• Het is 24 jaar later na de slag om Zweinstein en de dooddoeners zijn zich aan het herenigen. Sommige leerlingen horen bij hun andere juist niet. Vrienden en vriendinnen kunnen tegenover elkaar te komen staan. Iedereen weet dat de dooddoeners Zweinstein willen binnendringen. De SVP is terug alleen dan met een andere naam. De SVH, oftewel de Strijder Van Hogwarts. Beter gezegd HA, Hogwarts Army.

    Invullen:

    - Naam + achternaam:
    - Leeftijd:
    - Leerjaar:
    - Afdeling:
    Bloedsoort:
    - Beste vakken:
    - Slechtste vakken:
    - Innerlijk:
    - Uiterlijk:


    Leerlingen: (HOU DE AFDELINGEN GELIJK! EN JONGENS EN MEISJES OOK!)

    Harry Edward Styles: Lacey
    Zayn Javadd Malik:KiliOfDurin
    Niall James Horan: Wall
    Liam James Payne: Pudge
    Louis William Tomlinson: Nightingalex
    - Onbekenden (:

    Resevering: (HOUD JONGENS EN MEISJES GELIJK EN OOK DE AFDELINGEN! Een stop nu op Ravenclawers en Gryffindors.)

    Ravenclaw:
    - Maeve Curtis. Lacey 1.1
    Stephanie West - Whisperings1.5
    - Niall Horan. Wall 1.2
    Slytherin:
    - Zayn Malik - KiliOfDurin 1.5
    - Louis Tomlinson - Feaser
    - Amy Lee - Wall 1.8
    Alaska Milla - Pudge 1.7
    Hufflepuff:

    - Veronica diAngelo - SuperTOMMO 1.8
    - Liam Payne - Pudge1.7
    Gryffindor:
    - Harry Styles - Lacey 1.1
    - Cheryl Greene - Nightingalex 1.1
    - Camilla Swann - CrazyGirlxx 1.6

    REGELS:

    - Minstens 150 woorden, meer mag altijd! (: In gevallen van geen tijd of geen inspiratie zie ik dit door de vingers (:
    - Zoals ik al eerder zei hou de afdelingen gelijk en de jongens en meisjes (:
    - Geen andere personages besturen tenzij je daar toestemming voor hebt van de persoon zelf.
    - Naamsveranderingen doorgeven graag!
    - OOC tussen haakjes () [] {}
    - Alleen ik maak nieuwe topics aan, tenzij ik iemand vraag.
    - Reserveringen blijven 2 dagen staan oftewel 48 uur.
    - 2 rollen per persoon, en dan 1 jongen en 1 meisje (:
    - Heb respect voor elkaar!
    - De belangrijkste: HAVE FUN!


    Het begin:

    Minevra McGonagall.

    Ik stond op van mijn stoel en ging voor de docenten staan in het zicht van de leerlingen. 'Danku professor Dorwin voor de sorteersermonie.'Begon ik. Mijn blik vestigde op een leerling en ging zo langs velen. 'Welkom nieuwe leerlingen, en welkom terug andere leerlingen. Dit nieuwe jaar op Hogwarts, heeft vele kansen voor jullie. Jullie zullen gelukkige momenten hebben en minder gelukkige. Maar ik wil jullie allen waarschuwen. Het ministerie is het er niet mee eens dat ik studenten dit vertel. En mijn mening is dat studenten de gevaren van de echte wereld moeten kennen.'Sommige blikken van de eerste jaars werden beangstigend. 'Iedere dag of zelfs uur proberen de deatheathers Hogwarts binnen te komen. Misschien wel op dit moment. De deatheathers hebben zich weer bij zich gevoegd en willen nu de wereld overnemen voor hun doode en zogenaamde baas. Hij werd altijd You-Know-Who genoemd. Maar iedereen kent zijn echte naam;Voldemort. Net zoals jullie zat hij ongeveer 60 jaar of 70 jaar geleden op deze school. Ik wil jullie 1 ding zeggen; Let goed op jezelf en mede studenten. En vertrouw je vrienden in deze tijden.'Een paar vierde jaars zaten wat met elkaar te fluisteren. 'Maar goed. Naar de feest sfeer. Eet smakelijk!'Een kleine en flauwe glimlach sierde mijn mond. Ik klapte in mijn handen en het avondmaal verscheen. Gemompel en geroezemoes doemde op en ik ging weer op mijn plek zitten.

