• Hey guys!
    Ik zit dus te twijfelen tussen sommige usernames en ja, ik kan weer mijn naam veranderen, maar ik ga proberen om deze voor een tijdje te houden.
    Nu wil ik aan jullie vragen of jullie mijn poll in willen vullen, zodat ik weet welke ik moet nemen. De betekenis van de usernames staat erbij.

    De poll.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    @ Square: No shit. Seriously? I didn't know that! Wauw. Weer een ding erbij geleerd, hehe. :'D
    Thanks voor het uitleggen btw! ^^

    [ bericht aangepast op 31 jan 2014 - 23:42 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Square schreef:
    (...)
    Inderdaad, vanwege ships, maar Elena/Damon is geen slash. ^^
    Slash ships zijn homo ships, dus twee mannen of twee vrouwen (vaak femmeslash genoemd). Het overgrote deel van fanfic bestaat uit slash en zelfs de Nederlandstalige Wikipedia heeft er een artikel over, grappig genoeg. :Y)

    Ah, dan heb ik dat als enige fout, verkeerd begrepen. Maar ik denk in elk geval wel in de juiste richting, haha. :'D.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Hehe, ik had eerlijk gezegd niet verwacht dat Chiroptera zoveel stemmen zou krijgen. ;p


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Lolicia schreef:
    Hehe, ik had eerlijk gezegd niet verwacht dat Chiroptera zoveel stemmen zou krijgen. ;p

    Want anders had je die er niet tussen gezet? ;p.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Chiroptera. Maar dat is puur omdat ik zelf het niet zo mooi vind met de vervangende I, ook al zie je het alleen op je profiel lijstje, en als iemand quote.
    Anders Slash of Skulls, maar ik vind Snakepit ook gaaf (:

    [ bericht aangepast op 1 feb 2014 - 0:58 ]

    Gomenasai schreef:
    Chiroptera. Maar dat is puur omdat ik zelf het niet zo mooi vind met de vervangende I, ook al zie je het alleen op je profiel lijstje, en als iemand quote.
    Anders Slash of Skulls, maar ik vind Snakepit ook gaaf (:

    Skulls is ook met hoofdletter i. Anders was die al in gebruik. ;p But thanks for the vote! ^^


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ik heb ook gestemd en wel op Centerfold. Ik heb 't liedje zelf nog nooit gehoord (shame on me) maar ik zal 'm eens luisteren.


    26 - 02 - '16

    Chiroptera for sure! Hij klinkt hartstikke interessant, haha. :Y)

    Wauw, Snakepit heeft totaal geen stemmen haha :p. En RapunzeI ik ben benieuwd wat je van het nummer vind. Lemme know ^^


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ik twijfel wel tussen Slash, Delish en Snakepit. :'D Ik heb wel voor Delish gestemd, maar ik vind ze alle drie even leuk.


    Some people are art and do art at the same time

    Skulls.


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Goed, dan ga ik het tot vanavond even aankijken en dan kiezen (:


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Delish, Delish, Delish.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Delish. Dat zegt Jamie Oliver altijd als afkorting van delicious, haha.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Icaronycteris


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife