom terug andere leerlingen. Dit nieuwe jaar op Hogwarts, heeft vele kansen voor jullie. Jullie zullen gelukkige momenten hebben en minder gelukkige. Maar ik wil jullie allen waarschuwen. Het ministerie is het er niet mee eens dat ik studenten dit vertel. En mijn mening is dat studenten de gevaren van de echte wereld moeten kennen.'Sommige blikken van de eerste jaars werden beangstigend. 'Iedere dag of zelfs uur proberen de deatheathers Hogwarts binnen te komen. Misschien wel op dit moment. De deatheathers hebben zich weer bij zich gevoegd en willen nu de wereld overnemen voor hun doode en zogenaamde baas. Hij werd altijd You-Know-Who genoemd. Maar iedereen kent zijn echte naam;Voldemort. Net zoals jullie zat hij ongeveer 60 jaar of 70 jaar geleden op deze school. Ik wil jullie 1 ding zeggen; Let goed op jezelf en mede studenten. En vertrouw je vrienden in deze tijden.'Een paar vierde jaars zaten wat met elkaar te fluisteren. 'Maar goed. Naar de feest sfeer. Eet smakelijk!'Een kleine en flauwe glimlach sierde mijn mond. Ik klapte in mijn handen en het avondmaal verscheen. Gemompel en geroezemoes doemde op en ik ging weer op mijn plek zitten.

    Iedereen is dus in the Great Hall aka Groote Zaal. En heeft de toespraak gehoord.

    De roosters(Gemaakt door Fabiënne aka Lacey) :

    [ bericht aangepast op 27 feb 2014 - 18:22 ]


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Zayn Malik
    Mijn bloed begon steeds sneller aan de kook te komen. Harry bitchte tegen me en zijn tutjes ook. Ik was het helemaal zat. In de vakantie had ik met behulp van mijn vader de unforgivable curses geoefend op een 'vrije' huiself die we aan een ketting hadden in de kelder. Die dingen moesten families dienen en de stumpels die dat niet deden waren leuke testspeeltjes. Inmiddels kon ik de cruciatus en de imperiatus vloek goed, maar de doodsvloek had ik lichte moeite mee gehad. Mijn donkere ogen werden nog duisterder. Toen Louis de bloedverrader op z'n nummer zette met het feit dat het halfbloedje d'r vuile brutale bek moest houden. Ik zwaaide mijn stok en siste zacht onder mijn stem: "Crucio" terwijl ik mijn stok op Harry richtte. De rode vonken vlogen doelgericht naar de krullenbol. Mijn ogen glommen genieten van het leed wat ik veroorzaakte. Ik werd er zo door afgeleid dat ik pas opmerkte dat mijn stok weg was toen het zo was. Ik gromde. "Bitch. Ik bemoei me met alles waarmee ik wil en mijn vriend die verdient iemand op z'n nummer zet en daarvoor een hittepetitterige bloedverader op z'n nek krijgt is zeker wel mijn zorg." siste ik tegen haar voor ik mijn stok uit haar hand rukte. "En nee. Lou gaat met mij en Amy mee. Ga jij lekker met je foute vriendje bekken." zei ik kil. Ik sloeg mijn arm weer om Amy en liep toen naar Lou om zijn arm te pakken. Ik trok ze zonder ook maar om te kijken of te luisteren naar gemorrel achter ons richting de Common Room. Nog eens draaide ik mijn hoofd. "Een tip: Denk niet dat je iets kan flikken tegen een van de mensen die ik liefheb, want dit is maar een klein voorproefje." siste ik voor Harley voor ons uit rende en het schilderij vast open ging.


