• "Wrath, Greed, Sloth, Pride, Lust, Envy, Gluttony."

Wat als een man van rond de 25-30 jaar een perfect plan heeft en deze perfect uitvoert, en hierdoor de hele wereld aan zijn voeten ligt? Als alle continenten door slechts één persoon bestuurt worden en diegene in één klap zoveel macht heeft dat nog nooit iemand gehad heeft, laat staan op deze nog redelijk jonge leeftijd?
    Deze gebeurtenis wordt werkelijkheid als de 27-jarige Dimitri Goblin de wereld in één klap over weet te nemen. Waar hij naar streeft is niet naar geld. Ook niet naar macht. Hij streeft naar een wereld die alleen maar bestaat uit perfecte persoonlijkheden. En daarom krijgt iedereen op de wereld een training. Een training om zijn of haar persoonlijkheid te veranderen, om in Goblin's ogen perfect te zijn. Je bent voor deze training geslaagd als je niet meer toegeeft aan de zeven zonden: Ijdelheid, jaloezie, hebzucht, vraatzucht, woede, lust, luiheid.
    Hoe ouder iemand is, hoe moeilijker het is om diegene iets aan te leren of zijn/haar persoonlijkheid te veranderen. Daarom moeten alle mensen die ouder zijn dan dertig jaar, zo snel mogelijk uit de weg geruimd worden. Deze mensen zijn te oud en kosten teveel tijd.
    Voor de overgebleven mensen worden speciale trainingskampen gemaakt. Deze zijn gesorteerd op leeftijden; 0-5 jaar, 5-10 jaar en 15-30 jaar. Dat er voor de kleinere kinderen twee verschillende leeftijdscategorieën zijn, is omdat het beter aan te passen is aan de behoeften van de kinderen en de manier van trainen. Bij 15-30 jaar gaan ze ervan uit dat deze allemaal zelfstandig genoeg zijn om voor zichzelf te kunnen zorgen.
    Ook deze kampen zijn weer in kleine stukken verdeeld. De trainingen gaan in groepen van 10 mensen per keer. Vijf jongens en vijf meisjes komen bij elkaar in de groep. Allen hebben zij geen ouders meer en sommige zijn ook hun oudere broers of zussen verloren door Goblin's harde regels. Zij zullen moeten overleven, de trainingen moeten volgen en voor zichzelf zorgen. Wie zullen de sterkste zijn en wie de zwakste, wie vallen er halverwege af en wie houden vol? En wat gebeurd er als je verliefd wordt op één van de jongens en meisjes uit het kamp? Laat je je hierdoor afleiden? Of weet je dit tijdens de trainingen perfect te kunnen bedwingen?

Rollen: VOL
    Jongens:
    Harold 'Harry' Edward Styles - NiaIler
    Louis William Tomlinson - Tomles
    Liam James Payne - Kendizzzzle
    Niall James Horan - Serenitae
    Zayn Javadd Malik - quin98

Meisjes:
    Luciana 'Lucy' Adriana Rosetta - LuciIle
    Marron Luna Grace - Kerberos
    Mellisander Mycrealla Woodward - Pwettyness
    Emiliana "Emilie" Francesca Veneziano - Serenitae
    Mickey Sarah Syara - Focus

Lijstje:
    Naam:
    Leeftijd: Leeftijd + Geboortedatum
    Geboorteplaats: Stad + Land
    Uiterlijk: Foto + Beschrijving, deze hoeft niet heel lang te zijn.
    Innerlijk:
    Voorkeur kamerindeling: Dit mogen zowel jongens als meisjes zijn.
    Extra:

Regels:
    - Minimaal 200 woorden.
    - Geen perfecte personages.
    - Bestuur alleen je eigen personage.
    - Houdt het realistisch. Het is bijna niet mogelijk dat iemand alle trainingen bijna perfect doet en hij/zij zich altijd al meteen in kan houden bij één van de zeven zonden.
    - OOC tussen haakjes.
    - Maximaal twee rollen per persoon.
    - Wees OOC aardig voor elkaar, dat hoeft IC natuurlijk niet.
    - Reserveringen blijven 48 uur staan. Ik waarschuw niet, dus hou dit zelf in de gaten. Je kunt natuurlijk altijd om uitstel vragen als je daar een goede reden voor hebt. Reservatie telt tot de rol volledig is ingevuld, dus vul je hem half in en maak je hem niet op tijd af, dan kan deze alsnog vervallen.
    - Probeer wel eens in de drie dagen te posten.
    - Naamsveranderingen en lange tijd afwezig graag doorgeven.
    - Alleen ik maak de nieuwe topics.
    - Lees de regels af en toe even opnieuw door, mocht ik iets aanpassen.
    - Als je iets niet begrijpt, kun je het natuurlijk altijd vragen.
    - Have fun!