    Iedereen is dus in the Great Hall aka Groote Zaal. En heeft de toespraak gehoord.

    De roosters(Gemaakt door Fabiënne aka Lacey) :

    [ bericht aangepast op 27 feb 2014 - 18:22 ]


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Niall James Horan

    ''Hmm, we kunnen eerst dat tweede doen, vervolgens het eerste en daarna maar als brave kindjes naar de Common Room gaan.'' glimlachte Cheryl ''Ja.'' "Nialler, ga je met ons mee? Cheryl en ik gaan even rondvliegen, dan gaan we Deatheaters spelen en daarna gaan we naar de Common Room van Gryffindor. Op eigen risico, natuurlijk," Harry grijnzde "Waarom ben je eigenlijk niet bij de Ravenclawers blijven zitten? Waren ze niet zo aantrekkelijk als ons?" "Ze begonnen waanideeën te krijgen over een of andere club om de Deatheaters te bestrijden. En ja, ik moet bekennen ze zijn niet zo aantrekkelijk als jullie zijn" ik grinnikte ''Graag trouwens, ik ga graag met jullie mee. Wat vinden jullie er eigenlijk van, die Deatheaters op school?''

    [ bericht aangepast op 22 feb 2014 - 22:14 ]


    I like my choices. I hope she likes hers.

    Cheryl Greene

    Ook Harry beloofde niet op een Slytherin af te gaan zelf. "Nialler, ga je met ons mee? Cheryl en ik gaan even rondvliegen, dan gaan we Deatheaters spelen en daarna gaan we naar de Common Room van Gryffindor. Op eigen risico, natuurlijk,"Grijnsde hij naar de Ravenclaw jongen. Waarom ben je eigenlijk niet bij de Ravenclawers blijven zitten? Waren ze niet zo aantrekkelijk als ons?"Kort draaide ik met mijn ogen. ''Hazz, niet een té groot ego krijgen he.''Waarschuwde ik de krullenbol. Mijn ogen keken even die in van Niall. Hele blauwe ogen. "Ze begonnen waanideeën te krijgen over een of andere club om de Deatheaters te bestrijden. En ja, ik moet bekennen ze zijn niet zo aantrekkelijk als jullie zijn''Niall Grinnikte. ''Graag trouwens, ik ga graag met jullie mee. Wat vinden jullie er eigenlijk van, die Deatheaters op school?''Ik trok een wenkbrauw op. ''Dat van die club is best een goed idee.''Mompelde ik. ''Die deatheaters kunnen mij part wegrotten. Als ze hun identiteit waar maken mogen ze hier nooit meer komen.''


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Harry Edward Styles

    Cheryl en Niall begonnen te praten, waardoor ik zwijgend van Nialls bord begon te eten. Vreemd genoeg had hij het nog niet opgemerkt, dus bleef ik rustig aardappeltjes en stukjes kip pikken. Ik slikte net de laatste hap door voordat ik me weer op Cheryl focuste. "Maar Cherrie toch, ik heb geen groot ego. Ik kan er toch niets aan doen dat ik de meest aantrekkelijke jongen van Hogwarts ben?" Ik grijnsde breed voordat ik weer naar Niall keek, die over een club begon. Als Ravenclawers een club wilden oprichten, was het menens. Toch was ik niet zo geïnteresseerd, ik had namelijk geen zin om lid te worden van een of ander clubje. Als de Deatheaters daar lucht van zouden krijgen, stond mijn naam met bloed op de muren geschreven.
    "Ik vertrouw het niet, maar ik ga er niks tegen doen. De leraren zullen vast wel met een geniaal plan komen aanzetten. Ik heb namelijk geen zin om onder invloed van één van de Unforgivable Curses te zijn," reageerde ik op Nialls vraag, waarna ik besloot om overeind te komen. Ik had zin om te vliegen. De hele vakantie had ik Quidditch met mijn moeder geoefend, wie een succesvolle Chaser was geweest toen ze nog op Hogwarts zat. Ikzelf was ook een Chaser, en daarnaast ook nog de aanvoerder van Gryffindor. Natuurlijk hoorde daar ook een heuse fanclub bij.
    "Kunnen we onze bezemstelen gaan halen? Ik heb zin om Madam Hooch te pesten. Hopelijk vliegt ze ons achterna."

