• [ bericht aangepast op 19 feb 2014 - 15:42 ]


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    LucilIe schreef:
    Wat is er gebeurd op de Brit's?


    We hebben awards gewonnen, aye.


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    2 van de 4 weliswaar..


    Danmarks Dynamite.

    De twee belangrijkste eigenlijk.


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    Die andere twee waren British band en single ofzo?


    Danmarks Dynamite.

    Willen jullie iets grappigs lezen wat ik heb geschreven. Het is eerst heel romantisch en dan denk je: what the heck. :')


    Danmarks Dynamite.

    Keaton schreef:
    Die andere twee waren British band en single ofzo?


    Volgens mij wel, wie zijn Arctic Monkeys eigenlijk? Iedereen praat over ze en ik kan niet meepraten..


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    Keaton schreef:
    Willen jullie iets grappigs lezen wat ik heb geschreven. Het is eerst heel romantisch en dan denk je: what the heck. :')


    Let me see. ^^


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    Welke hebben ze gewonnen? Ik vind het raar om 'we' te zeggen. Ik bedoel, het is niet dat wij in One Direction zitten.


    Reality's overrated.

    Keaton schreef:
    Willen jullie iets grappigs lezen wat ik heb geschreven. Het is eerst heel romantisch en dan denk je: what the heck. :')


    Jaaa.


    Reality's overrated.

    Artic Monkeys is een band haha.
    En we hebben Best Video dacht ik en Global Succes.


    Danmarks Dynamite.

    Het was haar zachte, kleine lichaam die me altijd weer op de wereld bracht. Haar bruine, glanzende haren waar ik mijn gezicht ik kon verstoppen en de lichte geur van shampoo nog in kon ruiken. Ik hield er van hoe ze zichzelf tegen mij aannestelde en mijn hand vast pakte, die ze dan niet meer los zou laten. Ik voelde hoe haar nachthempje tegen mijn ontblote bovenlijf heen schuurde en hoe haar kont steeds meer naar achter kroop. Alsof ze het express deed.
    Het was vaak genoeg voorgekomen dat het schaamrood op mijn kaken stond en zij in lachen moest uitbarsten, simpelweg omdat mijn boxer strak stond. Echter vertelde ze mij altijd dat het haar een gevoel van schoonheid gaf. Mijn meisje, zoals ik haar noemde, had nooit echt lekker in haar vel gezeten. Ze vond zichzelf niet mooi en zat in de knoop met haar gewicht. Maar ik vond het onzin. Natuurlijk vertelde ik het haar niet op die manier. Maar ik vertelde haar vaak genoeg dat ze mooi was en dat ze zich nergens voor hoefde te schamen. En dat deed ze bij mij dan ook niet meer.
    Maar goed, zij voelde zich mooi om het feit dat ik een boner had.


    Danmarks Dynamite.

    LucilIe schreef:
    Welke hebben ze gewonnen? Ik vind het raar om 'we' te zeggen. Ik bedoel, het is niet dat wij in One Direction zitten.


    Wij hebben ervoor gezorgd dat ze hebben gewonnen, dus ik vind 'we' eigenlijk wel kunnen. En best video + nog wat maar toen keek ik nog niet.


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    DIE LAATSTE ZIN IK GA STUK.


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    Mercimek schreef:
    DIE LAATSTE ZIN IK GA STUK.


    HAHAHAHAHA YOU FEEL ME.


    Danmarks Dynamite.

    Voor de meesten op twitter is het enige wat telt dat 5sos in beeld komt. Mag ik ze allemaal even unfollowen?


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'