[ bericht aangepast op 7 feb 2014 - 22:56 ]

"Family don’t end in blood”

LuciIle schreef:
    @Serenitae Dat mag, als je dat handiger vind. Maar je kunt er ook voor kiezen dat in de trainingen te laten blijken, in de RPG zelf. Het is nu namelijk een beetje onhandig om iedereen zijn personage nog aan te laten passen, maar het is inderdaad wel een idee.

Oké. Ik vind het over het algemeen fijner om een overzichtje voor mezelf te hebben, dus ik verwerk zoveel mogelijk in mijn personage's beschrijving. (:

[ bericht aangepast op 3 feb 2014 - 20:05 ]

"Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

Naam: Marron Luna Grace.
    Leeftijd: Zeventien, geboren op de eerste zomerdag.
    Geboorteplaats: Barcelona, Spanje.
    Uiterlijk: Bianca Balti.
    Marron heeft een duidelijk buitenlands uiterlijk. Haar huid is getint en kleurt dan ook snel nog bruiner in de zon. Haar haren zijn vrij donker, chocoladebruin, en hebben een dikke textuur die halfslachtig krult. Alleen haar ogen vallen buiten het plaatje. Haar ogen zijn zilveren poelen, binnenin lichter als buiten, eeuwig glanzend, als de maan. Marron heeft een smalle neus, die een beetje scheef staat, volle wenkbrauwen, hoge jukbeenderen en volle, beige lippen. Haar witte tanden staan een beetje scheef over elkaar en ook de rest van haar gebit staat niet helemaal recht, ze heeft nooit een beugel gehad, al heeft ze die wel nodig. Marron is erg lang, zelfs in vergelijking tot de jongens is het meisje groot. Marron heeft een mager en hoekig, maar atletisch figuur, door haar snelle stofwisseling en haar passie voor sport. Haar vrouwelijke figuren zijn bescheiden, al dan niet klein te bestempelen.
    Het meisje valt niet echt ijdel te noemen, ze daagt simpelweg goed zittende kleren, maar nooit te meisjesachtig, Uggs, flatjes, roesjes en bontjes zijn dan ook buitengesloten. Rokjes en jukjes alleen in een zeer aparte en stoere combinatie. Een typisch voobeeld van haar kledingstijl. Haar nagels draagt ze hierbij graag zwart. Hoewel ze het geen probleem heeft om thuis zonder make-up rond te lopen en over straat te gaan draagt ze meestal toch een lijntje eyeliner en wat mascara. Haar lokken draagt ze meestal vast, de chocoladebruine lokken zijn niet geheel natuurlijk, al ziet dat er wel zo uit, haar lokken zijn van haarzelf pikzwart. Haar haren hebben al heel wat verschillende kleuren gehad, zowel natuurlijke als onnatuurlijke tinten. Haar haren verschillen dan ook regelmatig van lengte, al zijn ze op het moment vrij lang. Marron heeft een aantal tatoeages, waaronder op haar schouder en op haar zij. Ze heeft een Peter Pan gerelateerde tatoeage achter haar oor en een klein ankertje op haar hand. Ook heeft ze in één van haar oren zeven gaatjes, in de ander twee.
    Innerlijk:  Marron is een volwassen persoon, maar ondanks een echte grappenmaker. Ze is eigenlijk altijd vrolijk en word ook wel als het zonnetje in huis gezien. Marron heeft het niet zo op regeltjes en gaat het liefste altijd tegen de draad in, al zou ze hierbij nooit iemand anders dan haarzelf pijn doen of kwetsen. Het meisje is dan ook, hoewel ze vrij gesloten is, een erg liefdevol mens. Met problemen kan je altijd naar haar toekomen en ze zal je met open armen ontvangen. Ze kan haarzelf hiebij nog wel eens wegdoezelen. Vergoocheling. Haar eigen dingen echter houd ze liever voor haarzelf, ze is van mening dat het haar zwak zou laten lijken als ze Jan en alleman met haar zaken zou betrekken. Marron is erg sportief, sport is haar leven en ze laat dit niet van haar afpakken. Ze is dan ook erg compinitief ingesteld, laat zich niet zomaar verslaan. Marron is gek op sporten als voetbal en atlethiek, ze is vooral erg snel en is ook vrij sterk, haar kracht onderschat ze regelmatig. Hoewel ze niet snel bang is, heeft Marron waterangst, ze kan niet zwemmen en dit heeft eenmaal gezorgd tot een bijna-verdrinking. Marron heeft, door haar velen bewegingen en een snelle stofwisseling, veel voedingstoffen nodig. Als iets echter niet helemaal gaat zoals ze dat wilt kan Marron nog wel eens erg boos worden. Ze is een driftkikker en de zonde woede kan haar dan ook nog lastig komen te zitten. Het betekend niet dat Marron een aggresief persoon is die op waak zind, maar ze heeft zo haar uitspatting, dit kan oplopen tot het gooien van spullen en schelden. Sommige mensen schrikken best van deze woedeuitbarstingen, het lijkt op het eerste zicht namelijk niet bij de rustige en vrolijke persoon te passen.
    Voorkeur kamerindeling: Louis, Liam, Harry of Zayn.
    Extra: Marron word ook wel bij haar tweede naam, Luna, genoemd om haar ogen.