    [ bericht aangepast op 22 feb 2014 - 22:27 ]


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Niall James Horan

    ''Dat van die club is best een goed idee.’' mompelde Cheryl ''Die deatheaters kunnen mij part wegrotten. Als ze hun identiteit waar maken mogen ze hier nooit meer komen.’' "Ik vertrouw het niet, maar ik ga er niks tegen doen. De leraren zullen vast wel met een geniaal plan komen aanzetten. Ik heb namelijk geen zin om onder invloed van één van de Unforgivable Curses te zijn,” reageerde hij
    "Kunnen we onze bezemstelen gaan halen? Ik heb zin om Madam Hooch te pesten. Hopelijk vliegt ze ons achterna.” ”Goed idee! Ik ga mijn bezem zo wel even halen." ik grinnikte "Zullen we een club oprichten dan noemen we het de Strijder Van Hogwarts" ik begon te lachen om mijn eigen grap en stopte een stukje kip van mijn -niet meer zo volle- bord "Harry!".

    [Ik ga zo slapen (baby)]

    [ bericht aangepast op 22 feb 2014 - 23:17 ]


    I like my choices. I hope she likes hers.

    Alaska Hazel Mills.

    ''Ik overdrijf niet. Je beschuldigd me meteen.'' Verdedigd hij zichzelf. ''Ik vertrouw Gryffindors niet.'' Vervolg hij.
    "Ja, maar ik ben toch een Slytherin." Steek ik hem toe. Ineens buigt hij zijn hoofd en mompelt hij iets – maar ik kan het niet zo goed verstaan.
    ''Je weet niet wie ik ben.'' Zegt hij, waarna hij opstaat. "Wat, – Lou, waar heb je het over?" Vraag ik verward. Ik sta op maar hij loopt snel weg en iets in me zegt dat ik hem moet volgen – dus dat doe ik ook. Maar als ik in de Slytherim common room aankom zie ik daar een heel ander scenario dan ik had verwacht.
    "Lou –" Mijn mond blijft open hangen als ik het tafereel zie, maar plots voel ik woede opkomen. Kan hij gewoon niet een keer normaal doen? Geïrriteerd gooi ik de deur dicht en ren ik weer naar de grote zaal. Als hij me niet wilt vertellen wat er aan de hand is; oke, maar ik ga er wel achter komen.
    "Kunnen we onze bezemstelen gaan halen? Ik heb zin om Madam Hooch te pesten. Hopelijk vliegt ze ons achterna." Mijn aandacht wordt getrokken door Harry, die samen met Cheryl en een Ravenclawer aan de Gryffindor tafel zit. Ik weet niet echt wat die Ravenclawer van mij vind, aangezien ik als Slytherin een redelijk grote reputatie heb – bij sommigen valt die beter in de smaak dan bij anderen. De Ravenclawer zegt nog wat maar ik kan niet veel verstaan, aangezien hij heel wat zachter praat dan Harry. Ik besluit om naar ze toe te komen en ik hoor nog net wat de Ravenclawer zegt. "Zullen we een club oprichten dan noemen we het de Strijder Van Hogwarts." Er verschijnt een grijns op mijn gezicht en ik kom naast Harry staan. "Wat is jullie idee?" Vraag ik glimlachend.


