• "Wrath, Greed, Sloth, Pride, Lust, Envy, Gluttony."

    Wat als een man van rond de 25-30 jaar een perfect plan heeft en deze perfect uitvoert, en hierdoor de hele wereld aan zijn voeten ligt? Als alle continenten door slechts één persoon bestuurt worden en diegene in één klap zoveel macht heeft dat nog nooit iemand gehad heeft, laat staan op deze nog redelijk jonge leeftijd?
    Deze gebeurtenis wordt werkelijkheid als de 27-jarige Dimitri Goblin de wereld in één klap over weet te nemen. Waar hij naar streeft is niet naar geld. Ook niet naar macht. Hij streeft naar een wereld die alleen maar bestaat uit perfecte persoonlijkheden. En daarom krijgt iedereen op de wereld een training. Een training om zijn of haar persoonlijkheid te veranderen, om in Goblin's ogen perfect te zijn. Je bent voor deze training geslaagd als je niet meer toegeeft aan de zeven zonden: Ijdelheid, jaloezie, hebzucht, vraatzucht, woede, lust, luiheid.
    Hoe ouder iemand is, hoe moeilijker het is om diegene iets aan te leren of zijn/haar persoonlijkheid te veranderen. Daarom moeten alle mensen die ouder zijn dan dertig jaar, zo snel mogelijk uit de weg geruimd worden. Deze mensen zijn te oud en kosten teveel tijd.
    Voor de overgebleven mensen worden speciale trainingskampen gemaakt. Deze zijn gesorteerd op leeftijden; 0-5 jaar, 5-10 jaar en 15-30 jaar. Dat er voor de kleinere kinderen twee verschillende leeftijdscategorieën zijn, is omdat het beter aan te passen is aan de behoeften van de kinderen en de manier van trainen. Bij 15-30 jaar gaan ze ervan uit dat deze allemaal zelfstandig genoeg zijn om voor zichzelf te kunnen zorgen.
    Ook deze kampen zijn weer in kleine stukken verdeeld. De trainingen gaan in groepen van 10 mensen per keer. Vijf jongens en vijf meisjes komen bij elkaar in de groep. Allen hebben zij geen ouders meer en sommige zijn ook hun oudere broers of zussen verloren door Goblin's harde regels. Zij zullen moeten overleven, de trainingen moeten volgen en voor zichzelf zorgen. Wie zullen de sterkste zijn en wie de zwakste, wie vallen er halverwege af en wie houden vol? En wat gebeurd er als je verliefd wordt op één van de jongens en meisjes uit het kamp? Laat je je hierdoor afleiden? Of weet je dit tijdens de trainingen perfect te kunnen bedwingen?


    Rollen: VOL
    Jongens:
    Harold 'Harry' Edward Styles - NiaIler
    Louis William Tomlinson - Tomles
    Liam James Payne - Kendizzzzle
    Niall James Horan - Serenitae
    Zayn Javadd Malik - quin98

    Meisjes:
    Luciana 'Lucy' Adriana Rosetta - LuciIle
    Marron Luna Grace - Kerberos
    Mellisander Mycrealla Woodward - Pwettyness
    Emiliana "Emilie" Francesca Veneziano - Serenitae
    Mickey Sarah Syara - Focus


    Lijstje:
    Naam:
    Leeftijd: Leeftijd + Geboortedatum
    Geboorteplaats: Stad + Land
    Uiterlijk: Foto + Beschrijving, deze hoeft niet heel lang te zijn.
    Innerlijk:
    Voorkeur kamerindeling: Dit mogen zowel jongens als meisjes zijn.
    Extra:


    Regels:
    - Minimaal 200 woorden.
    - Geen perfecte personages.
    - Bestuur alleen je eigen personage.
    - Houdt het realistisch. Het is bijna niet mogelijk dat iemand alle trainingen bijna perfect doet en hij/zij zich altijd al meteen in kan houden bij één van de zeven zonden.
    - OOC tussen haakjes.
    - Maximaal twee rollen per persoon.
    - Wees OOC aardig voor elkaar, dat hoeft IC natuurlijk niet.
    - Reserveringen blijven 48 uur staan. Ik waarschuw niet, dus hou dit zelf in de gaten. Je kunt natuurlijk altijd om uitstel vragen als je daar een goede reden voor hebt. Reservatie telt tot de rol volledig is ingevuld, dus vul je hem half in en maak je hem niet op tijd af, dan kan deze alsnog vervallen.
    - Probeer wel eens in de drie dagen te posten.
    - Naamsveranderingen en lange tijd afwezig graag doorgeven.
    - Alleen ik maak de nieuwe topics.
    - Lees de regels af en toe even opnieuw door, mocht ik iets aanpassen.
    - Als je iets niet begrijpt, kun je het natuurlijk altijd vragen.
    - Have fun!