[ bericht aangepast op 5 feb 2014 - 14:30 ]

Reality's overrated.

- Naam: Luciana 'Lucy' Adriana Rosetta
    - Leeftijd: 17 jaar [25-07-1996]
    - Geboorteplaats: Palermo, Sicilië, Zuid-Italië
    - Uiterlijk: Lucy heeft lang, kastanjebruin haar, met een lichte slag erin. Haar ogen zijn bruin, omringt door lange wimpers waar ze elke dag nog wat extra volume aan geeft door er een laagje mascara op te smeren. Lucy heeft redelijk volle lippen met een natuurlijke lichtroze tint. Haar lichaam is slank gevormd en iets aan de kleine kant. Haar borsten zijn van gemiddelde grote.
    Lucy heeft een zongebruinde, egale huid. Haar wangen krijgen lichte kuiltjes zodra ze lacht. Over het algemeen ziet Lucy en nogal schattig uit, al wil ze dit soms niet zijn.
    - Innerlijk: Lucy is een vrolijk meisje waarvan de lach bijna altijd op haar gezicht te vinden is. Over het algemeen komt dit meisje schattig over en haar lengte maakt dit er niet beter op. Lucy had altijd een hekel aan haar echte naam, Luciana, en noemde zichzelf zoveel mogelijk 'Lucy', maar helaas bleven de meeste mensen in Italië eigenwijs Luciana zeggen. Zij vonden dit mooier, een echte Italiaanse naam, maar Lucy vond deze naam te tuttig en bovendien hoopte ze met een wat stoerdere naam, ook wat stoerder over te kunnen komen en dus minder schattig. Gelukkig veranderde alles toen ze met haar ouders in Engeland kwam wonen. Iedereen die haar leerde kennen, leerde haar kennen als Lucy en ging haar dus ook zo noemen. Haar ouders zijn haar tot aan hun dood, veroorzaakt door Goblin, Luciana blijven noemen, iets waar Lucy zich erg aan ergerde, maar een naam die ze stiekem toch wel miste sinds haar ouders van het leven beroofd zijn.
    Deze verkorte versie van haar naam hebben haar overigens niet met haar imago geholpen: Lucy wordt nog steeds gezien als het schattige meisje, maar is wel erg populair bij de jongens: Lelijk is ze tenslotte niet en haar vrolijke karakter zorgt bij de meesten anderen ook voor een lach op hun gezicht waardoor ze niet alleen bij de jongens, maar ook bij de meisjes erg populair is en veel vriendinnen heeft op haar nieuwe Engelse school.
    Lucy is erg ijdel: 's Ochtends kijkt ze eerst vijf keer extra in de spiegel voordat ze met zekerheid kan zeggen dat ze er de dag zo wel mee door kan. Dit is dan ook een zonde waar Lucy waarschijnlijk nog moeite mee gaat krijgen. Eentje waar ze het minder moeilijk mee zal krijgen is woede, al is ze sinds de dood van haar ouders niet meer de vrolijke Lucy die ze altijd al geweest is. Ze wil er geen woord over spreken, maar ligt wel elke avond in bed zachtjes te huilen. In bed heeft ze de tijd om erover na te denken en gaan haar gedachtes hun eigen weg. Overdag doet ze juist veel dingen om dit vreselijke feit te vergeten: Zodra ze wel aan ze denkt, pakt ze bijna meteen haar dagboek en schrijft haar gedachten weg met gedichten, quotes, of verhalen.
    - Voorkeur kamerindeling: Liam, Louis, of Harry.
    - Extra: -

