• Tenminste, dat is de korte versie. Volg het hier.

    De lange versie: Iemand heeft een emulator gemaakt en de input aan twitch chat gehangen. Twitch is een site waar je games naar kunt streamen. Meestal word dit gebruikt voor letsplays en dergelijke. In dit geval wordt er gestreamd vanaf een pc die een emulator afspeelt waarop pokemon blue speelt. Het spel wordt bestuurd door het gewenste knopje (Bijvoorbeeld up, a, b of select) in te tikken in de chat box.

    Tot zover is het simpel. Het word echter ingewikkelder doordat er op dit moment bijna 16000 mensen kijken die allemaal tegelijk knopjes intikken (sommige serieuze suggesties, andere minder serieus) Daar komt bij dat door twitch er ongeveer 20 seconden zit tussen het typen van een command en het uitvoeren daarvan. Het eindresultaat van 16000 mensen die hun hersenen bundelen lijkt erg veel op een spastische retard dit pokemon speelt.

    Op dit moment is dit spel al 2 dagen en 12 uur bezig en zitten ze vast voor een boompje. Ze hebben wel al de eerste twee badges, mogelijk ook de derde

    Edit: Jup, de derde badge is ook binnen. In de tussentijd (10 minuten later) zitten ze nog steeds vast voor een boompje. Er is wel een stuk of zes keer gesaved

    [ bericht aangepast op 15 feb 2014 - 12:06 ]


    quidquid excusatio prandium pro

    aah ik geniet al van het muziekje hahaha :')
    maar het is echt grappig om te zien


    As travars

    Focus schreef:
    Fijn dat ik dus geen fan mag zijn van Nirvana, Pokémon en Harry Potter, gewoon omdat ik wat te laat geboren ben (cat)
    Ik weet wel dat ik echt het ontstaan heb gemist, maar dat kan me echt niks schelen. Ik ben nou eenmaal fan, zo ben ik.


    I know. Je mag best fan zijn, maar het maakt je gewoon een hipster! (cat)

    You know, net als al die mensen die nu fan zijn van mozart, alleen maar omdat het cool is.


    quidquid excusatio prandium pro

    Khaleesi schreef:
    (...)
    Pokémon larpen in de speeltuin. (cat)


    Fuck yeah. Ik was altijd magikarp. Splashin on everyone's face, man


    quidquid excusatio prandium pro

    Oh dat pokemon larpen deed ik op de basisschool.

    Dat was zo leuk.

    Ik was altijd Pidgeot.


    Vampire + Servant = Servamp

    Ik deed nooit aan pokemon larpen. (cat) Wij deden Dragonball Z.


    Your make-up is terrible

    Hahaha, dit is awesome!


    | Reality is for people that lack imagination |

    Assassin schreef:
    Ik deed nooit aan pokemon larpen. (cat) Wij deden Dragonball Z.


    "Ik verwoest een kiezelsteen"
    *volgende episode*
    "Ik verwoest een rots"
    *volgende episode*
    "Ik verwoest een huis"
    *volgende episode*
    "Ik verwoest een land"
    *volgende episode*
    "Ik verwoest een planeet"
    *volgende episode*
    "Ik verwoest een zonnestelsel"
    *volgende episode*

    Iedere upgrade ging gepaard met harder geschreeuw. Zo'n slechte serie. Nuja, we hadden het ook alleen in het Italiaans, dat hielp natuurlijk ook niet mee met het begrijpen. Voice acting was ook best slecht. Zie bewijsstuk 1


    quidquid excusatio prandium pro

    Okammy schreef:
    (...)

    Voor mensen die 4 waren of ouder in 1998 wel :P Alles was pokemon. ALLES.


    Pokémon flippo's in de Lays chipszakken ftw. :Y)


    | Reality is for people that lack imagination |

    Okammy schreef:
    (...)

    "Ik verwoest een kiezelsteen"
    *volgende episode*
    "Ik verwoest een rots"
    *volgende episode*
    "Ik verwoest een huis"
    *volgende episode*
    "Ik verwoest een land"
    *volgende episode*
    "Ik verwoest een planeet"
    *volgende episode*
    "Ik verwoest een zonnestelsel"
    *volgende episode*

    Iedere upgrade ging gepaard met harder geschreeuw. Zo'n slechte serie. Nuja, we hadden het ook alleen in het Italiaans, dat hielp natuurlijk ook niet mee met het begrijpen. Voice acting was ook best slecht. Zie bewijsstuk 1



    Dat geschreeuw in het Italiaans klinkt raaaar. Maar zo langzaam gingen die afleveringen wel ja. :Y)


    Your make-up is terrible

    Okammy schreef:
    (...)

    I know. Je mag best fan zijn, maar het maakt je gewoon een hipster! (cat)

    You know, net als al die mensen die nu fan zijn van mozart, alleen maar omdat het cool is.


    Dude, wat een bullshit, omdat ik net een paar jaar te laat geboren ben, ben ik niet echt fan, maar ben ik het omdat ik cool wil zijn? Wauw.
    Erg volwassen.


    Ik neem even afstand van Quizlet, sorry. Ik stop met alle RPG's.

    Rawiyah schreef:
    (...)

    Dude, wat een bullshit, omdat ik net een paar jaar te laat geboren ben, ben ik niet echt fan, maar ben ik het omdat ik cool wil zijn? Wauw.
    Erg volwassen.


    Mihhihi!

    Nah, maakte een grapje. Plus, oud is niet volwassen! :D


    quidquid excusatio prandium pro

    Rawiyah schreef:
    (...)

    Dude, wat een bullshit, omdat ik net een paar jaar te laat geboren ben, ben ik niet echt fan, maar ben ik het omdat ik cool wil zijn? Wauw.
    Erg volwassen.

    Chill. Jij kan er ook niks aan doen dat je van de verkeerde generatie bent. :c


    "I shut my eyes in order to see.'

    Hahaha, genious ='D ik ben met mijn gba-emulator op mn mobiel ongeveer even ver als op twitch.

    Is bij twitch ook niet het geval dat je geld verdient naarmate de hoeveelheid mensen er naar kijken? Zoiets legde mn vriend uit :')



    Edit: It is. De bedenker heeft veel geld binnen..

    [ bericht aangepast op 15 feb 2014 - 21:53 ]


    It takes 17 muscles to smile, 43 muscles to frown ~~

    Rawiyah schreef:
    (...)

    Dude, wat een bullshit, omdat ik net een paar jaar te laat geboren ben, ben ik niet echt fan, maar ben ik het omdat ik cool wil zijn? Wauw.
    Erg volwassen.


    Rustig, ze lopen je alleen maar uit te dagen. No worries. ^^


    | Reality is for people that lack imagination |

    Wacht even. In de titel staat dat het om Pokémon Red gaat, maar in de beginpost gaat het over Pokémon Blue? Huh?


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it