• Hier is ie dan, het grote Hobbit fan topic! Deel hier alles wat met The hobbit te maken heeft. Gifs, foto's, quotes, verhalen, quizzen, alles mag! Ook is dit een leuke plek om te praten met andere Hobbit fans.


    Omdat "The Desolation of Smaug" nog maar net uit is, werken wij met de spoiler knop. Dit houdt in, dat als je iets spoilt, je het tussen [ spoiler][/ spoiler] zet. Dit is voorlopig even zo, maar zal worden verandert zodra de film niet meer speelt.


    Overigens is het de bedoeling dat we het gezellig houden. Ruzies mogen lekker in elkaars Pb of Gb. Lannisters zal me helpen dit topic een beetje in de gaten te houden.






    ''Far over the misty mountains cold,
    To dungeons deep and caverns old,
    We must away, ere bre'ak of day,
    To find our long forgotten gold.

    The pines were roaring on the height,
    The winds were moaning in the night,
    The fire was red, it flaming spread,
    The trees like torches blazed with light."






    Hobbit quizzen:

    Plaats je Hobbit stories en quizen, dan komen deze erbij te staan.



    De andere topic's
    Topic 1Topic 2Topic 3Topic 4Topic 5Topic 6Topic 7Topic 8Topic 9Topic 10Topic 11Topic 12Topic 13Topic 14

    [ bericht aangepast op 12 feb 2014 - 19:09 ]


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Took schreef:
    MT. Moet ik de beginpost even neerzetten?


    Hoeft niet, ik pas die van topic 10 wel aan (:


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Oh even iets belangrijks!
    Als dit topic vol is, moeten we doorgaan in dat ene topic dat al geopend is. Moet dan alleen even Scandal waarschuwen, zodat zij het topic weer kan openen en de topictitel kan aanpassen.

    Witchking schreef:
    Oh even iets belangrijks!
    Als dit topic vol is, moeten we doorgaan in dat ene topic dat al geopend is. Moet dan alleen even Scandal waarschuwen, zodat zij het topic weer kan openen en de topictitel kan aanpassen.


    Hum, waarom?


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    TaurieI schreef:
    (...)

    Hum, waarom?

    Omdat dat topic er toch al is, dus het kan gewoon weer geopend worden dan en dan kunnen we die weer volspammen. (:

    Lanthir schreef:
    Voor iedereen die fan is van mijn Talen-story.
    Zal ik er binnenkort runen instoppen? Cirth en Tengwar enzo? Ik kan dan namelijk nu al beginnen met ze te schrijven en inscannen op mijn computer ^^

    jaaaa, doen(yeah)


    Alles heeft betekenis, ook niets

    Witchking schreef:
    (...)
    Gewoon de beginpost kopiëren (wel voordat het topic gesloten is, anders kun je die niet meer "quoten"). En dan nieuwe topic maken.


    Dat dacht ik al, maar hij was toen al gesloten, dus ik dacht; misschien is er nog een andere mogelijkheid ^^


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]

    Celebrian schreef:
    (...)
    jaaaa, doen(yeah)


    Dan ga ik na paardrijden daar aan beginnen :P

    Byebye Luitjes! Boe i ledhin!
    Nan lû govaded vîn!


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]

    TaurieI schreef:
    (...)

    Hoeft niet, ik pas die van topic 10 wel aan (:


    Uhm, dan moet je ook alle naamsveranderingen aanpassen en de nieuwe namen van de vorige 4 topics erbij zetten. :') Zal ik toch maar de nieuwe posten?


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    In topic 14 hadden we veel meer Hobbitfans dan nu....

    En nu moet ik echt gaan :P


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]

    Ik ben best benieuwd, kan iedereen een gif neerzetten van zijn/haar favo Lotr/The Hobbit personage? Je mag er veel :)

    [ bericht aangepast op 12 feb 2014 - 16:50 ]


    "I would have followed you, my brother... my captain... my king."

    RingKeeper schreef:
    Ik ben best benieuwd, kan iedereen een gif neerzetten van zijn/haar favo Lotr/The Hobbit personage? Je mag er maximaal vier :)

    Ik ben bang dat dat niet gaat. :'D
    Ik heb meer dan vier favoriete personages.

    Haha


    "I would have followed you, my brother... my captain... my king."

    aangepast!


    "I would have followed you, my brother... my captain... my king."

    Ik wist niet eens dat er alweer een nieuw topic is. Je mag me slaan :').

    Lanthir schreef:
    In topic 14 hadden we veel meer Hobbitfans dan nu....

    En nu moet ik echt gaan :P


    klopt waaronder ik die nu opeens niet meer in de lijst staat .. :( xD
    dus meld me weer opnieuw aan hobbit fan hier aanwezig :P


    You can't touch music but music touch you