• Dit topic staat niet verkeerd! Enkel dit topic is toegestaan om in 't Stamcafé te mogen staan
    - de mods


    Welkom in het vernieuwde, offtopic topic in het stamcafé, de enige echte die toegestaan is!
    Bij deze is er weer nieuw leven ingeblazen en beginnen we opnieuw.


    Quizlet offtopicers:

    Nikki - Assassin
    Yolanda - Kaa
    Laura - Elvenking
    Anne - Ivyrise
    Merel - Usha
    Sophie - SherIock
    Andrea - Gestalt
    Erieka - Lissandra
    Annabeth - Barnabas
    Nana - Horizons
    Freya - Cresseyde
    Melissa - Martens
    Jolanda - Sigil
    Céline - AbbySciuto
    Annick - PUKKELxdING
    Chris - Curuxa
    Lotta - Novoselic
    Anne - Elwood
    Linde - LegoIas


    Deze 40x Piccolinis zijn gereserveerd voor Nynk, lokvoedsel.



    En voor de rest die honger krijgt van Nynkes lokvoedsel die ze niet wilt delen.

    [ bericht aangepast op 3 maart 2014 - 11:29 ]


    Your make-up is terrible

    Kaa schreef:
    Kan iemand mij toevallig helpen? (A)
    Ik wil namelijk als het kan op mijn Samsung note boeken lezen, gratis. Maar ik weet dus niet of dat kan. :Y)
    Hoewel ik wel zojuist via Google Play de ''play books'' en ''Ebook reader'' heb gedownload, maar volgens mij is het geen van beiden echt gratis. :'D


    Kan je ze niet via je pc downloaden en dan via draadje op je mobiel overzetten op e-book?


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Attraversare schreef:
    (...)

    Kan je ze niet via je pc downloaden en dan via draadje op je mobiel overzetten op e-book?


    Ik zou al niet weten waar ik gratis boeken via de pc moet downloaden. :x
    Eventjes googlen daarvoor! Bedankt voor de tip, daar had ik namelijk nog niet aan gedacht! :3


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Ik heb een gratis full version van een app waar je normaal voor moet betalen, zal ik die anders even doorsturen via Skype? Ik heb ook nog wel een paar boeken, als je zegt welke je graag wilt hebben.


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    Ik heb een gratis full version van een app waar je normaal voor moet betalen, zal ik die anders even doorsturen via Skype? Ik heb ook nog wel een paar boeken, als je zegt welke je graag wilt hebben.


    Oeeh, dat zou erg fijn zijn! :3
    En echt boeken die ik heel graag lezen wil heb ik niet. Zolang het maar thrillers, romantiek, horror of detective is. (: Het enige wat ik wel eens wil kijken of ik het wat vind, is die Divergent serie. :p


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Ik heb deel 1 van de divergent serie, de andere delen kon ik niet online vinden in het Nederlands. :c Ik zal de app even van mijn telefoon halen.


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    Ik heb deel 1 van de divergent serie, de andere delen kon ik niet online vinden in het Nederlands. :c Ik zal de app even van mijn telefoon halen.


    Aah oke, das wel jammer jah. :c
    Maar och, iets is meer dan niets, en de andere delen zullen vanzelf vast wel ook in het Nederlands verschijnen. (:


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Ik kan vanmiddag de heeeele middag genieten van niks doen. Dat is erg lang geleden. :')


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Ik had een snoepje tussen mijn vingers en had dus niet in de gaten dat mijn hond naast me stond. Ik schrok me dood haha, opeens had ze mijn vingers in haar bek. :'D

    Ik heb deel 2 van Divergent, dus Opstand als PDF op mijn laptop staan, dus als je hem wilt hebben, Yolanda.


    Take risks and conquer your fears.

    GADVERDAMME. Wat 'n grafnummer van Coldplay. D:



    Waar is mijn oude Coldplay nou. :c


    "I shut my eyes in order to see.'

    Ivyrise schreef:
    Ik heb deel 2 van Divergent, dus Opstand als PDF op mijn laptop staan, dus als je hem wilt hebben, Yolanda.


    Oeeh, dat sla ik niet af! :3


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Zeg maar hoe je wil dat ik het stuur.


    Take risks and conquer your fears.

    Is Divergent echt zo goed als iedereen zegt?

    Ik heb hem ook maar op mijn telefoon gezet om te gaan lezen.


    Your make-up is terrible

    Ik vond Divergent en Insurgent heel erg goed en zijn echt mijn favoriete boeken, maar Allegiant vond ik een enorme teleurstelling. Het was nog steeds goed, maar ik had er meer van verwacht.


    Take risks and conquer your fears.