    Bowties were never Cooler

    Harry Edward Styles

    Misschien had ik iets minder brutaal moeten reageren, en zodra ik hier achter was gekomen, was het al te laat. Ik wilde eigenlijk een waarschuwende spreek op Louis afvuren, maar nog voordat ik de kans kreeg, zwaaide Zayn met zijn toverstok en siste hij een spreuk, waardoor er rode vonken op me afvlogen en mijn ogen van schrik groter werden. Het moment voordat de vloek inpact op me had leek eeuwig te duren, maar het volgende moment leek nog vele malen erger dan dat te zijn. Ik klemde mijn kaken stevig op elkaar terwijl de pijn mijn botten wel in brand leek te zetten. Het lukte me zelfs niet om overeind te blijven staan; binnen tien seconden zakte ik namelijk door mijn knieën en probeerde ik de pijn tegen te gaan, maar niets leek te helpen tegen een vloek zoals deze. Natuurlijk zou Zayn het kunnen stoppen, maar ik weigerde te schreeuwen of hem smekend aan te kijken. Hij had al genoeg leedvermaak voor vandaag gehad. Dit gunde ik hem niet.
    Na een aantal seconden, die een eeuwigheid leken te duren, verdween de pijn geleidelijk en besefte ik dat het Alaska was, wie me had gered van de Cruciatus Curse. Ik had heus wel verwacht dat Zayn me zou vervloeken, maar niet met één van de Unforgivable Curses. Dat ging zelfs voor hem te ver. Aan de andere kant was het nu wel duidelijk dat hij een Deatheater was. Ik kende niemand die zonder pijn en moeite één van de Unforgivable Curses kon gebruiken, behalve Deatheaters en Voldemort zelf, hoewel ik dat allemaal in een boek had gelezen.
    Ik bleef nog even op de koude grond zitten, voornamelijk omdat ik het gevoel had alsof ik net uit het vagevuur was ontsnapt, en ik begon pas te jammeren zodra Louis, Amy en Zayn de gangen hadden verlaten. Mijn gejammer klonk eerder als kattengejank en het verbaasde me, werkelijk, dat ik nog niet eerder was begonnen met jengelen. Gelukkig stroomden er geen tranen over mijn wangen, want zelfs Cheryl zou me niet mogen zien huilen, en Alaska al helemaal niet. Het enige wat ik deed was jammeren op de koude grond, totdat ik bij was gekomen van de brandende pijn die mijn botten leek te verschroeien.


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Cheryl Greene

    In eens hoorde ik Zayn een spreuk sissen. En al snel viel Harry op de grond. Woedend keek ik Zayn aan. Ik wilde hem iets aan doen tot dat Alaska hun wand in nam door expelliarmus te gebruiken. "Louis, doe is normaal. Je had het gewoon aan haar kunnen vragen – en Zayn jij moet je niet met iets bemoeien wat niet jouw zaken zijn."Zei Alaska tegen de jongens. Ik stapte weg bij Louis en ging voor Zayn staan. ''Doe dat ooit bij hem en ik doe precies het zelfde bij jou.''Siste ik woedend. Snel knielde ik naast Harry neer die lag te jammeren op de grond. Ik hoorde Zayn nog wat tegen ons zeggen. En 3 paar voetstappen waren weg. "Een tip: Denk niet dat je iets kan flikken tegen een van de mensen die ik liefheb, want dit is maar een klein voorproefje."Hoorde ik Zayn nog sissen. ''Harry...''Fluisterde ik. Ik probeerde hem omhoog te trekken. ''Alaska kun je even helpen? Hij moet naar de ziekenzaal. We verzinnen wel iets.''Zei ik bezorgd. Zayn was zeker weten een deatheater. Dat wist ik nu honderd procent zeker. Harry was nog steeds aan het jammeren, en het deed me zielsveel pijn om hem zo te zien. ''Dit is mijn schuld.''Fluisterde ik in me zelf.


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Niall James Horan

    Langzaam liep ik met mijn bezemsteel richting de Gryffindor Common room. Uiteindelijk toen ik voor de Fat Lady stond en vroeg of Harry Styles zich misschien binnen bevond, schudde ze haar hoofd en keek me spijtig aan ''Nee sorry jongen, ik hoorde wel van Violet zij van een Baron hoorde dat die... Dat er een jongen met krulletjes is aangevallen in de gang naar de Slytherin Common room met een Unforgivable curse'' het laatste fluisterde ze bijna. Vol ongeloof staarde ik haar aan "Ehm, dank u denk ik". Ik rende de gangen door tot ik bekende stemmen hoorde. "Harry!" de jongen lag kreupel in de armen van Cheryl en Alaska.

