• Hallo allemaal!

    Ik vind het geweldig dat er zoveel hobbit en LOTR stories komen en ik zou er niet graag eentje missen, dus vandaar het idee van een story waarin alle Midden Aarde gerelateerde verhalen staan. De story kun je hier vinden. (:

    Iedereen komt wel eens op een moment dat hij opeens tijd of zin heeft in een verhaal, dus dan is dit lekker makkelijk. Fanatieke lezers raken zo ook snel op de hoogte van nieuwe stories. (:

    Heb jij een verhaal die je graag wilt inzenden? Vul dan onderstaand lijstje in:

    [cover]

    Titel:
    Auteur:
    Samenvatting:
    Status (moet nog beginnen/lopend/gepauzeerd/afgelopen):
    Leeftijdskeuring:
    Link:

    Stuur dit naar mij in een privéberichtje of gebruik dit topic.

    Ik hoop dat jullie dit een leuk idee vinden (:

    [ bericht aangepast op 5 feb 2014 - 9:20 ]


    Every villain is a hero in his own mind.

    Oeh, ja ik vind dit heel handig want ik ben continu op zoek naar verhalen! *O*


    Titel: Battle of the Five Armies • Hobbit
    Auteur: Witchking
    Samenvatting: Hm, ik weet niet precies wat ik hier neer moet zetten, want ik heb er niet echt een samenvatting voor, eerder een toelichting. Bovendien moet er wel een waarschuwing boven dit verhaal staan omdat het spoilers bevat van het einde.
    In het boek van The Hobbit wordt niet echt in detail beschreven hoe alles eindigt.
    Extra opmerking; het kan wat afwijken van het origineel. Dit komt omdat dit mijn schatting is van hoe het er in de film ook aan toe zal gaan. Bovendien zijn er een aantal personages aan toegevoegd (denk aan Tauriel en Azog) die niet in het boek zitten, en dus heb ik hier zelf een verhaallijn voor verzonnen.

    Status: Lopend
    Leeftijdskeuring: 12+
    Link: Klik.

    [ bericht aangepast op 5 feb 2014 - 9:48 ]

    Oooh heel handig!
    Zal straks eventjes dit lijstje invullen:Y)


    you never leave my mind, even when i have a million things to worry about

    Leuk bedacht, handig dit!


    “All I know is that I love you. And for the first time, that's good enough"

    Leuk!
    Ik was ook aan het zoeken naar een LotR-verhaallijn, maar ik denk toch niet dat ik 'm op Q ga zetten, want ik ben echt aan te veel stories bezig (':


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried



    Titel: Remember
    Auteur: Elmorria
    Samenvatting: Iedereen kent het verhaal van de dappere hobbit, Bilbo Baggins.
    Echter, hij was niet de enige hobbit in het verhaal. De dwergen en Bilbo hadden nog een reisgenoot, haar naam was Ruby Roper.

    Status (moet nog beginnen/lopend/gepauzeerd/afgelopen): Lopend
    Leeftijdskeuring: alle leeftijden
    Link: Remember


    you never leave my mind, even when i have a million things to worry about

    Leuk bedacht! Dit topic zal ik waarschijnlijk dagelijks even checken, want ik zoek nog verhalen, hihi.




    Titel: The Protector Of The Company
    Auteur: KiliYou
    Samenvatting:
    Days of cold can make you feel warm.
    Weeks of danger can give you a safe heart.
    Years of uncertainty can give you security.
    Only with a glance
    Only with a glance of that one girl,
    Because she is the protector of the company
    and our hearts


    And if we have to protect her heart,
    will we then be her protector?

    Status (moet nog beginnen/lopend/gepauzeerd/afgelopen): Lopend
    Leeftijdskeuring: A:
    Link: http://www.quizlet.nl/stories/130904/the-protector-of-the-company--the-hobbit/

    [ bericht aangepast op 5 feb 2014 - 16:31 ]


    One day I'll be in Middle Earth

    Ik zal hem erin zetten! Je kunt trouwens beter bij de story zelf kijken want lang niet iedereen heeft zijn verhaal hier gezet. ;p


    Every villain is a hero in his own mind.



    Titel: Ziel van vuur
    Auteur: Eh, ik?
    Samenvatting:
    Deavyn heeft het uiterlijk van een meisje, maar binnen in haar smeult de draki die zij eigenlijk is. Omdat Deavyn een vuurspuwende draki is, en een van de laatste van haar kolonie word ze enorm beschermd. Deavyn is het zat om beschermt te woorden, en vlucht weg op zoek naar de Tovenaar Gandalf die hen lang geleden was komen opzoeken.

