• Onze lieve Noa krijgt het volgende topic. :3
    NOG 6 TOT DE 100! (yeah)




    Onze geweldige crew:

    Werknemers.
    Lotta • Novoselic • Cafébazin • 12
    Nori • Combattant • Cafébazin • 12
    Crystal • Sorcery • Chef-kok • 12
    Jarne • Dooddoenervo • Barman • 14
    Sofie • Amaretto • Barvrouw • 14
    Kim • Linger • Entertainer • 18
    Sylvie • Quaintrelle • Serveerster • 19
    Kelly • RlN • Serveerster • 17
    Rick • Finsceal • Gitarist / Webdesigner • 16
    Fren • Sheridan • Schrijfster • 13
    Kim(sel) • Ewan • Servettenvouwster • 17
    Naomi • Phantasticae • Schoonmaakster • 16
    Bes • Chip • Taartenbakster • 16
    Emma • Krull • Haakster • 19


    Verslaafden.
    Suuz • Mairimis • Alcoholistische stamgast • 16
    Erieka • Noctis • Frisdrankverslaafde • 18
    Gail • Herrera • Chocolaverslaafde • 17
    Isa • Pumbaa • Disneyverslaafde • 13
    Lisanne • Reveniam • Chocolademelkverslaafde • 14
    Naomi • KilIian • Serieverslaafde • 19
    Yolanda • Kaa • Serieverslaafde • 17
    Sanne • Verlac • Puzzelverslaafde • 15
    Marlou • Forsythia • Gameverslaafde • 14
    Jaimy • Leshley • Tumblrverslaafde • 16
    Jacco • Tonkin • Nikitaverslaafde • 18
    Daphne • LeMockingjay • Mahoganyverslaafde • 14
    Eva • Dulce • Koetjesreepverslaafde • 14
    Annemarije • Mullingford • Theeverslaafde • 16
    Do • SuperTOMMO • Cookieverslaafde • 13
    Noa • Feaser • Muziekverslaafde • 13
    Leah • Grohl • Schrijfverslaafde • 13
    Coosje • Orenda • Social media verslaafde • 14
    Minke • Gomenasai • Animeverslaafde • 15
    Tialda • Phallon • Stamgast • 18
    Emma • Maestum • Fruitverslaafde • 15
    Kim • Cassia • Internet-/series-/dierenverslaafde • 19
    Annick • Pukkelxding • Sims 2 verslaafde • 20
    Demi • Lorum • Internetverslaafde • 14
    Inge • Square • Badeendjesverslaafde • 17


    Wil jij ook bij de crew horen? Iedereen is welkom! Hoe meer zielen, hoe meer vreugde. :3
    Zeg je naam, leeftijd en werk/verslaving, dan zetten we je erbij! (:



    Het Kletscafé Spin-off:
    • Tinychat
    • Het Kletscafé GIF-wartopic!
    • Het Q-account van het Kletscafé: Kletscafe
    Enchanted, de story over het gezelligste café van heel Quizlet!

    ___________________________________________________________________________________________






    ___________________________________________________________________________________________


    Het Kletscafé; Wist je dat..?
    • Het Kletscafé is ontstaan door het vele offtopic gaan in een topic door een aantal users?
    • Nori (Combattant) de naam ''Kletscafé'' heeft bedacht?
    • Het eerste Kletscafé-topic op 28 oktober 2013 geopend is?
    • Jarne (Dooddoenervo) de prijslijst heeft bedacht?
    • Rick (Mikealson) de Kletscafésite heeft gemaakt?
    • Lotta (Vuelie) met haar leeftijd van twaalf jaar de jongste kroegbaas is?
    • Het Kletscafé ook een eigen Quizletaccount heeft? Kijk hiervoor bij de Kletscafé spin-off.
    • Hier de weddenschap tussen Jarne (Volde) en Erieka (Child) is ontstaan?
    • Dit het enige topic is waar zoveel aan truth or dare wordt gedaan?
    • Nori (Combattant) gek is van Rihanna en al begint te flippen als ze haar naam hoort?
    • Lotta (Vuelie) de trendsetter is van de trend om de hoofdletter "i" te gebruiken in plaats van de "l"?
    • Lotta (Vuelie) (bedenker van de naam), Jarne (VoIde) en Bes (Chip) de bedenkers van het Rowlingisme zijn?
    • Sick nu echt officieel is?
    • Rick (Mikealson) goed is in het bedenken van Ships?
    • Hij inmiddels Koos heeft bedacht?
    • In topic 80 alle wensen voor de GIF's uitkwamen?


    ___________________________________________________________________________________________


    Prijslijst.







    Let op: er zijn regels!
    ~ Degene met de laatste reactie opent het nieuwe topic, tenzij anders aangegeven.
    ~ We doen niet lullig of gemeen tegen elkaar.
    ~ Iedereen is leuk en niemand heeft nood aan hatelijke opmerkingen.

    [ bericht aangepast op 21 feb 2014 - 21:35 ]


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Aldea schreef:
    (...)
    Mijn eigen taal xp. Het lijkt vreselijk veel op spaans, maar is echt een mix taal. Engels, nederlands, portugees, frans enz enz enz.


    Ohh, spreek je dat thuis? Of gebruik je het niet?


    We will not be quiet, Stonewall was a riot!