    " icarus had loved the sun, and so daedalus lost his. "

    Cheryl Greene

    "Maar Cherrie toch, ik heb geen groot ego. Ik kan er toch niets aan doen dat ik de meest aantrekkelijke jongen van Hogwarts ben?"Grijnsde Harry breed. Een kuchje verliet mijn mond en ik ging met mijn hand door zijn krullen. ''Tuurlijk Hazzie!''Antwoordde ik. "Ik vertrouw het niet, maar ik ga er niks tegen doen. De leraren zullen vast wel met een geniaal plan komen aanzetten. Ik heb namelijk geen zin om onder invloed van één van de Unforgivable Curses te zijn,"Reageerde Harry op de vraag van Niall. ''Nahh, niet alle docenten zijn hier zo geniaal. De leerlingen zijn genialer. Vooral die van Gryffindor. Een blonde zesde jaars meisje.''Grinnikte ik. Ik was de enigste vrouwlijke blondine van het zesde jaar in Gryffindor. Eén van hun had rood haar, één andere zwart. En de andere twee waren bruinharige. "Kunnen we onze bezemstelen gaan halen? Ik heb zin om Madam Hooch te pesten. Hopelijk vliegt ze ons achterna."Zei Harry en hij was ondertussen al opgestaan. ”Goed idee! Ik ga mijn bezem zo wel even halen."Niall grinnikte. ''Zullen we een club oprichten dan noemen we het de Strijder Van Hogwarts"Hij lachte om zijn eigen grap. Ik stond ook op. In eens stond Alaska naast Harry. "Wat is jullie idee?"Vroeg ze glimlachend. ''Ik heb werkelijk geen idee. Moet je vragen aan Harry en Niall.''Antwoordde ik op haar.


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Harry Edward Styles

    Niall begon nu zelf ook al over het oprichten van een club en wilde deze de Strijders van Hogwarts noemen, waardoor ik hem eventjes met een grimas bekeek en een klein glimlachje op mijn gezicht forceerde. Nou, mij niet gezien, of het nou een grapje was of niet. "We kunnen ook een club oprichten en dan noemen we die: 'De Aanhangers van Harry'. We zullen vast veel leden werven," zei ik, waarbij ik een bloedserieus gezicht trok. Oké, nou was het afgelopen met mijn narcistische opmerkingen. Soms draafde ik een beetje door, misschien.
    Cheryl woelde nog even door mijn krullen heen, waardoor ik even een zachte zucht slaakte en haar pruilend aankeek toen ze stopte. Ik kon er niets aan doen, maar ik werd er kalm van als iemand met mijn haar speelde. Het was gewoon fijn. Daarnaast was het één van mijn gevoelige plekjes. Als je met mijn krullen speelde, vond ik je over het algemeen wel leuk.
    Opeens voegde Alaska zich bij ons, één van de Slytherins en tevens een goede vriendin van mij. Ik wist niet wat Niall van haar dacht, maar Cheryl leek haar te vertrouwen, aangezien ik het ook deed. Of ze haar werkelijk aardig vond was de vraag.
    "Daar hebben we de prachtige aanwinst van Slytherin," overdreef ik met een grijns, waarna ik me naar Alaska omdraaide en haar een knipoog schonk. Normale, vrouwelijke studenten zouden nu beginnen te blozen, maar Alaska én Cheryl waren twee uitzonderingen. "Wij willen eventjes gaan rondvliegen. Als je mee wilt, mag je wel bij mij achterop."


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Alaska Hazel Mills.

    ''Ik heb werkelijk geen idee. Moet je vragen aan Harry en Niall.'' Antwoord het meisje, Cheryl. Ik draai me om naar Harry aangezien ik die Niall helemaal niet zo gled ken. "Daar hebben we de prachtige aanwinst van Slytherin," zegt hij overdreven waarna hij me een knipoog schenkt.
    "Ja, ja dat klopt." Beaam ik grijnzend. "Wij willen eventjes gaan rondvliegen. Als je mee wilt, mag je wel bij mij achterop." Zegt hij dan.
    Ik heb niet echt zin om weer terug te gaan naar de common room, aangezien ik daar sowieso Louis en Zayn tegen kom.
    "I'm in," zeg ik grijnzend– maar ergens voel ik me ook nerveus. Geloof me, Zwerkbal is werkelijk fantastisch en ik zou er ook graag aan meedoen maar ik kan nauwelijks een bezem besturen, dus ik besluit zijn aanbod, om bij hem achterop te zitten, aan te nemen, maar zodra hij iets engs doet ga ik wel bij Cheryl ofzo. Ik pak een kippetje van één van de schalen en begin hem op te eten. Misschien is het een idee dat ik na het vliegenweer terug ga naar de common room, zodat ik op Louis en Zayn kan letten, want Louis vertrouw ik wel maar Zayn niet – en ik wil weten wat Zayn van hem wilt. Ik bal mijn handen tot vuisten en draai me om naar de twee Gryffindors en een Ravenclawer. "Gaan we?" Glimlach ik.