[ bericht aangepast op 3 feb 2014 - 21:57 ]

Kerberos schreef:

Naam: Marron Luna Grace.
    Leeftijd: Zeventien, geboren op de eerste zomerdag.
    Geboorteplaats: Barcelona, Spanje.
    Uiterlijk: Marron heeft een duidelijk buitenlands uiterlijk. Haar huid is getint en kleurt dan ook snel nog bruiner in de zon. Haar haren zijn vrij donker, chocoladebruin, en hebben een dikke textuur die halfslachtig krult. Alleen haar ogen vallen buiten het plaatje. Haar ogen zijn zilveren poelen, binnenin lichter als buiten, eeuwig glanzend, als de maan. Marron heeft een smalle neus, die een beetje scheef staat, volle wenkbrauwen, hoge jukbeenderen en volle, beige lippen. Haar witte tanden staan een beetje scheef over elkaar en ook de rest van haar gebit staat niet helemaal recht, ze heeft nooit een beugel gehad, al heeft ze die wel nodig. Marron is erg lang, zelfs in vergelijking tot de jongens is het meisje groot. Marron heeft een mager en hoekig, maar atletisch figuur, door haar snelle stofwisseling en haar passie voor sport. Haar vrouwelijke figuren zijn bescheiden, al dan niet klein te bestempelen.
    Het meisje valt niet echt ijdel te noemen, ze daagt simpelweg goed zittende kleren, maar nooit te meisjesachtig, Uggs, flatjes, zijn dan ook buitengesloten. Rokjes en jukjes alleen in een zeer aparte en stoere combinatie. Een typisch voobeeld van haar kledingstijl. Haar nagels draagt ze hierbij graag zwart. Hoewel ze het geen probleem heeft om thuis zonder make-up rond te lopen en over straat te gaan draagt ze meestal toch een lijntje eyeliner en wat mascara. Haar lokken draagt ze meestal vast, de chocoladebruine lokken zijn niet geheel natuurlijk, al ziet dat er wel zo uit, haar lokken zijn van haarzelf pikzwart. Haar haren hebben al heel wat verschillende kleuren gehad, zowel natuurlijke als onnatuurlijke tinten. Haar haren verschillen dan ook regelmatig van lengte, al zijn ze op het moment vrij lang. Marron heeft een aantal tatoeages, waaronder op haar schouder en op haar zij. Ze heeft een Peter Pan gerelateerde tatoeage achter haar oor en een klein ankertje op haar hand. Ook heeft ze in één van haar oren zeven gaatjes, in de ander twee.
    Innerlijk:  Marron is een volwassen persoon, maar ondanks een echte grappenmaker. Ze is eigenlijk altijd vrolijk en word ook wel als het zonnetje in huis gezien. Marron heeft het niet zo op regeltjes en gaat het liefste altijd tegen de draad in, al zou ze hierbij nooit iemand anders dan haarzelf pijn doen of kwetsen. Ht meisje is danook, hoewel ze vrij gesloten is, een erg liefdevol mens. Met problemen kan je altijd naar haar toekomen en ze zal je met open armen ontvangen. Ze kan haarzelf hiebij nog wel eens wegdoezelen. Vergoochelen. Haar eigen dingen echter houd ze liever voor haarzelf, ze is van mening dat het haar zwak zou laten lijken als ze Jan en alleman met haar zaken zou betrekken. Marron is erg sportief, sport is haar leven en ze laat dit niet van haar afpakken. Ze is dan ook erg compinitief ingesteld. Als iets echter niet helemaal gaat zoals ze dat wilt kan Marron nog wel eens erg boos worden. Ze is een driftkikker en de zonde woede kan haar dan ook nog lastig komen te zitten.
    Voorkeur kamerindeling: Louis, Liam, Harry of Zayn.
    Extra: Marron word ook wel bij haar tweede naam, Luna, genoemd om haar ogen.

Ik moest haar even snel maken, het is dan ook ren flutrol en veel korter als mijn normaal. Maar ze is af. Ik hopp dat ze goed is.

Reality's overrated.

Kerberos schreef:
    (...)

Ik moest haar even snel maken, het is dan ook ren flutrol en veel korter als mijn normaal. Maar ze is af. Ik hopp dat ze goed is.

Ik vind de FC die je hebt gebruikt erg mooi. (:

Kerberos schreef:
    (...)