    [ bericht aangepast op 7 feb 2014 - 22:56 ]


    "Family don’t end in blood”

    Kerberos schreef:
    (...)

    Inderdaad.
    Me too. Al doe ik nog aan een hoop andere RPG's mee. Ik vind het zo jammer dat RPG's zo snel dood gaan en heel veel mensen heel lang duren over reageren.


    *Bedenkt zich dat ze Superheroes helemaal is vergeten ;o*
    Sorreeeh, ik ga nu weer reageren. Jij dan weer op Experimental?


    "Family don’t end in blood”

    LuciIle schreef:
    (...)

    *Bedenkt zich dat ze Superheroes helemaal is vergeten ;o*
    Sorreeeh, ik ga nu weer reageren. Jij dan weer op Experimental?


    Wacht. Als ik heb daarnet gekeken en ik moet reageren. Hmm. Naja. Eigenlijk Miriam. Is goed. Maar een beetje flut denk ik. Ik ben ziek en mweh.


    Reality's overrated.

    Mehh, ik geef haar tot vanavond. Anders gaan we op zoek naar een andere Niall, want haar rol is nu al best wel lang verlopen.

    [ bericht aangepast op 7 feb 2014 - 7:14 ]


    "Family don’t end in blood”

    We zoeken een nieuwe Niall.


    "Family don’t end in blood”

    LuciIle schreef:
    We zoeken een nieuwe Niall.


    Ik wil Niall wel doen, als ik zijn karakter een beetje mag aanpassen..


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Serenitae schreef:
    (...)

    Ik wil Niall wel doen, als ik zijn karakter een beetje mag aanpassen..


    Jupp, dat mag.


    "Family don’t end in blood”


    • Naam: Niall James Horan. Bekende bijnamen zijn Nialler en Ni. Naast deze bijnamen noemde zijn moeder hem wel eens Irish Charm, een bijnaam die hem erg gevoelig ligt en die hij daarom nooit meer uitspreekt.

    • Leeftijd: Twintig jaar, hij verjaart op dertien september.

    • Geboorteplaats: Ierland, Mullingar.

    • Uiterlijk: Niall wordt beschreven als een kleine Ier die achter zijn inkttekeningen een bom van schattigheid verschuilt. Vergeleken met andere jongens van zijn leeftijd is hij niet zo groot, namelijk. Hij heeft ijsblauwe ogen, een vrij brede neusbrug met brede neusvleugels en smalle lippen. Zijn tanden staan kaarsrecht en hebben een sneeuwwitte kleur, dankzij het feit dat hij een beugel heeft gedragen en nog nooit in zijn leven een sigaret heeft aangeraakt.
    Qua figuur zou men Niall beschrijven als klein, tenger, maar niet ongespierd. Hij heeft spieren op de juiste plekken zitten, alleen vallen deze door zijn smalle bouw niet zo snel op.
    Zijn kledingstijl verschilt per dag. Het liefste draagt hij een zwartkleurige outfit die altijd aansluit bij zijn witte sneakers, hoewel hij ook niet terugdeinst voor een paar felle kleuren die hem als het ware doen oplichten. Een paar zwarte skinny - en af en toe baggy - jeans, gecombineert met zijn sneakers en een bijpassend shirt zijn erg kenmerkend.
    Iets wat erg opvalt, is het feit dat Niall verschillende tatoeages en piercings heeft. De hoeveelheden zijn amper bij te houden, maar je kan gerust zeggen dat zijn hele lichaam versierd is met deze verschijnsels.

