• Dit topic staat niet verkeerd! Enkel dit topic is toegestaan om in 't Stamcafé te mogen staan
    - de mods


    Welkom in het vernieuwde, offtopic topic in het stamcafé, de enige echte die toegestaan is!
    Bij deze is er weer nieuw leven ingeblazen en beginnen we opnieuw.


    Quizlet offtopicers:

    Nikki - Assassin
    Yolanda - Kaa
    Laura - Elvenking
    Anne - Ivyrise
    Merel - Usha
    Sophie - SherIock
    Andrea - Gestalt
    Erieka - Lissandra
    Annabeth - Barnabas
    Nana - Horizons
    Freya - Cresseyde
    Melissa - Martens
    Jolanda - Sigil
    Céline - AbbySciuto
    Annick - PUKKELxdING
    Chris - Curuxa
    Lotta - Novoselic
    Anne - Elwood
    Linde - LegoIas


    Deze 40x Piccolinis zijn gereserveerd voor Nynk, lokvoedsel.



    En voor de rest die honger krijgt van Nynkes lokvoedsel die ze niet wilt delen.

    [ bericht aangepast op 3 maart 2014 - 11:29 ]


    Your make-up is terrible

    SherIock schreef:
    (...)

    Oeh, die serie heb ik net uit. Ik vond hem wel oké, maar de hoofdpersoon vond ik niet zo leuk.


    Aah oke. Iedereen zegt dat het leuk is, en ik vond de trailer wel gaaf, dus vandaar dat ik 'm lezen wil. I'm curious. c:
    Mjah momenteel erger ik me nog niet aan de hoofdpersoon oid, maar ik heb pas net 9 bladzijden gelezen, hahaha. :p


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Late MT


    ~It always seems impossible until its done. ~Nelson Mandela || ~Why is it always me? ~Neville Longbotom ||

    Oh ik ben nu al verliefd op m'n Wreck This Journal. *O*

    Ik heb sinds gisteravond mijn facebook tijdelijk op inactief gesteld, en ik moet zeggen; het bevalt me nu al. :'D
    Ik krijg namelijk echt het idee dat facebook een plaats is om op te scheppen over hoeveel vrienden je wel niet hebt, wat voor geweldige dingen je doet in je dagelijks leven en al die dingen. Bah. En vooral één bepaald persoon bij mij deed dat ontzettend, heel erg pochen. En daar kan ik dus echt niet tegen. Als die persoon me op een gegeven moment dan iets vertelde wat ie gekregen had, dan kon ik niet eens meer blij meer zijn voor 'm. Puur en alleen omdat ie continu zit op te scheppen en alles om zichzelf moet draaien.

    Elvenking schreef:
    Ik heb sinds gisteravond mijn facebook tijdelijk op inactief gesteld, en ik moet zeggen; het bevalt me nu al. :'D
    Ik krijg namelijk echt het idee dat facebook een plaats is om op te scheppen over hoeveel vrienden je wel niet hebt, wat voor geweldige dingen je doet in je dagelijks leven en al die dingen. Bah. En vooral één bepaald persoon bij mij deed dat ontzettend, heel erg pochen. En daar kan ik dus echt niet tegen. Als die persoon me op een gegeven moment dan iets vertelde wat ie gekregen had, dan kon ik niet eens meer blij meer zijn voor 'm. Puur en alleen omdat ie continu zit op te scheppen en alles om zichzelf moet draaien.


    Ik kan het wel begrijpen. :'D Maar ik speel vooral een paar spelletjes en ik hou contact met sommige mensen zo, dat is altijd wel leuk. Zoals mijn neef en zijn vriendin die in Bulgarije wonen.


    Your make-up is terrible

    Elvenking schreef:
    Ik heb sinds gisteravond mijn facebook tijdelijk op inactief gesteld, en ik moet zeggen; het bevalt me nu al. :'D
    Ik krijg namelijk echt het idee dat facebook een plaats is om op te scheppen over hoeveel vrienden je wel niet hebt, wat voor geweldige dingen je doet in je dagelijks leven en al die dingen. Bah. En vooral één bepaald persoon bij mij deed dat ontzettend, heel erg pochen. En daar kan ik dus echt niet tegen. Als die persoon me op een gegeven moment dan iets vertelde wat ie gekregen had, dan kon ik niet eens meer blij meer zijn voor 'm. Puur en alleen omdat ie continu zit op te scheppen en alles om zichzelf moet draaien.


    Hoe zet je je facebook tijdelijk inacief? (:


    You are beautiful, you are love.

    Kaa schreef:
    (...)

    Aah oke. Iedereen zegt dat het leuk is, en ik vond de trailer wel gaaf, dus vandaar dat ik 'm lezen wil. I'm curious. c:
    Mjah momenteel erger ik me nog niet aan de hoofdpersoon oid, maar ik heb pas net 9 bladzijden gelezen, hahaha. :p


    Ah oké c: Ik vond het concept ook echt leuk, maar ik vind Beatrice later in de boeken nogal een Mary-Sue. Bevalt het je tot nu toe?


    Tijd voor koffie.

    Assassin schreef:
    (...)

    Ik kan het wel begrijpen. :'D Maar ik speel vooral een paar spelletjes en ik hou contact met sommige mensen zo, dat is altijd wel leuk. Zoals mijn neef en zijn vriendin die in Bulgarije wonen.

    Ja, dan is het natuurlijk handig om te gebruiken. ^^
    Maargoed, ik laat mijn account nog wel eventjes inactief. Geen zin meer in al dat gedoe haha.

    Gwaihir schreef:
    (...)

    Hoe zet je je facebook tijdelijk inacief? (:

    Euh, dan moet je naar instellingen gaan, dan op "security" (of beveiliging, weet niet hoe het in het nederlands op facebook heet) en dan staat eronder wel deactiveren.

    Elvenking schreef:
    (...)
    Euh, dan moet je naar instellingen gaan, dan op "security" (of beveiliging, weet niet hoe het in het nederlands op facebook heet) en dan staat eronder wel deactiveren.


    Ah, bedankt. Komt mogelijk een keer van pas. xd


    You are beautiful, you are love.

    Elvenking schreef:
    (...)
    Ja, dan is het natuurlijk handig om te gebruiken. ^^
    Maargoed, ik laat mijn account nog wel eventjes inactief. Geen zin meer in al dat gedoe haha.


    Logisch. Ik heb een tijd geleden zoveel mensen eraf gegooid, haha. Zeker een stuk of 100, gewoon omdat ik er moe van werd en geen idee had wat ik nou eigenlijk met die mensen op mijn fb moest.

    Oh, ik heb steeds meer ideeën voor mijn verhaal en een eventueel vervolg. x_x


    Your make-up is terrible

    Wel ja, waarom doen we gewoon niet twee proefwerkweken achter elkaar. Alsof het zoveel zin heeft om twee weken voor de proefwerkweek ons vol te bombarderen met toetsen.


    ~It always seems impossible until its done. ~Nelson Mandela || ~Why is it always me? ~Neville Longbotom ||

    Er waren volgens mij hier wat mensen die wel zouden willen proeflezen, maar hij is nog niet af. Toch zou ik het fijn vinden als iemand er nu vast aan begint en me een beetje helpen kan. Het liefst iemand met een gmail account. Zouden jullie een pbtje willen sturen als je dit wilt doen? Dankjewel!


    Your make-up is terrible

    Je hebt een pb'tje.


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    Ik stapte net op een knikker ASGFDIJKL


    { do you call yourself a freaking hurricane like me? }