    Dan gebeurt er iets waardoor Deavyn niet meer weet wie ze werkelijk is, en verliest bijna de draki in haar. Ze zal een nieuwe bron moeten zoeken die hem naar buiten kan laten drijven. Iemand die net als haar een ziel van vuur heeft. Op haar eenzame reis komt ze de 13 Dwergen tegen, een kleine Hobbit en tot haar genoegen de Tovenaar Gandalf. Onder leiding van Thorin Eikenschild zijn ze onderweg naar de berg Ereborg om hem te bevrijden van de draak Smaug. In haar kolonie had Deavyn wel gehoord over deze draak, en moet gelijk denken aan haar eigen draki die langzaam aan het sterven is.
    Deavyn besluit de Dwergen te helpen, alleen weet zelf niet dat ze daardoor enorm in gevaar loopt. Niet alleen omdat de Orks achter hun aan zitten, haar eigen kolonie is ook naar haar op zoek, en dat maakt haar zoektocht naar haar draki er niet makkelijker op.

    Status: Net begonnen
    Leeftijdskeuring: Alle leeftijden
    Link: Ziel van vuur


    "Look, I Didn't Want to be a Half-Blood."

    Titel ' Ten minutes in Heaven
    Auteur: Ikzelf
    Samenvatting: Wat was er nu weer gebeurd? Je herinnert dat je aan het wandelen was en plots iets over je hoofd werd getrokken. Na een lange rit werd het je eindelijk weer afgedaan en voor je zie je een hele bende mannen aan de ene kant en vrouwen aan de andere kant van een kamer zitten. 'Wat is er gebeurd? Waarom zijn we hier?' vraag je aan een van de vrouwen, maar ze haalt haar schouders op.
    'Niemand van de vrouwen weten het, de mannen weten enkel dat ze een belangrijk voorwerp moet afgeven en die krijgen ze later terug.' antwoordt ze je, maar daarmee weet je niet veel meer mee.
    'Dames en heren, mag ik jullie met veel plezier ons spelavond voorstellen. Tien minuten in Heaven gaat door vandaag. Wie zal er gekust worden en wie zal er afgedankt worden? Alle vrouwen mogen een voor een een voorwerp kiezen en aan de hand van dat voorwerp hebben ze een man uitgekozen. Samen gaan jullie een aparte kamer binnen gedurende tien minuten. Veel plezier zou ik zeggen, achteraf is er een grote maaltijd voorzien en er zijn zelfs slaapkamers voor wie graag wilt slapen. Natuurlijk gaat er niemand weg voor iedereen aan de beurt is geweest, dus zorg ervoor dat je niet te lang treuzelt bij het kiezen dames.' klinkt een stem uit een paar boxen die aan de muur hangen. Je zucht eens diep, dit kon nog eens erg vervelend worden aangezien je hier niemand echt kent.
    Status: nog in ontwikkeling (voorstellen zijn welkom)
    Leeftijdskeuring: 12+ (kunnen wat erotischere zinnen bevatten)
    Link: Ten minutes in Heaven


    Titel: Our hearts beat as one
    Auteur: ikzelf
    Samenvatting:Eleanor is prinses van Ëandor, een klein dorp aan een rivier voor Erabor. Haar vader is de koning en zij is de opvolgster, maar ze is nog steeds niet verloofd. Haar moeder heeft ze niet lang gekend, aangezien ze op jonge leeftijd gestorven is. Op een dag ontmoet ze de dwergenprins Thorin, die net terug komt van een handelsmissie en ze biedt hem een maaltijd en onderdak aan. Ze kunnen het snel goed met elkaar omgaan, maar daar komt snel verandering in en door de strenge hand van haar vader verlaten ze elkaar in een tragisch moment.

    Verschillende jaren later gaat haar vader dood tijdens de strijd tegen Azog, aangezien hij zijn onsterfelijkheidsketting doorgeeft aan zijn dochter sterft hij aan zijn verwondingen. Eleanor is nog steeds niet getrouwd maar onderhands wel al verloofd, alleen niet met de man waar ze van houdt.
    Plots krijgt ze onverwachts bezoek van iemand waar ze het nooit van had verwacht, de draak Smaug komt naar haar dorp toe en vele gevaren komen vrij. Zal de liefde het overwinnen of zal zij en al haar geliefden sterven door een dwaze beslissing die ze genomen heeft?

    -Aangezien ik al begonnen ben, zal ik proberen elke week minstens een deel te activeren. Als de andere storie af is, zal ik er meer aan werken natuurlijk.
    Status: in ontwikkeling
    Leeftijdskeuring: alle leeftijden
    Link: Our hearts beat as one


    'It's stings' Says the creature. Yes indeed, Sting is a great name for the sword. {The Hobbit}

    Jaa nog meer (:


    Every villain is a hero in his own mind.