    Dooddoenervo schreef:
    (...)

    Ohh, spreek je dat thuis? Of gebruik je het niet?

    Ik spreek het thuis, op straat. Oke, eigenlijk overal. Behalve in de les en als ik tegen jullie praat natuurlijk.


    -

    Oh Gail. Nu valt het kwartje waarom jouw zinnen af en toe niet volledig correct Nederlands zijn. Nu begrijp ik het!
    Het is niet bedoeld om je onzeker te maken of zo, ik maak alleen duidelijk dat ik het nu begrijp (:

    [ bericht aangepast op 21 feb 2014 - 22:52 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ender schreef:
    (...)

    Hehehe, Papiaments. Vroeger is mij dit ooit eens verteld waar het bij hoort en blijkbaar onthield ik het, hahah.

    Slim! *geeft een schouderklop*


    -

    Ender schreef:
    Oh Gail. Nu valt het kwartje waarom jouw zinnen af en toe niet volledig correct Nederlands zijn. Nu begrijp ik het!
    Het is niet bedoeld om je onzeker te maken of zo, ik maak alleen duidelijk dat ik het nu begrijp (:

    Je maakt me hiermee echt niet onzeker. Je bent namelijk niet de eerste die dit zegt.


    -

    Aldea schreef:
    Ik wil ooit frans en duits kunnen spreken. Maar ze lijken me zo'n ontzettend moeilijke talen.

    Frans valt heel goed mee, behalve de vervoegingen dan. Die zijn om van te janken. Passé simple, imparfait, plus-que-parfait, passé récent, indicatif présent, impératif, futur proche, futur simple, ... ik ben er echt zo veel vergeten.


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Aldea schreef:
    (...)
    Je maakt me hiermee echt niet onzeker. Je bent namelijk niet de eerste die dit zegt.


    Mooi dat het je niet onzeker maakt. Zoiets kan ik namelijk niet over mijn hart krijgen (:


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Leshley schreef:
    (...)

    Voor hoe groot deel ben jij Duits? Ik heb een heul heul heullll klein beetje Duits in mijn bloed, maar ik ben er nooit mee opgevoed. Ja, dat is inderdaad echt lelijk Duits hahah. Ik probeer mijn Duits uitspraak te verbeteren door af en toe Duitse liedjes te luisteren. Ik ben namelijk dol op talen, maar mijn uitspraak is gewoon slecht, period. Behalve bij Duits, daar ga ik wel echt vooruit.
    Spaans lijkt me ook interessant, maar dat zou ik dan graag aan mijn zus leren, meer dan het echt voor mezelf te leren aangezien zij dol op de taal is :]


    De helft. Mijn moeder komt uit Duitsland en al haar familie woont daar nog. Ik ben een tweede generatie allochtoon, hehe. Wilders wil me waarschijnlijk het land uit hebben. :Y)
    Mijn Duitse uitspraak is bijna accentloos omdat ik dat dus al heel lang spreek, maar verder ben ik ook echt niet goed in uitspraak. Zeker Frans is erg lastig op dat vlak, met al die letters die je niet of juist weer wel moet uitspreken. :'D Maar naar muziek luisteren is inderdaad vaak een goed idee als je je uitspraak wilt verbeteren. ^^ Nou ben ik wel benieuwd wat voor Duitse liedjes je luistert.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Aldea schreef:
    (...)
    Hhahaha, leuk toch?

    En wauw, best veel mensen wisten wat papiaments is. :| Nice :9~


    Natuurlijk, dat is juist heel erg gaaf. Het zijn alleen veel meer best wel "exotische" talen dan ik had verwacht. :3


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Ik kan goed Nederlands en mijn Engels en Duits kunnen ermee door.


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Novoselic schreef:
    (...)
    Frans valt heel goed mee, behalve de vervoegingen dan. Die zijn om van te janken. Passé simple, imparfait, plus-que-parfait, passé récent, indicatif présent, impératif, futur proche, futur simple, ... ik ben er echt zo veel vergeten.

    Hahaha. Weetje? Ik ken mensen die een na anderhalve jaar Frans geen donder wisten. Erg ;s


    -

    Pff ik heb Nederlands, Frans, Engels en veeeeerweg nog ergens Russisch bloed maar spreek geen Frans en Russisch, hoeft ook niet van mij, hahah. Ik heb wel een typisch Frans-Russisch uiterlijk :Y)

    Ik heb overigens nooit Frans gehad, gelukkig, hahah. Ik haat dat land en die taal. Sorry! Ik vind het alleen leuk omdst Merlin er is opgenomen, lolol.

    [ bericht aangepast op 21 feb 2014 - 22:58 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Oh, en trouwens Lotta:
    Ewan >> Linden


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Square schreef:
    (...)

    Natuurlijk, dat is juist heel erg gaaf. Het zijn alleen veel meer best wel "exotische" talen dan ik had verwacht. :3

    Hahaha. Foei Inge! (N) Dat klinkt zo verkeerd (wbw)

    Ender schreef:
    (...)

    Mooi dat het je niet onzeker maakt. Zoiets kan ik namelijk niet over mijn hart krijgen (:

    Ghehe x


    -

    Ik ga slapen. (doeg)
    Morgen kom ik niet online, 's ochtends naar training namelijk en in de middag naar m'n vriend om een Magic draft-event bij te wonen.


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."