• Dat moment dat je te horen krijgt dat je met veren moet spelen op een toernooi en je nog nooit met veren hebt gespeeld.

    Even ter verduidelijking ik heb met ingeschreven voor een badmintontoernooi (mix) en ik moet met een vriend tegen c2's (en zo ver zit ik zeker nog niet) met veren shuttles spelen. Ik ben zo dood. Hebben jullie ook al voor zo een verrassingen gestaan bij jullie sport?


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Geen idee ho groot het verschil is, maar je kan niet meer doen dan je best. Ga er gewoon voor. ^^

    Ik sta constant voor verassingen met mijn sport: kajak. Zo gingen we vorige week wildwaterkajakken en waren er meer omgevallen bomen, takken, onvoorspelbare bochtjes enzo dan we wisten. Zelfs de grote waterval waar we normaal van af moesten, was opeens weg en er stond een kunstmatige waar het risicovol voor was om eraf te gaan. Er was wel een andere leuke waterval (met veel dikke/grote stenen die je moest ontwijken) bijgekomen! =D


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    vrij groot. plastiek is een heel ander gevoel om tegen te slaan


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Op school moest ik ook altijd met veren shuttles spelen en toen sloeg ik ook telkens de plank mis, terwijl ik normaal gesproken vrij goed ben in het spelen van badminton.
    In ieder geval, veel succes! Je kan niet meer dan je best doen.


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Serenitae schreef:
    Op school moest ik ook altijd met veren shuttles spelen en toen sloeg ik ook telkens de plank mis, terwijl ik normaal gesproken vrij goed ben in het spelen van badminton.
    In ieder geval, veel succes! Je kan niet meer dan je best doen.
    feit maar ja vrij schaamtelijk als je het al drie jaar speelt


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Poro schreef:
    (...)feit maar ja vrij schaamtelijk als je het al drie jaar speelt


    Misschien valt het allemaal wel mee en raak je er na een paar slagen alweer aan gewend. Toen ik nog ging paardrijden, was het ook altijd een verassing op welk paard ik moest rijden, maar je ervaring en talent zullen er heus niet onder lijden. Natuurlijk is het wennen, maar ik weet zeker dat je na een tijdje de slag wel te pakken zal hebben.


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Serenitae schreef:
    (...)

    Misschien valt het allemaal wel mee en raak je er na een paar slagen alweer aan gewend. Toen ik nog ging paardrijden, was het ook altijd een verassing op welk paard ik moest rijden, maar je ervaring en talent zullen er heus niet onder lijden. Natuurlijk is het wennen, maar ik weet zeker dat je na een tijdje de slag wel te pakken zal hebben.
    Bedankt :)


    Sidera nostra contrahent solem lunamque