    • Innerlijk: Het innerlijk van de Ier is lastig te beschrijven, aangezien Niall twee kanten lijkt te hebben. Op het eerste gezicht is hij een stille jongeman die er nogal gevaarlijk uitziet en al helemaal niet betrouwbaar lijkt, waardoor er snel misverstanden en ruzie kan ontstaan. Dit vooroordeel is namelijk één van de dingen waar Niall helemaal gek van kan worden. Hij weet maar al te goed dat hij er anders uitziet dan de meeste jongeren, maar dit betekent niet direct dat hij onbetrouwbaar is. Integendeel zelfs; Hij is de meest betrouwbare, beschermende en lieve persoon die je -je kan inbeelden. Zijn hart is van goud en hij zal iedereen die ook maar een beetje betekenis voor hem heeft beschermen en over water en vuur dragen. Hij is zorgzaam en zachtaardig en hij zal alles voor je willen doen, mits je hem vertrouwt en respect naar hem toe vertoont.
    Je zou nu denken dat Niall een typisch geval is van 'hard, maar zacht aan de buitenkant', maar ook dit oordeel is compleet misplaatst. Natuurlijk is hij de aardigheid zelve, maar dit betekent niet direct dat deze vlag opgaat. Als Niall je namelijk niet zo ziet zitten en je hem op welke manier dan ook hebt beledigd, zal hij niet rusten voordat hij zijn wraak heeft genomen. Hij heeft mensenkennis en als hij een beetje zijn best doet, weet hij altijd wel een zwakke plek te vinden waarmee hij iemand volledig kapot kan maken. Je moet hem niet als een harteloos iemand zien, maar je moet hem al zeker niet als een knuffelende puppy beschouwen. Natuurlijk, hij is erg beschermend en zorgzaam naar zijn vrienden, familie en eventuele relaties toe, maar als je hem óf iemand die hem dierbaar is op welke manier dan ook durft te kwetsen, zal hij er persoonlijk voor zorgen dat je ervoor zult boeten.

    • Zonden: Nialls zwakste punten zijn vraatzucht en wraak, aangezien hij een grote eter is. De andere zonde is in bovenstaande tekst uitgelegd. Een van de zonden die hij tamelijk goed kan beheersen is lust. Hij is nogal een zondaar, wat deze manier van perfectie erg lastig voor hem maakt.

    • Voorkeur kamerindeling: Maakt niets uit.

    • Extra: Niall heeft erg veel moeite met de nieuwe manier van leven en dit zul je ook aan hem merken, aangezien hij weet dat hij bij lange na niet zijn zonden kan beheersen. Hij heeft het er erg moeilijk mee en het liefste sluit hij zichzelf dag in, dag uit op in zijn slaapkamer, ook al weet hij zelf wel dat dit nou eenmaal niet mogelijk is.
    Niall verft zijn haren om de zoveel tijd in een andere kleur. Momenteel is het blond, hoewel zijn kuif blauwgroen is geverfd. [Zie foto].

    [ bericht aangepast op 7 feb 2014 - 22:57 ]


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Niall is af. Mocht iemand bezwaar hebben tegen de punk edit, dan wil ik het best aanpassen.

    [ bericht aangepast op 7 feb 2014 - 21:12 ]


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    oehh I like Nialler


    Yeah, and people in hell want Slurpees.

    Pwettyness schreef:
    oehh I like Nialler


    Reality's overrated.

    Pwettyness schreef:
    oehh I like Nialler


    "Family don’t end in blood”

    Ik ga nu alvast de kamerindeling maken. Daarna open ik het topic.


    "Family don’t end in blood”

    jeej *juich*


    Yeah, and people in hell want Slurpees.

    Kamerindeling:

    - Harry & Mickey
    - Louis & Emiliana
    - Niall & Mellisander
    - Liam & Luciana
    - Zayn & Marron


    Ik hoop dat iedereen hier tevreden mee is, maar omdat iedereen iemand naar voorkeur heeft (als je een voorkeur had), denk ik dat het wel goed is zo.

    [ bericht aangepast op 7 feb 2014 - 23:04 ]


    "Family don’t end in blood”

    LuciIle schreef:
    Kamerindeling:

    - Harry & Mickey
    - Louis & Emiliana
    - Niall & Mellisander
    - Liam & Luciana
    - Zayn & Marron


    Ik hoop dat iedereen hier tevreden is, maar omdat iedereen iemand naar voorkeur heeft (als je een voorkeur had), denk ik dat het wel goed is zo.


    Ik had precies dezelfde kamerindeling in gedachten, haha. Ik ben tevreden.


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."