• Onze lieve Noa krijgt het volgende topic. :3
    NOG 6 TOT DE 100! (yeah)




    Onze geweldige crew:

    Werknemers.
    Lotta • Novoselic • Cafébazin • 12
    Nori • Combattant • Cafébazin • 12
    Crystal • Sorcery • Chef-kok • 12
    Jarne • Dooddoenervo • Barman • 14
    Sofie • Amaretto • Barvrouw • 14
    Kim • Linger • Entertainer • 18
    Sylvie • Quaintrelle • Serveerster • 19
    Kelly • RlN • Serveerster • 17
    Rick • Finsceal • Gitarist / Webdesigner • 16
    Fren • Sheridan • Schrijfster • 13
    Kim(sel) • Ewan • Servettenvouwster • 17
    Naomi • Phantasticae • Schoonmaakster • 16
    Bes • Chip • Taartenbakster • 16
    Emma • Krull • Haakster • 19


    Verslaafden.
    Suuz • Mairimis • Alcoholistische stamgast • 16
    Erieka • Noctis • Frisdrankverslaafde • 18
    Gail • Herrera • Chocolaverslaafde • 17
    Isa • Pumbaa • Disneyverslaafde • 13
    Lisanne • Reveniam • Chocolademelkverslaafde • 14
    Naomi • KilIian • Serieverslaafde • 19
    Yolanda • Kaa • Serieverslaafde • 17
    Sanne • Verlac • Puzzelverslaafde • 15
    Marlou • Forsythia • Gameverslaafde • 14
    Jaimy • Leshley • Tumblrverslaafde • 16
    Jacco • Tonkin • Nikitaverslaafde • 18
    Daphne • LeMockingjay • Mahoganyverslaafde • 14
    Eva • Dulce • Koetjesreepverslaafde • 14
    Annemarije • Mullingford • Theeverslaafde • 16
    Do • SuperTOMMO • Cookieverslaafde • 13
    Noa • Feaser • Muziekverslaafde • 13
    Leah • Grohl • Schrijfverslaafde • 13
    Coosje • Orenda • Social media verslaafde • 14
    Minke • Gomenasai • Animeverslaafde • 15
    Tialda • Phallon • Stamgast • 18
    Emma • Maestum • Fruitverslaafde • 15
    Kim • Cassia • Internet-/series-/dierenverslaafde • 19
    Annick • Pukkelxding • Sims 2 verslaafde • 20
    Demi • Lorum • Internetverslaafde • 14
    Inge • Square • Badeendjesverslaafde • 17


    Wil jij ook bij de crew horen? Iedereen is welkom! Hoe meer zielen, hoe meer vreugde. :3
    Zeg je naam, leeftijd en werk/verslaving, dan zetten we je erbij! (:



    Het Kletscafé Spin-off:
    • Tinychat
    • Het Kletscafé GIF-wartopic!
    • Het Q-account van het Kletscafé: Kletscafe
    • Enchanted, de story over het gezelligste café van heel Quizlet!

    ___________________________________________________________________________________________






    ___________________________________________________________________________________________


    Het Kletscafé; Wist je dat..?
    • Het Kletscafé is ontstaan door het vele offtopic gaan in een topic door een aantal users?
    • Nori (Combattant) de naam ''Kletscafé'' heeft bedacht?
    • Het eerste Kletscafé-topic op 28 oktober 2013 geopend is?
    • Jarne (Dooddoenervo) de prijslijst heeft bedacht?
    • Rick (Mikealson) de Kletscafésite heeft gemaakt?
    • Lotta (Vuelie) met haar leeftijd van twaalf jaar de jongste kroegbaas is?
    • Het Kletscafé ook een eigen Quizletaccount heeft? Kijk hiervoor bij de Kletscafé spin-off.
    • Hier de weddenschap tussen Jarne (Volde) en Erieka (Child) is ontstaan?
    • Dit het enige topic is waar zoveel aan truth or dare wordt gedaan?
    • Nori (Combattant) gek is van Rihanna en al begint te flippen als ze haar naam hoort?
    • Lotta (Vuelie) de trendsetter is van de trend om de hoofdletter "i" te gebruiken in plaats van de "l"?
    • Lotta (Vuelie) (bedenker van de naam), Jarne (VoIde) en Bes (Chip) de bedenkers van het Rowlingisme zijn?
    • Sick nu echt officieel is?
    • Rick (Mikealson) goed is in het bedenken van Ships?
    • Hij inmiddels Koos heeft bedacht?
    • In topic 80 alle wensen voor de GIF's uitkwamen?