    " icarus had loved the sun, and so daedalus lost his. "

    Liam James Payne.

    Ik ben blij dat ze mijn knuffel toelaat – ik ben dan ook een echte knuffelaar. Maeve begint weer ijverig te schrijven en geduldig wacht ik tot ze het perkament aan mij geeft. Als ze dat na een tijdje ook doet begin ik te lezen. "Ik denk dat je gelijk hebt, hoewel ik betwijfel of we ze deze keer weer kunnen verslaan. De Deatheaters maken vast niet twee keer dezelfde fout. En om heel eerlijk te zijn, ben ik bang."
    Soms ben ik weleens benieuwd hoe haar stem klinkt, want ik heb haar nog nooit horen praten – en dit is voor anderen een rare manier om te communiceren hoewel het voor ons heel normaal is. Ook vinden sommigen het raar dat ik met haar om wil gaan – ze is tenslotte een "Modderbloedje" die niet praat. Dat eerste wordt vaak nog geaccepteerd door anderen, behalve Slytherin dan, maar het tweede vinden ze raar en als iets raar is blijven mensen er meestal weg van, bang dat zij dan ook raar worden – alsof het een virus is. Snel lees ik verder. "Maar ik vertrouw jou, en een aantal Ravenclawers en Hufflepuffers ook. Over Gryffindor heb ik mijn twijfels, en over Slytherin zal ik maar niet beginnen."
    Een glimlach verschijnt op mijn gezicht. "Ik vertrouw jouw, de meeste Hufflepuffers – anders waren ze wel in een andere afdeling geplaatst," zeg ik. Hufflepuffers staan erom bekend dat we behulpzaam, aardig en loyaal zijn – dat zijn niet echt de eigenschappen van een Deatheater. "Ik vertrouw ook wat Ravenclawers en Gryffindor, tsja, echt een paar maar van hen die ik vertrouw en we kunnen beter uit Slytherin's buurt blijven. Misschien zijn er ook een paar spionerende leraren," opper ik.

    [ bericht aangepast op 23 feb 2014 - 12:33 ]


    " icarus had loved the sun, and so daedalus lost his. "

    Maeve Demetria Curtis

    Met een afwachtende, maar geduldige blik keek ik Liam aan toen hij begon te praten. Ik vond het echt fijn als hij tegen me sprak, vooral omdat dit de normaalste zaak van de wereld voor hem leek te zijn. Hij keek me niet vreemd aan als ik een stuk perkament aan hem gaf of in gebarentaal iets duidelijk probeerde te maken, iets wat andere mensen wel deden. Er waren ook een paar leraren die me graag een beurt in de les gaven en me dan met opzet geen perkament wilden geven of het me lieten duidelijk maken door alles aan te wijzen, maar meestal waren dit leraren die een Slytherin waren geweest. De meeste professors accepteerden het feit dat ik niet sprak, vooral professor Banning en professor Longbottom. Zij vonden het zelfs interessant.
    Liam vertelde dat hij niet iedereen vertrouwde, en blijkbaar vertrouwde hij nog minder mensen dan ik. En ik kon hem geen ongelijk geven. Hij was de enige die met mij omging, dus Liam was al net zo'n groot doelwit voor de Deatheaters als ik. En aangezien ik er zeker van was dat hij me niet zou verraden of me iets aan zou doen, had ik medelijden met hem. Ik zou niet willen dat hem iets overkwam. Als dat zou gebeuren, zou ik werkelijk waar in elkaar zakken van verdriet.
    Het perkament begon langzamerhand vol te raken, dus ik besloot om niet meer verder te schrijven. Met een grimas kwam ik overeind en pakte ik het kussen, dat ik van Maartens bed had gepikt, om het vervolgens weer terug te leggen en mijn beste vriend nieuwsgierig aan te kijken. Misschien konden we nog iets leuks gaan doen, voordat de lessen morgenochtend weer zouden beginnen. Niet dat ik daar geen zin in had, maar ik ondernam graag dingen die ik op een doodgewone dag niet zou doen.

