• [ bericht aangepast op 19 feb 2014 - 15:42 ]


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Mercimek schreef:
    Maar er is geen ruzie, geen discussie, er word regelmatig gepraat alles gaat goed. Please don't go..


    Ik bedoelde zelfde sfeer, lol. Het is gewoon teveelveranderd.


    That is a perfect copy of reality.

    Hmm, idk. Ik hoor hier niet meer te zijn, maar boybands en dit topic zijn mijn leven dusja..


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    I want more tumblr followers. Meh.


    Danmarks Dynamite.

    I'm outta here for a while. Je kan mijn naam voorlopig van de lijst schrappen :')


    That is a perfect copy of reality.

    https://soundcloud.com/onedirectionmusic/story-of-my-life-live-x-factor

    THE. FUCKING. FEELS.


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    Oh, bye bye Deems. :c


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    Ik ga even over op mijn ipad. Talk to you later, mwiep.


    Danmarks Dynamite.

    Keaton schreef:
    Het was haar zachte, kleine lichaam die me altijd weer op de wereld bracht. Haar bruine, glanzende haren waar ik mijn gezicht ik kon verstoppen en de lichte geur van shampoo nog in kon ruiken. Ik hield er van hoe ze zichzelf tegen mij aannestelde en mijn hand vast pakte, die ze dan niet meer los zou laten. Ik voelde hoe haar nachthempje tegen mijn ontblote bovenlijf heen schuurde en hoe haar kont steeds meer naar achter kroop. Alsof ze het express deed.
    Het was vaak genoeg voorgekomen dat het schaamrood op mijn kaken stond en zij in lachen moest uitbarsten, simpelweg omdat mijn boxer strak stond. Echter vertelde ze mij altijd dat het haar een gevoel van schoonheid gaf. Mijn meisje, zoals ik haar noemde, had nooit echt lekker in haar vel gezeten. Ze vond zichzelf niet mooi en zat in de knoop met haar gewicht. Maar ik vond het onzin. Natuurlijk vertelde ik het haar niet op die manier. Maar ik vertelde haar vaak genoeg dat ze mooi was en dat ze zich nergens voor hoefde te schamen. En dat deed ze bij mij dan ook niet meer.
    Maar goed, zij voelde zich mooi om het feit dat ik een boner had.



    Eerst zo van: Wow. Prachtstuk.
    Dan die laatste zin. WHAHAHHA.


    Reality's overrated.

    Keaton schreef:



    Mag ik even zeggen dat Louis er hier gezonder uitziet dan wij allemaal samen? Sorry, maar zeggen dat-ie drugs zou nemen vind ik eigenlijk niet echt respectvol ...


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Demi, niet weggaan. ):
    En het boeit me echt niet meer wat mensen hier van me denken, dus ik houd deze icon. :')


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    @ Noek, HAHAHA dankje btw en ja die laatste zin. Genius is 'ie.
    @ Melissa, als ik mijn woorden zo kon verwoorden. Dankje, dat dus.


    Danmarks Dynamite.

    Louis heeft hetzelfde haar als mij, alleen langer en het staat hem beter.


    Danmarks Dynamite.

    Ik sprak Vacilando ofzo btw uit als Vasílandò, of Vakkilândo.


    Reality's overrated.

    Louis is verschrikkelijk hot, maar toch vind ik dat hij zijn haren een beetje moet knippen. Bij hem stoor ik me er nog niet aan, maar gezien ik dat bij amderem wel doe voelt het als een plicht te vinden dat hij eem stukje eraf moet.


    Reality's overrated.

    Stiekem vind ik het extreem sexy. Omfg.


    Reality's overrated.