Dit gaat vies vallen, but tbh, I don't even care.
Ik irriteer me mateloos aan het feit dat Aline mij en een paar anderen de helft van de tijd gewoon negeert. Zo zijn er wel meer, maar Aline is nu momenteel online. Ik wil geen bitch zijn, but honey, kun je alsjeblieft stoppen met alles willen weten en er daarna geen omkijk naar geven? Ja? Okay, thank you. Nee? Leave. Exit. Byebye.
Iedereen gaat nu zo kwaad op me worden, eah. Maar ik voel niks, okay? Ik ben simpelweg klaar. Mijn emoties zijn gewoon weg. Dus zeggen dat ik een bitch ben laat me niet stoppen. Ik weet wel dat ik er eentje ben.
Zelfs nu reageer je niet op me, nu ik al twee keer heb herhaald of ik wat kwijt mag. Zie je het punt?
Waarschijnlijk ben je nu boos en alles, maar denk er even over na. Verzin ik dit? Nee, want ik ben niet de enige die spoken ziet. Ik ga geen namen noemen, maar wel meerdere zijn het opgevallen.
Dan een laatste ding, ik heb het niet over alleen Aline. Alleen is dit momenteel aanvallend tegen haar doordat ze de enige is die online is.
Ik zal er vast ook wel eentje zijn, dus zeg het eerlijk tegen me. Zeg dan ook meteen dat je me weg wilt hebben, ik begrijp je volkomen. Ik heb al zoveel mensen weg gejaagd, en ik denk dat er nu ook wel een paar boos worden en misschien zelfs vertrekken.
Doe wat je wilt, I'm done.