    [ bericht aangepast op 23 feb 2014 - 14:34 ]


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Veronica ''Zoey'' Zoey diAngelo

    ''Di, wat vind jij van het feit dat hier misschien deatheaters lopen?''Vroeg Saran,een goede vriendin. ''Geen idee. Jij dan Zoey?''Vroeg Diana aan me. ''Mij maakt het niets uit. De waarheid komt toch nog wel eens boven.''Antwoordde ik. In eens voelde ik een tik op mijn schouder. Ik draaide me om en zag Camilla. Een Gryffindor maar wel een hele goede vriendin van me. ''Cami!''Zei ik blij. ''Hoe was je vakantie? Ben je nog naar een ander land geweest? Ik wel ik ben naar familie in Griekenland geweest.''Ratelde ik. Ik voelde nog een tik op mijn schouder. Meteen draaide ik me naar Diana. ''Zoey, kijk eens wie we daar hebben.''Ze wees naar Simon McArthur. Mijn beste vriend. Ook al dachten Diana en Saran dat hij mijn vriendje was. ''Moet je niet naar hem toe.''Vroeg ze. Ik schudde mijn hoofd. ''Nupp, ik ben nu aan het praten met Camilla dus.''Zei ik en ik keerde me weer tot haar. ''Dus ben jij nog weggeweest?''

    [ bericht aangepast op 23 feb 2014 - 14:32 ]


    ''I like the part when everythings become okay. It's just not the truth.''

    Camilla Swann

    ''Cami!'' riep Veronica blij uit. Ik grinnikte even. ''Hoe was je vakantie? Ben je nog naar een ander land geweest? Ik wel ik ben naar familie in Griekenland geweest'' zei ze enthousiast. Toen kreeg Veronica een tik op haar schouder en praatte met de andere Huffelpufs. Toen draaide ze zich weer om en stelde dezelfde vraag weer. ''Ben jij nog weggeweest?'' vroeg ze weer. 'Nee, ik ben thuis gebleven maar ik heb wel met Zwerkbal geoefend. En van mijn ouders kreeg ik toen een nieuwe bezem' antwoorde ik trots. 'Ik weet nog dat mijn broer, Roy, eens een keer mijn bezem behekst had en daardoor viel ik keihard op de grond' zei ik glimlachend. 'Maar was het leuk bij je familie in Griekenland? Ik heb gehoord dat het daar heel mooi is en een heel mooi landschap zich daar uitstrekt' zei ik nieuwsgierig. Het enige dat ik had gedaan in de vakantie was met Zwerkbal wezen oefenen en een paar tovenaars ontmoet die in de buurt wonen. Eentje was wel leuk maar niet echt mijn type, natuurlijk hij is hartstikke aardig maar ik hoef hem niet. 'Trouwens, kan je me helpen met een spreuk die steeds niet wil? Ik weet dat het een beetje ongelegen is omdat we eten maar toch' vroeg ik hoopvol.

    [ bericht aangepast op 23 feb 2014 - 16:45 ]


    ''Cause I've got a jet black heart and there's a hurricane underneath it.''

