• Inspiratie.
    Vandaag uit het niets, kreeg ik bergen inspiratie en begon als een gek onder de les te schrijven. Ik ben al vlot op weg en heb al twee hoofdstukken klaar liggen in een schrift. Bij een verhaal hoort er natuurlijk een cover en daarom zoek ik nu dus naar creativelingen die een cover voor me willen maken in ruil voor 10 credits.

    Plaatjes.
    Ik ga geen plaatjes geven, maar wilt juist dat je me verrast. Er geld wel 1 regel: geen gezichten. Een man of vrouw in hoody of slettenpak mag altijd, maar absoluut geen gezichten. Je kan altijd vragen stellen.

    Titel.
    Vanzelfsprekend dat ik de titel erop wilt hebben. Het is 'Lover or dealer?." Ik eis niet veel, als het maar duidellijk staat en dat men niet letterlijk naar de titel moet zoeken in de cover.

    Het verhaal zelf.
    Het gaat over een meisje die een typische voorbeeld is op school. Haalt hoge cijfers, komt nooit in problemen en is dus iedereen verrast als ze verliefd wordt op een drugsdealer. Het is natuurlijk geen typische cliché over een jonge die opeens lief wordt enzo, maar ik wil niet teveel details weggeven, anders spoil ik alles.

    Deadline.
    Ik heb geen haast om alles online te zetten, want ik wil alles netjes uitwerken voordat ik hem online zet zodat ik niet na een hoofdstuk of twee stopt. Hierdoor is de deadline dus op zondag 8 February om 20.00uur. Daarna ga ik alles kijken en kies ik een winnaar. Hopelijk komen er mensen hierop af. (:

    [ bericht aangepast op 5 feb 2014 - 2:13 ]


    -



    Ik hoor graag wat je er van vindt. :3 Ik probeer later nog wat voor je.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Nvm. Je gaat zeker die van Michelle gebruiken.


    Some people are art and do art at the same time

    OpheIiac schreef:



    Ik hoor graag wat je er van vindt. :3 Ik probeer later nog wat voor je.


    Ik wou gewoon even zeggen dat ik deze heel gaaf vind :Y) Leuk zo met dat randje achter de titel, ik zie vaak covers voorbij komen en dan is de titel zo onleesbaar en dan is dit echt ene handige oplossing!


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.


    1: Deze is heel miniem, maar soms vind ik dat zelfs mooier dan veel te drukke. Ik kan de achtergrond (zwarter maken, wit wegsnijden,..)/het letterype nog aanpassen als je wil.


    2; Deze kan ik nog helemaal zwart-wit maken of kleurrijk, want nu heb ik een effect erop gezet zodat 'ie half-half is. Lettertype kan ook aangepast worden ^^


    3: ik wist niet zeker of de titel daar wel mooi stond, dus als je wil kan ik die verplaatsen (:


    4: Ook hier kan lettertype/plaats titel aangepast worden.


    5: Zelfde ^^


    6: Misschien vind je de titel linksboven mooier?


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    En oh, als als je het lettertype van één van de anderen wil, neem ik die gewoon (: maar ik denk dat je die van Michelle gaat nemen, aangezien die super awesome is.


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Oh, aw, dankjullie! :'D Ik vind 'm zelf juist tegenvallen, lol.

    BastiIIe schreef:
    (...)

    Ik wou gewoon even zeggen dat ik deze heel gaaf vind :Y) Leuk zo met dat randje achter de titel, ik zie vaak covers voorbij komen en dan is de titel zo onleesbaar en dan is dit echt ene handige oplossing!

    Haha, ja, daarom doe ik het vaak ook en het ziet er nog best leuk uit, vind ik. :3 Ik gebruik het bij bijna al de covers die ik maak, haha. Anders vind ik het al snel rommelig of zo. idk


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Er zijn echt al onwijs goeie covers gepasseerd!
    En dit is meteen een stiekeme mijn topics aangezien ik misschien ook nog een poging ga wagen, just for fun :3


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    Ik heb iets geprobeerd, hopelijk vind je hem goed gelukt!


    Everything... affects everything

    OpheIiac schreef:



    Ik hoor graag wat je er van vindt. :3 Ik probeer later nog wat voor je.

    Ik ben sprakeloos. Dit is zo mooi Michele.I freaking love it. (kudo)


    -

    Aan de rest: Jullie kunnen nog altijd een poging wagen. Ik ga nog niet kiezen. En ik ben best benieuwd naar jullie creativiteit, dus kom maar op met die covers :Y)


    -

    Chocolata schreef:
    Wat bedoel je eigenlijk me een slettenpak? :'D

    Een hoerenpak. Je weet wel: pakjes die mannen aantrekkelijk vinden die naar jeweetzelf kunnen leiden. (wbw)


    -

    Herrera schreef:
    (...)
    Een hoerenpak. Je weet wel: pakjes die mannen aantrekkelijk vinden die naar jeweetzelf kunnen leiden. (wbw)

    I lol'd. :'D

    Maar dankje, ik ben blij dat je 'm leuk vindt!


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Ik ga nog even wat proberen, als dat nog kan natuurlijk.

    Herrera schreef:
    (...)
    Een hoerenpak. Je weet wel: pakjes die mannen aantrekkelijk vinden die naar jeweetzelf kunnen leiden. (wbw)

    Wahaha, oké dan. :'D


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Orenda schreef:
    Ik ga nog even wat proberen, als dat nog kan natuurlijk.

    Ja, tot zondag kan het nog altijd (:


    -