    Amy Maison Lee

    Toen we wegliepen keek ik Zayn met grote ogen aan "Waauw waar heb je dat geleerd? Kan ik dat ook?". Opeens schoot me iets te binnen. "Ik ga ze even de mond snoeren die Cheryl en Alaska" met grote passen liep ik terug. Daar aangekomen zag ik dat Niall zich bij het viertal had gevoegd. Toen hij mij zag stapte hij op me af een begon te schreeuwen "Hoe kon je Amy? Nou!". Spottend keek ik hem aan "Gewoon, doen. En Zayn gaat hem me ook leren". "Nu is het genoeg! Ik wist wel dat je mam onder de Imperio curse hield en nu dit? Hoe kon je dit doen Amy-Lee fucking Horan!"

    [Oeh, cliffhanger]


    I like my choices. I hope she likes hers.

    Harry Edward Styles

    Ik hoorde Cheryl mijn naam fluisteren, voordat ze me omhoog begon te trekken en tegen Alaska zei dat ik naar de ziekenzaal moest. Alsof het een automatisme was, begon ik direct te spartelen in haar armen. Ik hoefde niet naar de ziekenzaal, ik voelde me prima. Ik was gewoon een beetje geschokt dat Zayn werkelijk de Cruciatus Curse op me had toegepast.
    "Cher, laat me nou. Ik voel me goed. En we verzinnen niks. Ik ga niet liegen om Zayn's hachje te redden," gromde ik als antwoord, terwijl ik bleef spartelen totdat ze uiteindelijk gedwongen was om me los te laten. Met een luide klap kwam ik weer op de grond terecht, waarna ik eventjes kreunde om vervolgens mijn toverstok en mijn bezem weer op te rapen. Mijn toverstok borg ik netjes op, maar zodra Niall en Amy - Waarom was die teruggekomen?! - tegen elkaar begonnen te schreeuwen, trok ik hem vliegensvlug weer onder mijn gewaad vandaan. "Hou eens op, jullie! Allebei!"
    Mijn stem trilde nog lichtjes, maar ik was een dappere Gryffindor. Tenzij iemand de Vloek des Doods op me zou gebruiken, zou ik niet rusten voordat Amy en Niall elkaar met rust lieten. "Laat elkaar gewoon met rust, ja?" Met moeite bleef ik overeind staan, terwijl ik af en toe tegen Cheryl leunde om niet om te kiepen. Misschien ging het toch iets minder goed dan ik dacht, maar dat ging wel weer over. Ik hoefde echt niet naar de ziekenzaal omdat iemand de Cruciatus Curse op me had gebruikt.


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Cheryl Greene

    Niall had zich bij ons gevoegd. Harry begon meteen tegen te spartelen. "Cher, laat me nou. Ik voel me goed. En we verzinnen niks. Ik ga niet liegen om Zayn's hachje te redden,"Gromde hij, en hij bleef spartelen waardoor ik hem wel los moest laten. Hij viel met een luide klap op de grond. ''Harry lieg niet!''Zuchtte ik. ''Het is aan je te zien dat je je niet goed voelt.''Hij paktte zijn wand en bezem en kwam omhoog. Niall liep naar Amy toe,what the fack deed zie hier weer?!, en begon te schreeuwen. "Hoe kon je Amy? Nou!"Spottend keek Amy hem aan. "Gewoon, doen. En Zayn gaat hem me ook leren.''Oh ja, ze was het liefje van Malik. "Nu is het genoeg! Ik wist wel dat je mam onder de Imperio curse hield en nu dit? Hoe kon je dit doen Amy-Lee fucking Horan!"Riep Niall uit. "Hou eens op, jullie! Allebei!"Zei Harry. ''Moet dit echt?''Vroeg ik ze. "Laat elkaar gewoon met rust, ja?"Harry leunde af en toe even tegen mij aan om niet te vallen. ''Amy ga gewoon weg oké? En Niall maak geen ruzie.''Zei ik terwijl ik ze beiden doordringend aan keek. ''Of ga ergens anders tegen elkaar schreeuwen, maar ik heb geen zin om een Ravenclawer en een Slytherin te zien vechten.''De drang om haar niet te beledigen was best moeilijk.


