• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af!


    I dress to kill, but tastefully

    Jullie maken het me ook niet gemakkelijk.


    kindness is never a burden.

    Ik kan wel janken. Ik heb me in tijden niet meer zo rot gevoeld.


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Maar 92 woorden in een uur geschreven. Ugh. Ik weet echt geen fuck voor de post. Kom op, inspiratie, waar ben je nou gebleven? D:


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Omygoooodd. :9~ Die dude is zo knap. Ik val niet gauw op modellen, but to hell with that, he deserves it. (cat)

    Klaar, eindelijk! :D


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    It's my life and it's now or never!
    I ain't gonna live forever!
    I just wanna live while I'm alive!

    Hmm...Altijd leuk van die oudere liedjes. ^^


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    We weten allebei dat je dat nauwelijks durft omdat je zo hotel-de-botel van hem bent. We weten allebei dat je hem boven ons verkiest omdat hij op dit moment belangrijker voor je is. We weten allebei dat je met degene omgaat die je het meeste te bieden heeft. Ik weet dat je ons daar gewoon bij laat stikken. Ik weet wel dat je het hoogstwaarschijnlijk niet door hebt.

    We weten allebei dat je me nu keihard laat vallen, omdat ik iets een keer niet over mijn kant laat gaan. We weten allebei dat je heus niet echt offline bent. Ik weet dat jullie hoogstwaarschijnlijk stiekem wensen dat ik niet bij jullie op school zat en terugga naar de plek waar ik mij het rotste heb gevoeld van mijn hele schoolcarriére.

    Ik voel me echt heel erg rot nu.

    [ bericht aangepast op 16 feb 2014 - 19:39 ]


    Tijd voor koffie.

    Ik. Moet. Schrijven. AAAARGH. Morgen na school sluit ik mezelf in mijn kamer op en dwing ik mezelf om alles af te maken. (cat)


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Gewoon doen, niet nadenken.


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Wow wait... wat? Oké, sorry, maar ik heb dan echt geen medelijden meer met je hoor...

    There's no fucking way dat ik mij nog kan concentreren vanavond. Eén woordenlijstje, maar, please! Ik heb die examentekst al geoefend, gewoon één lijstje maar en dan lekker hangen en niks doen en schrijven en beh. Well, damn you, fucking brain.


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Neeeeeeeeeeee ik kan je niet leuk vinden. Dat. Kan. Niet. D: D: D:


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Ugh, kom op. Pers die post eruit. Je kunt 't :'D. Lol.


    † Love? I want to sleep.


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Ik voel me niet als een mens.


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it