• Ik werd in een andere topic niet serieus genomen maar hopelijk hier wel , ik ga paar dagen met me zoontje weg en wil graag waterproof make-up , nu heb ik wel paar dingen maar weten jullie mischien of ook lipgloss of lippenstift waterproof is

    Btw ik heb nephaar en lenzen nepwimpers en die blijven perfect zitten , moet met make-up ook kunnen

    Ik snap eigenlijk niet waarom je met make-up zou zwemmen, maar swat. Ik heb er geen ervaring mee.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Doe eens lipgloss of lippenstift op en spring eens in water


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Waarom zou je met lippenstift in het zwembad moeten? o.o


    Your make-up is terrible

    Daar is trouwens ook een hele handige site voor! Klik


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Je zou trouwens ook gewoon niet kopje onder kunnen gaan, is ook een manier.


    Life is hard and then we die

    Waarom zal je in hemelsnaam met make up willen zwemmen? Maar goed, heb helaas geen tip voor je.


    -

    Ik zwem ook met make-up op, hoor, aangezien ik me gewoon schaam als ik zonder make-up de deur uitga.
    Lippenstift en lipgloss zou ik niet opdoen, aangezien dit een, grote smurrie zal worden in het zwembad. Waterproof mascara en eyeliner zul je vast wel kunnen vinden. Ik zou gewoon niet gaan duiken en met je hoofd boven water blijven.


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Aldea schreef:
    Waarom zal je in hemelsnaam met make up willen zwemmen? Maar goed, heb helaas geen tip voor je.
    Dit. Dafuck.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Ik denk dat je het beste je hoofd boven water kan houden en zoveel mogelijk waterproof producten kan gebruiken. Hoewel ik niet echt snap waarom je al je make-up op wil houden. Je kan toch ook alleen waterproof mascara en/of eyeliner opdoen?


    From these ashes, I will rise

    Euh, gewoon niet onder water gaan met je hoofd? Deed ik ook toen ik pas mijn haar voor een deel paars had geverfd, anders had het chloor het wel aangetast. :'D

    Doe maar gewoon geen lippenstift of lipgloss op, dat is het makkelijkste. :'D

    Lacey schreef:
    Ik zwem ook met make-up op, hoor, aangezien ik me gewoon schaam als ik zonder make-up de deur uitga.
    Lippenstift en lipgloss zou ik niet opdoen, aangezien dit een, grote smurrie zal worden in het zwembad. Waterproof mascara en eyeliner zul je vast wel kunnen vinden. Ik zou gewoon niet gaan duiken en met je hoofd boven water blijven.


    Maar is dat niet lastig? Zwemmen met make-up, bedoel ik.


    Physics is awesome

    Tuurlijk kan je mascara opdoen, maar lipstick werkt gewoon niet in een zwembad. Wil je het persé, dan raad ik van die 24 hour stay dingen aan.


    Firm believer of all that is magic

    Ik denk niet dat er waterproof lippenstift bestaat maar ja.


    26 - 02 - '16