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Niall Jams Horan

    "Hou eens op, jullie! Allebei! Laat elkaar gewoon met rust, ja?" Met moeite bleef Harry overeind staan, terwijl hij af en toe tegen Cheryl leunde om niet om te kiepen. "Ach man rot toch op" beet Amy hem toe. "Nee, jij moet echt je bek houden!" kaatste ik woedend terug. "Jij bent hier degene die het publiek maakt! Ik vind niet dat ze hoeven de weten dat we op dezelfde dag uit hetzelfde wezen zijn gekomen! En mijn achternaam is niet Horan dat is Lee. 'Broertje'" "Fijn dan kan je daar géén schande van maken". Met een onvoorspelbare blik trok ze haar Wand uit haar gewaad. Snel deed ik haar na, even keken we elkaar in de ogen wie de eerste stap zou zetten.


    I like my choices. I hope she likes hers.

    Zayn Malik
    Ik grijnsde trots toen ik Amy hoorde vragen hoe ik het had gedaan en of ik het haar ook kon leren. "Op z'n tijd." zei ik rustig, terwijl er nog dat vervelende huppeltje voor me kwam staan. "Uit de weg of jij bent de volgende." siste ik voor ik met Amy en Louis doorliep richting onze Common Room. Toen kwam mijn liefje op het idee om de twee trutten hun mond te gaan snoeren. Ik hield halt en keek trots en interesseert. Maar op een of andere vreemde manier sprong er een freaking nutteloze Ravenclaw tussen. Wat ik hoorde shockeerde me alleen. Wat?! Amy was de zus van een Ravenclaw?! Het kon niet waar zijn. Toch stond ik direct klaar met mijn stok toen Harry de zijne weer trok. Nog even ging het gekibbel tussen het stel door en mengden steeds meer mensen zich ermee. Ik had hier geen zin meer in en toen ik zowel Niall als Amy hun stok zag trekken ging het in mijn hoofd misschien iets sneller dan normaal. Misschien was het heel erg, maar mijn best geoefende vloeken waren twee van de drie unforgivable curses, dat was dus ook degene, die ik nu voor het eerst zonder woorden, opriep. Dit keer sprongen er geen vonken uit mijn staf, maar ik wist precies wat ik deed. Met wat simpel gezwaai van mijn stok zwiepte ik Niall door de gang, zo tegen Harry, Alaska en Cheryl aan om hem daarna aan zijn onderbroekband aan een van de spijlen van het hek te hangen. "Amy? Kom je? M'n bed wordt koud." was het enige wat ik daarna nog zei voor ik Louis weer vastpakte en hem meetrok naar de Common Room. Ik was dit allemaal zat en wilde nu gewoon lol gaan maken met mijn vriendin in mijn bed. Het was nou niet echt het plan geweest om twee van de drie unforgivable curses te gebruiken tijdens mijn eerste schooldag en op medeleerlingen, maar het was nou eenmaal gebeurt en nu wilde ik verder met mijn originele planning. Dat Amy een Ravenclaw broertje had zat me helemaal niet lekker, maar ik wilde eerst hier weg voor ik daar vragen over ging stellen.

    [ bericht aangepast op 24 feb 2014 - 22:54 ]


    Bowties were never Cooler

    om hem daarna aan zijn onderbroekband aan een van de spijlen van het hek te hangen.

    [Haha ik lig echt in een deuk door je post]


    I like my choices. I hope she likes hers.

