• Inspiratie.
    Vandaag uit het niets, kreeg ik bergen inspiratie en begon als een gek onder de les te schrijven. Ik ben al vlot op weg en heb al twee hoofdstukken klaar liggen in een schrift. Bij een verhaal hoort er natuurlijk een cover en daarom zoek ik nu dus naar creativelingen die een cover voor me willen maken in ruil voor 10 credits.

    Plaatjes.
    Ik ga geen plaatjes geven, maar wilt juist dat je me verrast. Er geld wel 1 regel: geen gezichten. Een man of vrouw in hoody of slettenpak mag altijd, maar absoluut geen gezichten. Je kan altijd vragen stellen.

    Titel.
    Vanzelfsprekend dat ik de titel erop wilt hebben. Het is 'Lover or dealer?." Ik eis niet veel, als het maar duidellijk staat en dat men niet letterlijk naar de titel moet zoeken in de cover.

    Het verhaal zelf.
    Het gaat over een meisje die een typische voorbeeld is op school. Haalt hoge cijfers, komt nooit in problemen en is dus iedereen verrast als ze verliefd wordt op een drugsdealer. Het is natuurlijk geen typische cliché over een jonge die opeens lief wordt enzo, maar ik wil niet teveel details weggeven, anders spoil ik alles.

    Deadline.
    Ik heb geen haast om alles online te zetten, want ik wil alles netjes uitwerken voordat ik hem online zet zodat ik niet na een hoofdstuk of twee stopt. Hierdoor is de deadline dus op zondag 8 February om 20.00uur. Daarna ga ik alles kijken en kies ik een winnaar. Hopelijk komen er mensen hierop af. (:

    [ bericht aangepast op 5 feb 2014 - 2:13 ]


    -

    Oh my god. Er zijn al geweldige covers gemaakt, ik maak geen schijn van kans. (:


    Some people are art and do art at the same time

    MT, nu geen tijd voor misschien later.

    Herrera schreef:
    (...)
    Ja, tot zondag kan het nog altijd (:


    Wauw, ik moet echt de beginpost wat beter gaan lezen voortaan.
    Trouwens, ik kom soms echt verkeerde plaatjes tegen. Ewww.

    I know, I know. Een gezicht. Sorry daarvoor, maar ik vond het plaatje er echt heel goed bij passen, haha.
    Ik wilde eens een keer uit mijn comfort zone stappen en heb een beetje gespeeld met effecten en zo. Ik hoop dat je 't wat vindt. :3


    &


    &

    [ bericht aangepast op 5 feb 2014 - 22:54 ]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    En mijn probeersel :3



    Edit: Ik zag dus nu pas dat er een vraagteken achter je titel komt, dus ik heb die nog even gauw toegevoegd.



    Je kan dus zelf bezien welke je beter vind, met of zonder vraagteken (:

    [ bericht aangepast op 6 feb 2014 - 0:45 ]


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    Wauw, wauw en nogmaals wauw zeg ;O Ze zijn allemaal zo mooi gewoonweg.


    -

    Nog een poging. Dit keer iets totaal anders. :'D
    Ik wist alleen niet zo goed wat ik met de tekst moest doen.

    Even een vraagje, met welk programma maken jullie dit? :)


    Nobody really cares if you're miserable, so you might as well be happy

    Damn, jullie maken het me moeilijk om te kiezen xp


    -

    delightful schreef:
    Even een vraagje, met welk programma maken jullie dit? :)

    Zelf gebruik ik photoshop, hetzij de CS4. Ik moet echt eens dringend overstappen op de CS6 want ik loop wat achter in de versies :'D


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    Ik gebruik ook Photoshop. CS6. ^^

    Oké, ik heb helemaal geen kans meer... ;d


    Everything... affects everything

    wildflowers schreef:
    Oké, ik heb helemaal geen kans meer... ;d

    Probeer gewoon joh! (:


    -

    Aangezien de deadline op 8 februari staat, en we inmiddels ruim een week verder zijn, vraag ik me toch stiekem af wiens cover je kiest / gekozen hebt (bloos)


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    Valkyries schreef:
    Aangezien de deadline op 8 februari staat, en we inmiddels ruim een week verder zijn, vraag ik me toch stiekem af wiens cover je kiest / gekozen hebt (bloos)

    Nope, niks stiekems gedaan xp. Alleen school die in de weg van Q zat, dus vandaar. Ik maak de winnaar strakjes bekend ;)


    -