    Veronica ''Zoey'' Zoey diAngelo

    ''Nee, ik ben thuis gebleven maar ik heb wel met Zwerkbal geoefend. En van mijn ouders kreeg ik toen een nieuwe bezem.''Zei Camilla trots. ''Oewhh! Ik heb die van mijn broer Percy gekregen. Aangezien hij toch van Hogwarts af is. En hij nu een zwerkballer is en dus een nieuwe bezem kreeg.''Vertelde ik haar. ''Ik weet nog dat mijn broer, Roy, eens een keer mijn bezem behekst had en daardoor viel ik keihard op de grond''Glimlachte ze. ''Daar hoor je niet bij te lachen gek.''Grinnikte ik. ''Maar was het leuk bij je familie in Griekenland? Ik heb gehoord dat het daar heel mooi is en een heel mooi landschap zich daar uitstrekt''Vroeg ze. Enthousiast knikte ik. ''Het was daar inderdaad mooi. En superleuk! Ik ben met mijn nicht Ariadne nog wezen surfen!''Vertelde ik. ''En wat ruzie met mijn ouders, maar whatever.''Ik hoorde Saran en Diana opstaan. En weglopen. What the? Ach ja. ''Trouwens, kan je me helpen met een spreuk die steeds niet wil? Ik weet dat het een beetje ongelegen is omdat we eten maar toch''Vroeg Camilla hoopvol. ''Tuurlijk wil ik je helpen Camilla!''Lachte ik.


    ''I like the part when everythings become okay. It's just not the truth.''

    Camilla Swann

    'Bedankt' zei ik vriendelijk en ik haalde mijn toverstok tevoorschijn. 'Kijk, deze spreuk lukt steeds niet' zeg ik en ik concentreer me. 'Expecto Patronum!' zeg ik hardop, er hoort nu eigenlijk een witte flits uit mijn toverstok te komen en dan moet er een witte wolf uitkomen, maar deze spreuk lukt me al lang niet. 'Zie je? het lukt me niet! Kan jij het eens proberen Veronica?' vraag ik hoopvol. Ik wilde dat deze spreuk echt lukte. Ik keek even naar mijn toverstok, gemaakt van kersenhout en de kern van eenhoornstaarthaar. Ik wilde eindelijk dat het lukt. Ik ken bijna alle spreuken en dan lukt eentje niet. Hoewel deze en sommige ook heel moeilijk zijn.

    Sorry, ik heb bijna geen inspi en ik ben hartstikke ziek dus sorry dat ik geen 150 woorden heb :$


    ''Cause I've got a jet black heart and there's a hurricane underneath it.''

    Harry Edward Styles

    Al snel zei Alaska dat ze meeging en nam ze mijn aanbod aan. Ze zou dus bij mij achterop springen. Dit zou wel betekenen dat ik iets voorzichtiger moest vliegen en geen vreemde stunts zou mogen uithalen, maar voor haar had ik dat wel over. Ik zou haar voor geen goud bang willen maken.
    "Gaan we?" vroeg het blonde meisje, waarna ik knikte en mijn arm door de hare stak. Tegen Niall en Cheryl zei ik dat ik even mijn bezem ging halen en dat we dan direct naar buiten zouden gaan, aangezien professor McGonagall het niet zou appreciëren, mocht ze erachter komen dat wij als gekken gingen rondvliegen om Madam Hooch op haar zenuwen te werken.
    Ik trok Alaska mee in de richting van de Common Room van Gryffindor en begroette de Fat Lady, die de ingang richting het Gryffindor House versperde. "Goedeavond, Fat Lady. Heeft u een fijne vakantie gehad?" Ik keek haar vriendelijk aan en wachtte geduldig terwijl ze begon te vertellen over de bezoekjes die ze aan de andere schilderijen had gebracht en hoe gezellig ze het allemaal had gevonden, waarna ik het wachtwoord van Gryffindor gaf.
    "Neem je die Slytherin mee naar binnen?" vroeg de Fat Lady argwanend, terwijl ze de deur richting de Common Room opende.
    "Ik neem haar zelfs mee naar mijn kamer," antwoordde ik, waarna ik even met mijn wenkbrauwen wiebelde en Alaska grijnzend naar binnen trok, terwijl ik luisterde naar de stokkende, geschokte ademhaling van de Fat Lady.
    Samen met het meisje ging ik naar mijn kamer, waar ik mijn spullen en tevens mijn bezem had neergelegd. Toen ik mijn bezemsteel had gepakt, keek ik de blondine eventjes nieuwsgierig aan. "Waarom ben je eigenlijk niet bij Louis gebleven? Volgens mij ziet hij je wel zitten, hoor."


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."