    ___________________________________________________________________________________________


    Prijslijst.







    Let op: er zijn regels!
    ~ Degene met de laatste reactie opent het nieuwe topic, tenzij anders aangegeven.
    ~ We doen niet lullig of gemeen tegen elkaar.
    ~ Iedereen is leuk en niemand heeft nood aan hatelijke opmerkingen.

    [ bericht aangepast op 21 feb 2014 - 21:35 ]


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Leshley schreef:
    (...)

    Taal, taal, taal, taal, taaaalll! c: Ik houd er echt van om met taal bezig te zijn. Zowel Nederlands als Engels, Latijn, Grieks en nu ook Italiaans :] Hoewel ik Latijn en Grieks nu niet meer heb, vond ik het altijd leuk om het te vertalen (: Nu kan dat ook te maken hebben met dat ik een zwak heb voor mythologie ;x Dus dat maakt Latijn en Grieks dan ook leuker.


    Ik ook, maar anders zou ik ook niet erg op mijn plaats zijn als bèta, haha. :'D Ik had in de onderbouw drie jaar Engels, Duits, Frans en Spaans tegelijk, maar aangezien ik geen gymnasium doe heb ik nooit Latijn of Grieks gehad. Aan de ene kant vind ik dat wel jammer, maar aan de andere kant was de keuze voor moderne vreemde talen in plaats van Latijn of Grieks wel bewust. Nu heb ik alleen nog Frans, en natuurlijk Engels. Ik kan ook Duits, aangezien ik tweetalig opgevoed ben. ^^


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Ik kan Japans, Nederlands, Engels en een beeetje Chinees.


    O-Genki desu ka?
    Is Japans voor; Hoe gaat het? En dan antwoordt je, als het goed gaat met Genki desu :'3

    [ bericht aangepast op 21 feb 2014 - 22:35 ]


    Ich liebe dich 27.12.23

    Square schreef:
    (...)

    Ik ook, maar anders zou ik ook niet erg op mijn plaats zijn als bèta, haha. :'D Ik had in de onderbouw drie jaar Engels, Duits, Frans en Spaans tegelijk, maar aangezien ik geen gymnasium doe heb ik nooit Latijn of Grieks gehad. Aan de ene kant vind ik dat wel jammer, maar aan de andere kant was de keuze voor moderne vreemde talen in plaats van Latijn of Grieks wel bewust. Nu heb ik alleen nog Frans, en natuurlijk Engels. Ik kan ook Duits, aangezien ik tweetalig opgevoed ben. ^^


    Dat is zeker waar ^^ Ik had een verschrikkelijke Frans lerares en daardoor heb ik het vak niet gekozen, anders had ik misschien ook graag Frans gehad, naast Duits. Ik begin Duits een steeds leukere taal te vinden en ook mooier eigenlijk. Velen zeggen dat ze het een lelijke taal vinden, maar hoe langer ik er mee in aanraking kom, des te meer ik het ga waarderen (: Ik heb nu nog Duits, Nederlands en Engels, hoewel ik het dus balen vind dat ik geen Frans heb.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Ik kan nederlands, Engels, beeeeetje spaans en papiaments (A)


    -

    Wat is papiaments?:'D


    We will not be quiet, Stonewall was a riot!

    Leshley schreef:
    (...)

