• [ bericht aangepast op 19 feb 2014 - 15:42 ]


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Zayn's tattoo


    Danmarks Dynamite.

    Ik moet eigenlijk naar de was gaan kijken, maar ik lig nu net lekker. Mweeeeh.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Eighties schreef:
    (...)

    Voor mij wel. Daarom stond het dus in dat streepje. Lol.


    Maar wat hebben ze jouw aangedaan om hun klojo's te noemen?


    Danmarks Dynamite.


    Danmarks Dynamite.

    Keaton schreef:
    (...)

    Maar wat hebben ze jouw aangedaan om hun klojo's te noemen?


    Ik blijf nog steeds bij hetzelfde verhaal. En door wat Ness zei. Sommige waren dus blijkbaar blijer om die jongetjes daar te zien dan hun eigen favoriete band en ik kan daar nog steeds niet tegen en het maakt me gewoon furieus.


    stay safe because I like being alive at the same time as you


    Danmarks Dynamite.

    Ik ga toch maar even kijken. Wie weet stroomt het dadelijk wel over ofzo. :W


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Eighties schreef:
    (...)

    Ik blijf nog steeds bij hetzelfde verhaal. En door wat Ness zei. Sommige waren dus blijkbaar blijer om die jongetjes daar te zien dan hun eigen favoriete band en ik kan daar nog steeds niet tegen en het maakt me gewoon furieus.


    Ik denk dat wat Ness zegt niet helemaal klopt. Er zijn 5SOS accounts die zulke dingen tweeten. Daarbij zijn er mensen die verschillende bands leuk vinden, zoals ik. Ik was toch ook super excited dat ik Bastille zag? Is dat dan wel oké?


    Danmarks Dynamite.

    Daarbij supporten de 5SOS boys 1D like hell..


    Danmarks Dynamite.

    Keaton schreef:
    Liams haar is actually sexy, Niall heeft een operatie gehad en 5SOS zijn geen klojo's.


    Nu ik andere foto's zag, mwah, gaat wel ja. Is inderdaad bestsexy. Maar op die ene foto leek hetalsof hij het aan de zijkant heel raar geschoren had. En waarom heeft Niall een operatie gehad?


    Reality's overrated.


    Danmarks Dynamite.

    LucilIe schreef:
    (...)

    Nu ik andere foto's zag, mwah, gaat wel ja. Is inderdaad bestsexy. Maar op die ene foto leek hetalsof hij het aan de zijkant heel raar geschoren had. En waarom heeft Niall een operatie gehad?


    Niall heeft al tijd last van zijn knie. En een tijd geleden heeft 'ie eindelijk die operatie gehad, zodat hij er hopelijk van af is.


    Danmarks Dynamite.


    Danmarks Dynamite.

    Keaton schreef:



    HAHA. HARRY.


    Reality's overrated.

    Keaton schreef:
    (...)

    Niall heeft al tijd last van zijn knie. En een tijd geleden heeft 'ie eindelijk die operatie gehad, zodat hij er hopelijk van af is.


    Oh. Okay.
    Grr. Nu wil ik ook zo'n operatie. Ik heb cronisch last van mijn gewrichten, maar ja, ik ben niet beroemd.



    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt


    Reality's overrated.