• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af!


    I dress to kill, but tastefully

    Chocolata schreef:
    Ik voel me niet als een mens.

    Als een wat dan? :W


    -

    Aldea schreef:
    (...)
    Als een wat dan? :W
    Eh, goeie vraag. Ik heb gewoon het gevoel alsof ik niets met mensen te maken heb.


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Ik voel me echt een therapeut.


    You are beautiful, you are love.


    Well, not in my case.


    Take me to wonderland

    Ik voel me echt een nachtbraker nu ik al 3 nachten achter elkaar later dan 12 uur mn bed in duik. Denk dat ik er vandaag ook weer 1 uur van ga maken.


    Stenenlikker

    Attraversare schreef:

    Ik begin het best irritant te vinden dat mensen blijkbaar op iedereen behalve mij reageren (behalve natuurlijk als ik ze weer eens moet helpen met hun computer problemen).


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Waarom is de kraan nou afgesloten? Urghhh. T_T


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ik voel me echt veel te wakker voor 1 uur 's nachts....


    Stenenlikker

    I crave food.






    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Wtf? Serieus een 1? Kom op zeg, dat betekend gewoon dat je mijn mailtje dus niet ontvangen hebt. :'D Hoe triest is dit, dan zet je er dus gelijk maar een 1 neer? Ik heb daar letterlijk een hele dag aan gewerkt. Oh jij krijgt dit woensdag wel te horen. En o-wee als jij mij dan niet geloofd, want dat pik ik echt niet.

    Alskdfjasldfkjs stomme school.

    Mensen die het verleden niet achter zich kunnen laten door in het heden en de toekomst te gaan kijken, zijn mijn aandacht niet waard.

    [ bericht aangepast op 17 feb 2014 - 8:23 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    O dear, er zit een dikke deuk in mijn cap door zaterdag. Ik wist dat ik hard viel, maar dat het zo erg was :|


    "Yes, that was a banana. No one expects the banana!"

    Witchking schreef:
    Wtf? Serieus een 1? Kom op zeg, dat betekend gewoon dat je mijn mailtje dus niet ontvangen hebt. :'D Hoe triest is dit, dan zet je er dus gelijk maar een 1 neer? Ik heb daar letterlijk een hele dag aan gewerkt. Oh jij krijgt dit woensdag wel te horen. En o-wee als jij mij dan niet geloofd, want dat pik ik echt niet.


    Maak een foto van het verzonden mailtje en de datum. Laat die zien.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.