    [Imperiatus Wedgy :P]

    [ bericht aangepast op 24 feb 2014 - 23:08 ]


    Bowties were never Cooler

    Louis Tomlinson

    Zayn had op Styles een van de unforgivable curses gebruikt op Styles. Na nog wat woorden trok hij mij en Amy mee. Amy wou dat Zayn het hem ook leerde. ''Zayn dat gesprek moet iets eerder, denk ik.''Zei ik kil. Door hem konden we door de mand vallen! "Ik ga ze even de mond snoeren die Cheryl en Alaska"En met grote stappen liep ze weg. Zayn stopte met lopen en ik deed het zelfde. Een Ravenclawer sprong op en begon te schreeuwen tegen Amy. "Nu is het genoeg! Ik wist wel dat je mam onder de Imperio curse hield en nu dit? Hoe kon je dit doen Amy-Lee fucking Horan!"Riep hij. Mijn ogen werden groot. Amy een zus van een Ravenclawer?! Een bloedverrader?! Zayn liet de Ravenclawer met een zwiepje door de gang gaan. Zelf pakte ik ook mijn wand. Waarom ook niet? ''Petrificus Totalus''Fluisterde ik. Mijn wand was gericht op het halfbloedje, die dus nu ook totaal was verlamd. "Amy? Kom je? M'n bed wordt koud."Zayn pakte me weer vast en trok me mee naar de commonroom. ''Zayn dat gesprek houden we zodra jij klaar bent met Amy. Of ervoor.''Zei ik vastbesloten.

    [ bericht aangepast op 25 feb 2014 - 16:34 ]


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Harry Edward Styles

    Alsof ik nog geen vijf minuten zonder botbreuken en spierspijn stil kon blijven staan, begonnen Amy en Niall te kibbelen totdat ze beiden hun toverstokken op elkaar hadden gericht. Al snel kwam Amy's vriendje, Zayn, ertussen en gooide hij Niall tegen me aan door een bepaalde spreuk te gebruiken - Het kon niet anders of het moest Imperio zijn - waardoor ik mijn balans bijna verloor, maar ik kon mezelf nog staande houden doormiddel van mijn bezem. Niall daarentegen werd aan één van de spijlen gehangen en Louis vuurde een spreuk op Cheryl af, die compleet verstijfde en met een doffe klap op de grond viel. Alaska leek ongedeerd te zijn.
    Terwijl ik probeerde te verwerken dat Niall het broertje van een Slytherin, bekeek ik de chaos om me heen. Ik moest Cheryl van haar verstijving afhelpen, wat niet zo moeilijk kon zijn, aangezien Louis een eerstejaars spreuk had toegepast. Maar ik moest ook Niall van die spijlen af zien te krijgen. Zonder kleerscheuren, om wel te verstaan.
    "Finite Incantatem," zei ik luid, terwijl ik mijn toverstok op Cheryl gericht hield. Gelukkig was het geen duistere vloek geweest, anders had ik alsnog naar de ziekenzaal met haar kunnen gaan. Vervolgens keek ik naar de Ravenclawer, die nog steeds hulpeloos aan de spijlen bengelde. Ik kon het niet laten om eventjes te grinniken, waarna ik naar hem toeliep en op mijn onderlip beet. "Ik weet eigenlijk niet zo goed wat ik nu moet doen."


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Zayn Malik
    Zoals zo vaak was mijn veels te korte lontje doorgebrand en door de training van mijn ouders had ik dingen gedaan waardoor ik in elk geval door de mand zou vallen. Ik moest zo wel een hele goede smoes verzinnen. Hopelijk kon Louis me daarmee helpen. Hij was misschien geen genie, maar beter hierin dan ik. Nog even keek ik met een grijns naar de chaos die ik had aangericht voor ik Louis meetrok naar het schilderij. Nog even riep ik achterom naar mijn vriendin en ik wilde net het schilderij doorstappen, die al wagewijd voor ons openstond, toen ik Louis' woorden hoorde. Ik keek hem met mijn donkere chocolade bruine ogen aan recht in zijn zeeblauwe kijkers. "Nu." zei ik kort en zacht. Ik kon toch neit lekker met Amy bezig zijn met mijn impulsieve acties in mijn achterhoofd. Morgen zou ik wel weer een howler van mijn vader krijgen, die alles weer moet oplossen op het ministerie. Ik keek nog even achterom. "Ames? Kan jij anders eerst even met Harley uit? Louis en ik moeten eerst nog wat doen." Toen deed ik iets wat ik nooit zou doen, normaal gesproken, maar zo zou een van ons het nog tenminste ongeschonden overleven. Ik greep met mijn hand naar Louis' achterste en kneep er duidelijk in voor ik hem met mijn handen op zijn bips voor me uit naar binnen duwde. Ik zou het straks wel uitleggen aan Amy en Louis, maar voor nu wilde ik dit gewoon doen om hem te besparen. Eenmaal helemaal binnen liet ik zijn achterste snel los en greep zijn pols om hem mee te trekken naar onze kamer en daar achter ons de deur op slot te draaien. Ik liet me op de grond tegen mijn bed zakken en zuchtte. "Sorry van dat maar ik probeerde tenminste nog een deel van je dekmantel te redden. en ik weet het, ik heb het erg verkloot, maar je weet dat mijn lontje niet langer is dan een haar dik is." zei ik terwijl ik schuldbewust met een hand door mijn haren gleed.

