• Ik ben al een tijdje opzoek naar goede Engelstalige boeken om mijn Engels een beetje bij te schaven.
    Het kan nooit geen kwaad en het is weer eens wat anders dan Nederlands.
    Nu weet ik alleen niet goed welke boeken er goed zijn aangezien ik nog nooit Engelstalige boeken heb gelezen en ik dit toch wel eens wil doen aangezien het Engels dat ik in school krijg echt veel te makkelijk is voor mij.

    Normaal gezien lees ik erg veel boeken, vandaar dat je onder de spoilerknop eens kan kijken wat voor soort boeken ik lees zodat jullie me eventueel nog boeken kunnen aanraden, maar dan Engelstalige.
    Ik weet namelijk niet goed wat een goede keuze zou zijn.

    Dit zijn boeken die ik thuis heb liggen.

    • The Tudors (Serie)
    • De hongerspelen trilogie
    • Twilight (Serie)
    • De strijd der koningen (Serie)
    • Harry Potter (Serie)
    • Een hele hoop fantasyboeken van Raymond E. Feist. (Gemakkelijk een 36tal)


    Dus ik ben opzoek naar iets in die genres aangezien ik die soort boeken erg graag lees.
    Alle hulp is dus welkom. ^^
    Laat maar een berichtje achter met de titel van het boek én de auteur zodat ik het eens kan opzoeken.
    Thanks.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Ik heb even een foto genomen van mijn Engelse gedeelte ='D








    Die eerste box is divergent, de tweede waar 'pittacus lore' opstaat, is 'lorien legacies'. En dan raad ik je de Abhorsen triologie aan van Garth Nix. Of eigenlijk alles van Garth Nix ='D En the maze runner! En ik weet dat Brent Weeks tussen mijn boeken staat, maar dat is één van mijn favoriete schrijvers, dus ik raad je echt aan daar naar te kijken.


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    The fault in our stars - John Green
    A farewell to chram - Lindsey Leavitt (laatste boek van een serie dus zou op het begin beginnen (: )
    The murder of bindy Mackenzie - Jaclyn Moriarty
    Diva - Carrie duffy
    Very Valentine - Adriana Frigiani
    Promises to Keep - Jane Green
    The great gatsby (een zeer dun boekje maar wel leuk)
    Dracula - Bram Stoker
    Christmas Stories - Charles Dickens
    Lord of the rings - J.R.R. Tolkien
    The Cuckoo's calling - Roberth Galbraith

    Dit zijn al mijn engelse boeken hopelijk heb je er iets aan (;


    I want to feel your love

    Ik ben nu Shift aan het lezen van Em Bailey, en het is ook een beetje van dat genre, maar toch niet helemaal ;3


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Je kan ook nog altijd Tales of Dunk and Egg lezen. Dat zijn novella's van George R.R. Martin die zich in de wereld van A Song of Ice and Fire afspelen, ongeveer negentig jaar voor A Game of Thrones. De novella's gaan over Ser Duncan the Tall (Dunk), die later bevelhebber wordt van de Koningsgarde (Kingsguard), en over Aegon V Targaryen (Egg), die later koning wordt. Egg is de broer van Maester Aemon. Op dit moment zijn er drie novella's uit: The Hedge Knight, The Sworn Sword en The Mystery Knight. Het zijn dus dunne boekjes, maar wel heel leuk om te lezen.

    [ bericht aangepast op 10 feb 2014 - 20:18 ]


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Ik vind The Fault In Our Stars echt leuk! (:


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.