    Dit verhaal is niet van mij, maar staat wel bij mijn favorieten, dus dacht ik; ik ga hem hier wel even melden ^^

    Titel:Monsters Among Men
    Auteur: Loveless
    Samenvatting: Memoria Avanti is half elf en half mens, iets dat weinig voor komt in Middle Earth. Maar niet alleen dat, ze is een ontsnapte gevangene van Mordor. Een experiment van Sauron. Gevlucht voor de Orcs die achter haar aan zitten om haar terug te brengen, komt ze twee Hobbits tegen die the Shire moeten verlaten om de een of andere reden. Ze gaat met ze mee, niet wetend wat ze bij zich dragen. Niet weten wat voor een geheimen ze bij zich hebben en wat dat voor de toekomst kan betekenen.

    Terwijl ze met de Hobbits reist, merkt ze pas hoe slecht ze is geworden. Hoe graag ze wilt vechten met iedereen om haar heen. Het maakt haar waanzinnig dat ze niet gewoon weer normaal kan zijn, zoals ze eerst was. Het komt door de experimenten die Sauron met haar heeft gedaan. De drakenbloed die hij door haar aderen heeft laten stromen. De pijn die ze heeft moeten lijden.

    Ze weet dat als ze ooit weer normaal wilt zijn, ze haar best zal moeten doen. Ze zal met deze Hobbits mee zal moeten gaan en ze bewaken met haar leven. Niet naar het geheim moet luisteren die de Hobbits bij zich dragen, de Ring die wilt dat zij het van de Hobbits afpakt en zijn krachten gebruikt voor het slechte. Ze zal mee gaan met The Fellowship of the Ring, oude bekenden tegen komen, en de ring vernietigen. Maar niet iedereen kan de krachten weer staan. Er zullen altijd monsters binnen in zijn. Terwijl Memoria mee reist, merkt ze ook een aantrekking naar een van de personen in de groep. Het gevoel kookt de draken bloed in haar aderen. Als ze ooit weer de lieve Memoria wilt zijn, zal ze zich moeten bewijzen en de monster binnen in haar moeten temmen en de ring moeten vernietigen. Ze wilt niet meer alleen zijn, ze wilt eindelijk het gevoel van liefde opnieuw kennen.

    Status: Afgelopen
    Leeftijdskeuring: 12+


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]

    Top, hij staat erbij!


    Every villain is a hero in his own mind.

    Titel: The Chronicles of Middle Earth
    Auteur: OmgAidan
    Samenvatting:
    Susan Pevensie reist af naar het noorden van Engeland om daar te gaan studeren met het idee om nooit meer terug te keren naar Narnia, het geheime land waar zij, Lucy, Peter en Edmund meerdere keren heen zijn geweest.
    Er gebeurt een vreselijk ongeluk met de trein waarmee ze reist. Je zou denken dat ze dood zou zijn maar nee, Susan opent haar ogen in een totaal nieuwe wereld. Ze vindt Aslan, de leeuw, die haar alles uit kan leggen. Susan is belandt in een wereld vol dwergen, elfen, tovenaars, hobbits, orks en aardmannen. Middle Earth. Ze beleeft een hoop avondturen met een groep dwergen, een hobbit en een tovenaar.
    Status: (kort!) Gepauzeerd
    Leeftijdskeurig: The Chronicles of Middle Earth

    [ bericht aangepast op 5 feb 2014 - 20:42 ]


    'Not all those who wander are lost' - J.R.R. Tolkien

    Ooit, in een gevorderd leven ga ik ook een mA verhaal schrijven, maar voor nu neem ik een abo op de story en ga weereen poging doen de hobbit uit te lezen.

    [ bericht aangepast op 5 feb 2014 - 21:15 ]


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    Titel: The Hobbit: Forbidden Paths.
    Auteur: OmgAidan.
    Samenvatting:
    Nova woont in een dorp, alles lijkt vredig maar op een dag wordt het dorp aangevallen door een grote groep orks. De vader van Nova sneuvelt in de strijd en Nova vlucht. Na weken rond gezworven te hebben stuit ze op een groep dwergen, een hobbit en een tovenaar. Het reisgenootschap van Thorin Eikenschild. Ze besluiten haar mee te nemen en samen beleven ze een hoop avonturen. Overleven ze de lange toch of zal alles mislukken? En wat als Nova's hart sneller gaat kloppen door een van de dwergen?
    Status: lopend.
    Leeftijdskeuring: 12+


    'Not all those who wander are lost' - J.R.R. Tolkien