• Inspiratie.
    Vandaag uit het niets, kreeg ik bergen inspiratie en begon als een gek onder de les te schrijven. Ik ben al vlot op weg en heb al twee hoofdstukken klaar liggen in een schrift. Bij een verhaal hoort er natuurlijk een cover en daarom zoek ik nu dus naar creativelingen die een cover voor me willen maken in ruil voor 10 credits.

    Plaatjes.
    Ik ga geen plaatjes geven, maar wilt juist dat je me verrast. Er geld wel 1 regel: geen gezichten. Een man of vrouw in hoody of slettenpak mag altijd, maar absoluut geen gezichten. Je kan altijd vragen stellen.

    Titel.
    Vanzelfsprekend dat ik de titel erop wilt hebben. Het is 'Lover or dealer?." Ik eis niet veel, als het maar duidellijk staat en dat men niet letterlijk naar de titel moet zoeken in de cover.

    Het verhaal zelf.
    Het gaat over een meisje die een typische voorbeeld is op school. Haalt hoge cijfers, komt nooit in problemen en is dus iedereen verrast als ze verliefd wordt op een drugsdealer. Het is natuurlijk geen typische cliché over een jonge die opeens lief wordt enzo, maar ik wil niet teveel details weggeven, anders spoil ik alles.

    Deadline.
    Ik heb geen haast om alles online te zetten, want ik wil alles netjes uitwerken voordat ik hem online zet zodat ik niet na een hoofdstuk of twee stopt. Hierdoor is de deadline dus op zondag 8 February om 20.00uur. Daarna ga ik alles kijken en kies ik een winnaar. Hopelijk komen er mensen hierop af. (:

    [ bericht aangepast op 5 feb 2014 - 2:13 ]


    -

    Meh, heb ik echt geen tijd meer? Ik was het vergeten. :[

    Als je het binnen vier uren kan doen, dan wel. (: Dan kan ik namelijk weg van school


    -

    Aldea schreef:
    Als je het binnen vier uren kan doen, dan wel. (: Dan kan ik namelijk weg van school


    Ik ga nu meteen beginnen! :]

    Hahaa okay. Succes (:


    -

    Dan waag ik ook nog even iets (:


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Sorry voor het lange wachten. Ik moet zeggen dat het een moeilijke keuze was. Want gaaawd er waren echt prachtige resultaten ertussen.
    Maar ik ga dus voor de cover van Laura. Al denk ik dat als ik meer credits had om weg te geven, ik ook die van Justine en van Michelle 'gekocht' heb.

    [ bericht aangepast op 22 feb 2014 - 20:40 ]


    -