Ze is prima. ^-^

Naam: Zayn Malik
    Leeftijd: Leeftijd + Geboortedatum: 21, 12 januari 1993
    Geboorteplaats: Stad + Land: Engeland, Bradfordt
    Uiterlijk: Foto + Beschrijving, deze hoeft niet heel lang te zijn.:

zayn heeft rava zwarte haren die eigenlijk altijd in een kuif omhoog staan. Zijn haren moeten altijd goed zitten, dit is heel belangijk voor Zayn. Veder heeft hij donkerbruine ogen en een licht getint lichaam, dit komt doordat hij Pakistaans is, op zijn lichaam heeft hij tattoo's zitten.
    Innerlijk: Zayn is een jongen die heel erg ijdel is, waar hij ook heen gaat hij moet altijd een spiegel bij zich hebben. Hij gaat ook echt niet de deur uit als zijn haar niet goed zit, ook zijn kleding moet altijd goed zijn. Zayn is heel verzorgd en doet er alles aan om er goed uit te zien, hij traint ook vaak op zijn lichaam in een goede vorm te houden. Zayn is een erg lieve jongen maar heeft toch ook wel een badboy kantje, hij is vaak heel lief en aardig maar ook is hij een stoere jongen en hij rookt ook. Als je Zayn leert kennen is hij aan het begin nog wel een beetje stil en hoor je hem niet snel heel veel zeggen maar als je hem leert kennen is dat wel anders en kan je ook heel veel lachen met deze jongen. Al kan je veel met hem lachen heeft hij ook zeker een serieuze kant die hij als het nodig is ook laat zien.Omdat hij ook vaak aan het begin een beetje stil is wordt hij vaak ook gezien als mysterieus.
    Voorkeur kamerindeling: Dit mogen zowel jongens als meisjes zijn.: Maakt niet uit
    Extra: -

[ bericht aangepast op 5 feb 2014 - 17:27 ]

Serenitae schreef:
    (...)

Ik vind de FC die je hebt gebruikt erg mooi. (:

Dat is Bianca Balti. Een Italiaans model. Omdat er al meerdere Italiaanse meisjes zijn heb ik haar maar Spaans gemaakt. In principe is ze meestal wel mooi, maar soms met veel make-up kan zo'n knap gezicht zo veranderen, brrr.

Reality's overrated.

Ik heb Marron iets aangepast.

[ bericht aangepast op 5 feb 2014 - 14:56 ]

Reality's overrated.

Act is nu Focus.

These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

Kerberos schreef:
    (...)

Dat is Bianca Balti. Een Italiaans model. Omdat er al meerdere Italiaanse meisjes zijn heb ik haar maar Spaans gemaakt. In principe is ze meestal wel mooi, maar soms met veel make-up kan zo'n knap gezicht zo veranderen, brrr.

Ah, ik zag het. Ze ziet er inderdaad een stuk mooier uit zonder overdreven veel make-up op. Ik voeg haar toe aan mijn FC-lijst, als je dat niet erg vindt.
    And I want to start. I don't have other RPG's at the moment, so this is my only hope. :')

Serenitae schreef:
    (...)

Ah, ik zag het. Ze ziet er inderdaad een stuk mooier uit zonder overdreven veel make-up op. Ik voeg haar toe aan mijn FC-lijst, als je dat niet erg vindt.
    And I want to start. I don't have other RPG's at the moment, so this is my only hope. :')

I want to start toooo.
    Maar we zullen moeten wachten op Quinty en Nichelle... Quinty maakt haar rol wss vanavond nog af, Nichelle is al twee dagen niet online geweest.

[ bericht aangepast op 5 feb 2014 - 18:24 ]

LuciIle schreef:
    (...)

I want to start toooo.
    Maar we zullen moeten wachten op Quinty en Nichelle... Quinty maakt haar rol wss vanavond nog af, Nichelle is al twee dagen niet online geweest.

Quinty heeft haar rol af, I think. En ik weet niet hoe het met Nichelle zit. (:

Serenitae schreef:
    (...)

Quinty heeft haar rol af, I think. En ik weet niet hoe het met Nichelle zit. (:

Wooops, dat had ik nog niet gezien. In dat geval alleen nog Nichelle ^-^

Serenitae schreef:
    (...)

Inderdaad.
    Me too. Al doe ik nog aan een hoop andere RPG's mee. Ik vind het zo jammer dat RPG's zo snel dood gaan en heel veel mensen heel lang duren over reageren.

Reality's overrated.