• Dit topic staat niet verkeerd! Enkel dit topic is toegestaan om in 't Stamcafé te mogen staan
    - de mods


    Welkom in het vernieuwde, offtopic topic in het stamcafé, de enige echte die toegestaan is!
    Bij deze is er weer nieuw leven ingeblazen en beginnen we opnieuw.


    Quizlet offtopicers:

    Nikki - Assassin
    Yolanda - Kaa
    Laura - Elvenking
    Anne - Ivyrise
    Merel - Usha
    Sophie - SherIock
    Andrea - Gestalt
    Erieka - Lissandra
    Annabeth - Barnabas
    Nana - Horizons
    Freya - Cresseyde
    Melissa - Martens
    Jolanda - Sigil
    Céline - AbbySciuto
    Annick - PUKKELxdING
    Chris - Curuxa
    Lotta - Novoselic
    Anne - Elwood
    Linde - LegoIas


    Deze 40x Piccolinis zijn gereserveerd voor Nynk, lokvoedsel.



    En voor de rest die honger krijgt van Nynkes lokvoedsel die ze niet wilt delen.

    [ bericht aangepast op 3 maart 2014 - 11:29 ]


    Your make-up is terrible

    Ik ga straks op kamp. Ik vind het wel spannend- Maar ik zal er dus even niet zijn c:


    Tijd voor koffie.

    Huf schreef:
    Ahhhhhh. Rijbewijs in 1 keer gehaald!



    Awesome, gefeliciteerd!!!!!!!! :3



    Mijn rij-instructeur heeft deze rijles maar 3 keer chagrijnig gedaan. Dus ik had een goede les, whoopwhoop. :Y)


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    SherIock schreef:
    Ik ga straks op kamp. Ik vind het wel spannend- Maar ik zal er dus even niet zijn c:


    Veel plezier. ^^


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Horizons schreef:
    Oh good to know. Ik wou die film ook wel zien vanwege de situering.


    Er wordt wel heel wat gevochten in de film, waardoor het in het begin meer een film over gladiatoren leek. En het is ook niet historisch correct, maar dat is - voor mij dan toch - niet zo belangrijk. (:

    @Nikki, O, ik ga eens kijken of ze die hier hebben in de bib, want zo'n boeken interesseren me wel. ^^


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Enkele afleveringen van Dr. Phil kijken; damn. Mensen zijn echt psychisch gestoord geworden in deze generatie.

    Seriously wat een gezeik met duo zeg!
    ze willen me broer geen aanvullende beurs geven. Ze willen niet bij mijn gegevens kijken over het feit dat we geen contact hebben met onze vader. Moet me moeder helemaal naar purmerend om echt scheidings papieren aan te vragen van ruim 20 jaar geleden, moeten zowel zij als me broer een hand geschreven brief schrijven over dat me broer geen contact heb met onze vader, waarom niet en sinds wanneer niet en ook een brief van een officiele instantir zoals maatschappelijk werker die volledig op de hoogte is van de situatie -.-
    Hij is mijn tweeling broer!! als ze even in mijn gegevens kunnen ze t zo overnemen.

    [ bericht aangepast op 27 feb 2014 - 18:47 ]


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Aaaah ik ben eindelijk geslaagd voor theorie examen *O*
    Heb wel een mega hoofdpijn nu though. Rot stress.

    Oh wat is het fijn om door het leven te gaan met al iets minder pijn.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Elvenking schreef:
    Aaaah ik ben eindelijk geslaagd voor theorie examen *O*
    Heb wel een mega hoofdpijn nu though. Rot stress.

    Oh top! Congrats. (:


    You are beautiful, you are love.

    Hoepelrokken maken is zo verdomd veel werk! Maar het is wel leuk werk :')


    I dress to kill, but tastefully

    Ze maken hier in koele bloede gewoon een zwangere vos dood. Zes jongen in de baarmoeder. ):


    You are beautiful, you are love.

    Gwaihir schreef:
    (...)
    Oh top! Congrats. (:

    Thanks! ^^

    Ik ga straks de stad even inlopen omdat er hier een carnavalsoptocht is. Leeeuk. :3

    Ik heb gewoon zitten huilen omdat ik niks met mijn haar kan aanvangen en dit de dag van een gala. Ik voel me zo belachelijk.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    @Horizons; Net zoals jij heb ik echt heel erg last van mijn rug, maar bij mij bleek het een blaasontsteking te zijn en een slechte houding. Nu heb ik een weekje antibiotica gehad en dat bevalt me erg goed tot nu toe. (:


    "Well, well. Look who we've got here!"