    [Zouis time :P]


    Bowties were never Cooler

    Louis Tomlinson

    Styles moest zo nodig weer dat halfbloedje helpen. Ik voelde dat Zayn me weer vastgreep en mee trok naar het schilderij van de commonroom. Hij riep nog iets naar Amy. Zijn donkere chocolade ogen keken recht in mijn zeeblauwe ogen.''Nu.''Zei hij zacht. "Ames? Kan jij anders eerst even met Harley uit? Louis en ik moeten eerst nog wat doen."Mijn blik gleed nog even door de gang en een kleine grijns sierde mijn lippen toen ik de blonde Ravenclawer zag hangen. In eens kneep Zayn in mijn kont en legde toen zijn hand om mijn achterste om me naar binnen te duwen. Binnen liet hij het snel los. ''Juist ja, kan het vager Malik?''Vroeg ik hem. Maar hij greep mijn pols al en trok me mee naar onze kamer. Ja we waren de enigste zevende jaars in Slytherin. Hij draaide de deur op het slot en liet zich naast zijn bed op de grond zakken. Langzaam ging ik naast hem zitten. . "Sorry van dat maar ik probeerde tenminste nog een deel van je dekmantel te redden. en ik weet het, ik heb het erg verkloot, maar je weet dat mijn lontje niet langer is dan een haar dik is."Zei hij schuldbewust. ''Het is ook mijn schuld denk ik, ik had dat halfbloedje niet moeten bedreigen. Je hebt het niet verkloot. Echt niet. Maar waar wilde je me over spreken?''


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Zayn Malik
    Louis leek het niet prettig te vinden wat ik tegenover de bloedverraders probeerde te suggereren op een minder suptiele wijze, maar het moest maar. Zo was zijn dekmantel ten minste nog in tact en iedereen wist dat Louis wel van een avontuurtje hield. Daarbij was van mijn reputatie toch al weinig over na dit. Het kon alleen een nog bozere howler opleveren. Ik trok hem mee naar onze kamer en deed de deur achter ons op slot voor ik me tegen mijn bed liet zakken en me verontschuldigde tegenover hem. Ik keek hem aan bij zijn woorden. "Hoezo heb ik het niet verkloot? Ik heb twee van de drie unforgivable curses gebruikt met ooggetuigen erbij op onze eerste dag. Ik had net zo goed direct met korte mouwen kunnen gaan lopen." gromde ik tegen hem. Louis, Harley en Amy waren eigenlijk de enigen met wie ik een wat langer lontje had, en zij wisten dat ze me neit te veel moesten uitdagen, maar zelfs met hun ging het wel eens mis. Toen ik zijn vraag herrinderde grijnsde ik samenzweerderig. "Ik heb iets opgevangen bij de laatste meeting van de volwassenen in ons huis. Er is een manier om terug te keren naar de macht die we ooit hadden en de magische wereld voor eens en voor altijd te zuiveren van al die modderbloedjes." zei ik zacht. Ik stroopte mijn mouw op om Louis mijn teken te laten zien. Het was duidelijker zichtbaar dan ooit te voren. Vroeger was het altijd erg vaag grijs geweest, maar nu stak het als een tatoo pikzwart af van mijn licht getinte huid. "Het is geen pretje, maar het is mogelijk." zei ik terwijl ik er zelf zacht overheen wreef met mijn vinger.


    Bowties were never Cooler