Yoite schreef:
(...)
Daar was ik ook wel verbaasd over ja, haar haren. ;o Oka-chan. Ik weet haar hele naam niet, maar ze noemen haar altijd (behalve Koko dan) toch altijd Oka-chan? Oh wacht, Chinami, wordt ze ook weleens genoemd. Heh. Dat lijkt niet eens op elkaar... *snapt het nu niet meer, gaat naar MAL* Oh, aha, ze heet dus Chinami met haar voornaam, Oka achternaam. xd En ik heb een spoiler gelezen door MAL over Chinami. >< Damn.
Toen hij zijn oude ik opving verwachtte ik ook zoiets ja... Toch niet...
En Linda heet eigenlijk Nana? Wut? Ok, blijkbaar is dat gewoon een andere manier om de kanji in haar naam op te lezen...
Heet ze wel Chinami? Zat ik er niet ver naast.. Ik zat met Chisaki, maar dat is iemand uit Nagi no Asukara xd. Spoiler over Chinami? Damn.. Nu ben ik nieuwsgierig...
Over Linda wist ik dat al ;d. Vind ergens wel stom.. Ik bedoel nu zijn er 2 Nana's... Plus de zwart harige Nana lijkt gewoon veel op Nana uit Nana...
Gomenasai schreef:
(...)
@Syll Haha ik ben nog maar lvl 1415 nu though. Ik ben Neko x3 en ik speel voornamelijk met muis, ik heb geen touchpad ding ofzo, lijkt me wel heel gaaf c: Maar hoe werkt dat dan, kan je osu dan aansluiten daar aan ofzo? Kan het dan ook niet met de Ipad? :')
@Dirkje Hoe moet ik dat uitleggen o.o Het is een soort van ritme spel, en ja, nou en via die site waar die link naar toe gaat, kan je dan beatmaps downloaden c: Dat zijn de liedjes, vaak Japans, uit animes, of dergelijke wat ik heel leuk vind ^^ En ja het is gratis om te downloaden en dan is het wel makkelijk te snappen. Gewoon downloaden zou ik zeggen en als je het niks vind weer verwijderen >3< Mijn uitleg faalt een beetje, misschien kan Syll het beter uitleggen In het begin is het wel moeilijk maar later word het wel steeds makkelijker. Ook al speel ik alleen nog maar op Easy en Normal
Touchpad is dat muisding op je laptop, dat is serieus waar gewoon niet leuk als je snellere liedjes wil doen xd. Ik speel daarom ook veel en veel liever met de muis ;d. Je kan wel met een tekentablet.. Heel veel mensjes doen dat namelijk. Je kan het spel ook op je tablet zetten als goed is. Twee uit mijn klas spelen het ook (en nog 2 andere die ik ken) 1 doet het met de tekentablet en de ander heeft het geprobeerd op zijn tablet ;d. Ging niet zo heel goed haha.
Oh trouwens ik ben daar
Aoyagii. Niet de meest originele ;d. Toen ik het maakte zat ik ook op Tumblr en toen heette ik daar ook zo ;d. (nu niet meer is veranderd)
Heb je trouwens toegevoegd als vriend! Niet dat jij dat ziet.. Dat zie je volgens mij niet van elkaar.. Best raar -of het moet veranderd zijn..-
--
Oh het uitleg word op mij geschoven? xd. Eens zien wat ik kan.. En daarna moet ik echt met mijn stage opdracht bezig..
Ehm Osu!..
Osu! is een eigenlijk een ritmisch spelletje. Je hebt 4 verschillende modus.
Osu!, Taiko, Mania & Catch the beat.
Osu! zelf daar verschijnen verschillende noten over het hele scherm en jij moet met je muis er heen gaan en op de noot klikken -wel op het juiste moment-
Wat doe ik moeilijk hier een filmpje;
Klik
Taiko, heb je Servant x Service gezien? Waar Hasabe een spel deed en hij beetje op drums sloeg enzo? Nou dat is eigenlijk Taiko,
Klik!
Mania is eigenlijk gewoon guitar hero xd.
Klik! hier heeft de persoon een mod aan waardoor hij maar 4 toetsen hoef te gebruiken. Heb je dat niet aan is de kans best groot dat je met meer moet.. Als ik mij niet vergist loopt het op tot 7 toetsen
Zoals hier
Catch The Beat is gewoon fruit -of net wat je skin heeft- dat naar beneden valt en doe moet jij opvangen.
Lied begint pas bij 2;38
Ehm ja wat valt er nog meer over te vertellen.. Er zijn echt heel veel liedjes.. Van anime liedjes tot game liedjes, maar ook gewoon Japanse liedjes en Engelse liedjes. Duits Frans.. Instrumentaal..
Je hebt Ranked liedjes Pending, maar ook Graveyard.. Het eerste is niks mee aan de hand het is klaar en je score komen ook online, bij Pending en Graveyard is het niet zo. Pending dat zijn liedjes die nog in de maak zijn en Graveyard zijn liedjes waar zo veel tijd niets meer mee is gedaan
Naast dat heb je ook nog Qualified, daar zitten liedjes die de kans hebben om Ranked te worden. Liedjes die hier in staan, daarvan worden je scores ook opgeslagen, maar kunnen ook weer verdwijnen als het liedje Ranked niet haalt en terug in Pending word gezet.
Daarnaast kan je ook verschillende skins downloaden en gebruiken zodat je Osu! er niet meer standaard uit ziet
.
Oh en je kan bij andere personen meekijken, mits je het liedje heb die zijn doen ;d.
Genoeg uitgelegd? Dan ga ik nu Fonts zoeken
Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you