    Dat is zeker waar ^^ Ik had een verschrikkelijke Frans lerares en daardoor heb ik het vak niet gekozen, anders had ik misschien ook graag Frans gehad, naast Duits. Ik begin Duits een steeds leukere taal te vinden en ook mooier eigenlijk. Velen zeggen dat ze het een lelijke taal vinden, maar hoe langer ik er mee in aanraking kom, des te meer ik het ga waarderen (: Ik heb nu nog Duits, Nederlands en Engels, hoewel ik het dus balen vind dat ik geen Frans heb.


    Ik vind Duits ook zeker niet lelijk, hoewel ik misschien een beetje bevooroordeeld ben, haha. :'D Het vreselijk slechte Duits dat vaak in films wordt gesproken als de slechteriken weer eens Duitsers zijn, dat is pas echt lelijk. :')
    Ja, het is rot als je een vervelende docent hebt. Dat is ook een deel van de reden dat ik niet voor Spaans heb gekozen, denk ik, hoewel ik sowieso wel blij ben met mijn keuze, ook bijna drie jaar later nog. (:


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Oeh, best wel veel interessante buitenlandse talen hier. :9~


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Dooddoenervo schreef:
    Wat is papiaments?:'D


    Ook een taal. Spreken ze op Aruba, Curaçao, Bonaire en zo, hahah

    [ bericht aangepast op 21 feb 2014 - 22:44 ]


    Ich liebe dich 27.12.23

    De taal die men in Curaçao spreekt. c:


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Dooddoenervo schreef:
    Wat is papiaments?:'D

    Mijn eigen taal xp. Het lijkt vreselijk veel op spaans, maar is echt een mix taal. Engels, nederlands, portugees, frans enz enz enz.


    -

    Ik spreek ... euh, Nederlands, Frans en een beetje Engels, hoewel mijn uitspraak zwaar faalt. :'D Ik zou echt heel graag iets anders willen leren, maar dan moet ik eerst van dat rotlatijn raken. Jezus, wat haat ik die taal. En zo ontzettend lelijk. D:

    [ bericht aangepast op 21 feb 2014 - 22:48 ]


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Square schreef:
    Oeh, best wel veel interessante buitenlandse talen hier. :9~

    Hhahaha, leuk toch?

    En wauw, best veel mensen wisten wat papiaments is. :| Nice :9~


    -

    Square schreef:
    (...)

    Ik vind Duits ook zeker niet lelijk, hoewel ik misschien een beetje bevooroordeeld ben, haha. :'D Het vreselijk slechte Duits dat vaak in films wordt gesproken als de slechteriken weer eens Duitsers zijn, dat is pas echt lelijk. :')
    Ja, het is rot als je een vervelende docent hebt. Dat is ook een deel van de reden dat ik niet voor Spaans heb gekozen, denk ik, hoewel ik sowieso wel blij ben met mijn keuze, ook bijna drie jaar later nog. (:


    Voor hoe groot deel ben jij Duits? Ik heb een heul heul heullll klein beetje Duits in mijn bloed, maar ik ben er nooit mee opgevoed. Ja, dat is inderdaad echt lelijk Duits hahah. Ik probeer mijn Duits uitspraak te verbeteren door af en toe Duitse liedjes te luisteren. Ik ben namelijk dol op talen, maar mijn uitspraak is gewoon slecht, period. Behalve bij Duits, daar ga ik wel echt vooruit.
    Spaans lijkt me ook interessant, maar dat zou ik dan graag aan mijn zus leren, meer dan het echt voor mezelf te leren aangezien zij dol op de taal is :]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Ik wil ooit frans en duits kunnen spreken. Maar ze lijken me zo'n ontzettend moeilijke talen.


    -

    Aldea schreef:
    (...)
    Hhahaha, leuk toch?

    En wauw, best veel mensen wisten wat papiaments is. :| Nice :9~


    Hehehe, Papiaments. Vroeger is mij dit ooit eens verteld waar het bij hoort en blijkbaar onthield ik het, hahah.

    [ bericht aangepast op 21 feb 2014 - 22:50 ]


    Ich liebe dich 27.12.23